Kontrakt: Flo signet for ett år

Started by kjelvi, August 09, 2007, 18:48:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

quote:
Originally posted by Peters

Det er bare Leeds som kunne hente en 34 år gammel spiss som ikke har spilt regelmessig fotball på 5 år......[xx(][V]

En tydeligere bekereftelse på at Leeds ikke har så mye annet enn NAVNET igjen for øyeblikket, finner man knapt, Peters. Vi har laaang vei å gå før vi er et STORLAG igjen. De som tror vi vil cruise oss gjennom denne divisjonen vil trolig forlange Wise sitt hode på et fat innen utgangen av august. [8)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

quote:
Originally posted by Giske

Gi Flo en sjanse! Hvis han noen gang blir skadefri så er han mer enn god nok for League1. Gi ham et halvt år å bevise seg på, før vi sender han til avliving...

www.giskeil.no

Spørs bare om han makter å bli skadefri på ett halvt år? Hmmm [8)]

Roy

Når Wise nå gir Flo 1 års kontrakt så kan det jo tyde på at han (Wise) og legeapparatet vet noe som vi ikke vet?! Tviler på at dette gjøres for å være snill med Flo. Dessuten kan det tenkes at Flo er en god man å ha i troppen, med tanke på alder og lynne.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Vi kan då ikkje tolke dette annaleis enn at Flo er på betringens veg og at han har fått ei solid grunntrening foran ein lang sesong. Ein skadefri Flo vil sjølvsagt styrke våre sjansar i L1, men eg ser ikkje føre meg Flo som noko anna enn cover for Beckford og Constantine (iallfall i større periodar). Puttar stryningen 5-10 mål denne sesongen vil eg vere storveges nøgd, og litt overraska, mtp hans skade-CV.

HAD

Snakket med Jostein og han hadde stor tro på at det skulle løsne for lillebror i år. Han har trent veldig bra og forblir han skadefri så vil lille Flo glatt putte 20 mål for oss i år..

Per-Stian

quote:
Originally posted by had

Snakket med Jostein og han hadde stor tro på at det skulle løsne for lillebror i år. Han har trent veldig bra og forblir han skadefri så vil lille Flo glatt putte 20 mål for oss i år..

Jussi hadde vel stor tru på at littjebroren skulle gjere det godt også i fjor...

HAD

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by had

Jussi hadde vel stor tru på at littjebroren skulle gjere det godt også i fjor...

Joda, stemmer det [:I]

HåvardK

quote:
Originally posted by Per-Stian

Vi kan då ikkje tolke dette annaleis enn at Flo er på betringens veg og at han har fått ei solid grunntrening foran ein lang sesong. Ein skadefri Flo vil sjølvsagt styrke våre sjansar i L1, men eg ser ikkje føre meg Flo som noko anna enn cover for Beckford og Constantine (iallfall i større periodar). Puttar stryningen 5-10 mål denne sesongen vil eg vere storveges nøgd, og litt overraska, mtp hans skade-CV.

Jo. Vi kan tolke det som hodeløs gambling.