Bates dukket ikke opp i går

Started by h.b, August 05, 2007, 14:18:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Dette syns jeg er uhørt.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/football_league/article2199423.ece
I respekt for fansen kunne da denne gamle stabukken dukke opp foran kampen mot Wigan. Hvis det hadde funnet et snev av respekt for fansen burde han ha takket alle for å ha kommet til denne treningskampen over høytalerne mens han sto på midtlinja.
Nei Bates du er en skam for klubben
[V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V][V]

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SirOlsen

Arrogant mann..

Men det kan jo spekuleres i om det var "klokt".. Bates får vel ikke så alt for mange "vennlige" brev om dagen kan jeg tenke meg.. Og enn så gammel han begynner bli, så vil vel han og prøve å ha helsa i behold.. Og da er vel ikke en herskare av illsinte supportere som du tukler med klubben til ad dundas, de du allers helst vil oppsøke..

Uten at det er noen unnskyldning.. det finnes da noe som "vakthold" og "bodyguards". Han ville vel bare vise at han nok engang driter i supporterne og dems meninger..
-SirOlsen-

Svend Anders

Nei han dukka ikke opp, nei...

...og det har sammenheng med at han kun kan være 90 døgn (?) i landet i året. Vanligvis er han i England fra onsdag morgen til lørdag kveld i forbindelse med hjemmekamper, og en del bortekamper.

Jeg får sikkert pepper for å "beskytte" Bates igjen nå, men jeg tror ærlig talt det ikke lå noe mer bak dette enn antall dager i landet.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

veteranen

quote:
Originally posted by Svend Anders

...og det har sammenheng med at han kun kan være 90 døgn (?) i landet i året. Vanligvis er han i England fra onsdag morgen til lørdag kveld i forbindelse med hjemmekamper, og en del bortekamper.

Jeg får sikkert pepper for å "beskytte" Bates igjen nå, men jeg tror ærlig talt det ikke lå noe mer bak dette enn antall dager i landet.
SA

Du får ikke pepper fra meg i dette tilfellet. Jeg konsentrerer (som kjent!) min kritikk rundt de viktige sakene! [8D]

Dessuten tror jeg din begrunnelse for Bates`fravær er helt riktig.

Så hvis vi skal "ta" Bates, så bør vi fokusere på de sakene som det er grunn til til å ta ham for. Dette er ikke en sånn sak. Blåser vi opp sånne ikke-saker, så gjør vi Bates en stor tjeneste, for da kan han fremstille seg selv som et forfulgt "offer" som blir utsatt for urimelig kritikk - og den muligheten bør vi ikke gi ham!

SirOlsen

Ehh, og hvorfor kan han bare være 90 døgn i landet i året?...
-SirOlsen-

veteranen

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ehh, og hvorfor kan han bare være 90 døgn i landet i året?...

Skattemessige grunner...

berlin

quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Svend Anders

SA

Du får ikke pepper fra meg i dette tilfellet. Jeg konsentrerer (som kjent!) min kritikk rundt de viktige sakene! [8D]

Dessuten tror jeg din begrunnelse for Bates`fravær er helt riktig.

Så hvis vi skal "ta" Bates, så bør vi fokusere på de sakene som det er grunn til til å ta ham for. Dette er ikke en sånn sak. Blåser vi opp sånne ikke-saker, så gjør vi Bates en stor tjeneste, for da kan han fremstille seg selv som et forfulgt "offer" som blir utsatt for urimelig kritikk - og den muligheten bør vi ikke gi ham!

ytterst enig!

Tom S

Og dette var av sånn betydning at vi var nødt å lage ein topic?

Men, det er klart, vi fekk tilbake lisensen gjorde ein god kamp mot Wigan, vi var nesten begynt å bli postive... Skummelt!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Hehe, Håkon. Hadde Bates dukket opp hadde du sikkert blitt provosert fordi han våget å dukke opp... [;)]

I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me
I am hanging in the balance of the reality of man
Like every sparrow falling, like every grain of sand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

soumoh

hva gjør alle anti-Bates folka her, dersom vi leder ligaen fra dag 1? eller at vi faktisk gjør det jævlig godt denne sesongen?

We'll be back.
We'll be back.

morvar

quote:
Originally posted by soumoh

hva gjør alle anti-Bates folka her, dersom vi leder ligaen fra dag 1? eller at vi faktisk gjør det jævlig godt denne sesongen?

We'll be back.

Jeg vil da prise meg lykkelig om vi lykkes! Har aldri sagt annet. Jeg er mot Bates og hans mange kromspring i administrasjonssaken og han er en person som er alt annet enn samlende. En slik styreformann hadde vi trengt nå. En som kunne vise at han ønsker noe positivt for Leeds United, og at han (evnt en erstatter en gang i tiden) vil jobbe for å bedre vårt meget frynsete rykte.

Jeg tar imot Leeds suksess med meget åpne armer, noe annet er komplett uhørt! Hjertet mitt ønsker selvsagt suksess og håper så inderlig at vi klarer å rykke opp og  ha suksess.

Når det er sagt så har jeg vanskelig for å se at Leeds vinner mange kamper under Wise. Har liten tro på fyren, selv om han har jobbet under ekstremt vanskelige forhold og derfor ikke har hatt de beste forutsetningene.. Det uroer meg også at kamprapporter fra sist sesong og også i oppkjøringa nå blir kommentert at det er vanskelig å se noe spesielt mønster/planmessig offensiv tankegang.. Forsvaret har heller ikke vært spesielt godt. Selv om vi holdt nullen mot Darligton så var det flere gjennomspill gjennom midten som det fort kunne blitt noe mer av - og offsidefella (om Wise vet hva det er) var heller ikke spesielt god.. Men han er nå heller ikke vært den skarpeste kniven i skuffen.. Tenker særlig på de mange utspillene hans i media! Noen som husker hans famøse intervju rett etter hjemmeseiern mot Palace? I stedet for å glede seg over seieren og skryte litt av sine spillere klarer han å skape en situasjon som ikke akkurat skaper samhold.

Jeg tror ikke Wise har lært noe av dette - dessverre. Jeg tror heller ikke han klarer å få Leeds opp denne sesongen, selv uten minuspoeng. Understreker at jeg håper så inderlig at jeg tar feil!

lojosang

quote:

hva gjør alle anti-Bates folka her, dersom vi leder ligaen fra dag 1?

We'll be back.

Da lurer de nok mest på hvordan i alle dager Bates fikk det til med -15 poeng før seriestart. [8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

h.b

Selv om Leeds vinner alle kamper i 5 år fremover skal Bates Bort

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Gunnien

quote:
Originally posted by h.b

[8D][8D][8D] er så liten kjangs for å møta meg sjølv i dørå her at den støtte eg 110% [:D][:D][:D]

rastafari

quote:

We'll be back.

Jeg blir jævli glad, men krediterer IKKE KB 1 JÆVLA DRITT av den (eventuelle) suksseen.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

tras

quote:
Originally posted by Gunnien

quote:
Originally posted by h.b

[8D][8D][8D] er så liten kjangs for å møta meg sjølv i dørå her at den støtte eg 110% [:D][:D][:D]

Litt sånn fritt-etter-Reinås-metoden, skjønner jeg... Heftig. ;)
Go United!