Skrevet av Emne: Hatten er i ovnen  (Lest 3252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hatten er i ovnen
« på: ſeptember 16, 2007, 04:09:18 »
Må bare ta av meg denne hatten og steke den i ovnen.Er mektig imponert over det Wise har fått til.Fortsetter han slik han hittil har gjort, så er det premier league innen utgangen av året på ham. Beklageligvis men sant. Dette som han har gjort med Leeds er nødt til å bli lagt merke til av lagene i den øverste divisjonen. Så jeg håper for all del at Bates finner frem sjekkheftet og binder Wise til klubben i minimum 5 år fremover med en sollid lønnsøkelse



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sølvreven

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #1 på: ſeptember 16, 2007, 04:17:47 »
WTF??? Ble nesten litt skremt når jeg leste at denne kom fra den kritiske h.b.  Sier en som selv sitter i et glasshus....... Hyll, hyll.

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #2 på: ſeptember 16, 2007, 04:29:13 »
quote:
Originally posted by h.b

Må bare ta av meg denne hatten og steke den i ovnen.Er mektig imponert over det Wise har fått til.Fortsetter han slik han hittil har gjort, så er det premier league innen utgangen av året på ham. Beklageligvis men sant. Dette som han har gjort med Leeds er nødt til å bli lagt merke til av lagene i den øverste divisjonen. Så jeg håper for all del at Bates finner frem sjekkheftet og binder Wise til klubben i minimum 5 år fremover med en sollid lønnsøkelse



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Ã… så var du tilbake. Du har vært savnet som mugg på maten...  [:)]

Mvh

Alta-White

h.b

  • Gjest
Re: Hatten er i ovnen
« Svar #3 på: ſeptember 16, 2007, 04:32:58 »
Beklager å skuffe deg Samen



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SveinArve

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #4 på: ſeptember 16, 2007, 04:33:06 »
HVEM ER DU SOM HAR HACKET DEG INN PÃ… OEF OG SOM BRUKER H.B. SITT NICK!! GI DET TILBAKE TIL HAN!!!

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Robert

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #5 på: ſeptember 16, 2007, 04:44:18 »
Tenkte det samme SveinArve.
Har noen hacket kontoen din h.b?
Kanskje du burde bytte passord eller noe..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

  • Gjest
Re: Hatten er i ovnen
« Svar #6 på: ſeptember 16, 2007, 04:50:41 »
Er det h.b eller er det meg. Thats the Question. Ps samtidig tok jeg feil av Kandol. Kan Kandol så kan O`Leary.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

berlin

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #7 på: ſeptember 16, 2007, 06:15:02 »
Bortsett fra at du må rense ovnen din etter dette hattestekingen, beviser du din impulsivitet.
Dette er jo et innlegg for Wise og litt Bates, og det tynnes i rekken av kritikere.

Kan ikke være så mange igjen ?

Bortsett fra meg da, og en håndfull andre. Best å ligge lavt i terrenget fremover,
ellers får jeg vel pessimist eller provokatør labelen klistret i pannen.

h.b

  • Gjest
Re: Hatten er i ovnen
« Svar #8 på: ſeptember 16, 2007, 06:16:53 »
Støtter absolutt ikke bates. Den mannen må vekk. Men er imponert over Wise og hva han har fått til



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SirOlsen

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #9 på: ſeptember 16, 2007, 14:00:31 »
Er så enig med deg h.b (som vanlig) [:)]
-SirOlsen-

Sydhagen

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #10 på: ſeptember 16, 2007, 17:48:54 »
er også enig med h.b!  gi wise ny og forlenget kontrakt!  han vil være gull verdt for leeds i fremtiden!
han er tydeligvis en mann som får på plass disiplin, humør, kondisjon og guts!

go wise!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #11 på: ſeptember 16, 2007, 17:56:30 »
Så så. Rolig nå.

Jon R.
Jon R.

Sleivind

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #12 på: ſeptember 16, 2007, 18:16:43 »
Før eller seinere kommer smellen, og den blir ikke mye pen!

Dennis

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #13 på: ſeptember 16, 2007, 18:56:38 »
Har intrykk av at mange faktisk ønsker at det skal gå galt en gang, slik at de kan skrive sine "i told you so"-tråder. Hvorfor ikke bare nyte suksessen Wise har?

- Dennis
Marching on together!

dexter90

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #14 på: ſeptember 16, 2007, 19:01:06 »
seriøst, virker litt som om opprykket er sikret allerede!
 

berlin

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #15 på: ſeptember 16, 2007, 19:17:22 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Har intrykk av at mange faktisk ønsker at det skal gå galt en gang, slik at de kan skrive sine "i told you so"-tråder. Hvorfor ikke bare nyte suksessen Wise har?

- Dennis



For å snakke for meg selv: Jeg er ikke typen til å skrive "I told u so" tråder eller innlegg.

Wise-kritikerne nyter også suksessen laget vårt har nå, ja de fleste ønsker vel også at de tar feil når det gjelder Wise.

De fleste Wise-kritikerne begrunner sin kritikk og skepsis til Wise med:
- Et inntrykk basert på hele perioden siden han kom til Leeds
- Et inntrykk av personen Wise, som man ikke tror er et godt manager-emne.

Hvorvidt han er sympatisk eller ikke, bryr jeg meg ikke særlig om.
Det kryr av gode mangere som ikke er særlig sympatiske som personer, og de er heller ikke ansatt på det grunnlaget.
« Siste redigering: ſeptember 16, 2007, 19:20:29 av berlin »

Jon R

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #16 på: ſeptember 16, 2007, 23:30:39 »
Den til enhver tid sittende Leeds manager må gjerne bli en Leeds legende. Jeg vil allikevel vente litt før vi bestiller en statue av mannen. Dette tar jo helt av nå. En 5 års kontrakt på nåværende tidspunkt er jeg helt imot, og frykten for at Wise vil ble headhuntet til en PL innen utgangen av året, er trolig høyst overdrevet. [8)]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #17 på: ſeptember 17, 2007, 00:30:57 »
Det vert litt tullete å heile tida snakke om å genierklære eller idioterklære manageren vår. De faktiske forhold er at Wise hadde ein meget dårlig start på sin karriere som manager for Leeds United, men har klart å snu trenden. Lat oss håpe det fortsetter og glede oss over sportslig suksess, det er tross alt lenge sidan sist.

Ein manager, eller spiller for den saks skyld, vert ikkje legende iløpet av ein sesong eller tre.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

veteranen

  • Gjest
Re: Hatten er i ovnen
« Svar #18 på: ſeptember 17, 2007, 00:49:30 »
Det var da voldsomt!
Vi har ridd på en medgangsbølge fra vi vant en noe heldig seier mot Tranmere i serieåpningen. Samtidig er vi alle enige om at Wise har utført en meget god jobb etter nedrykket.

Men det vil uungåelig komme perioder med "utur" og motgang, og det gjenstår å se hvordan vår manager vil takle sånne problemer. Forrige sesong taklet han det heller dårlig, så vi får håpe at han har "vokst" og blitt litt klokere etter de erfaringene.

Jeg må innrømme at jeg humret godt for meg selv da jeg leste det første innlegget i denne tråden. Noen mennesker har ofte en tendens til å være fryktelig unyanserte, enten de nå velger å være positive eller negative. [:)]

agehvitstein

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #19 på: ſeptember 17, 2007, 01:28:56 »
Wise har gjort en fantastisk jobb sålangt denne sesongen. Motgangen kommer helt sikkert i form av noen tap snart, men vi får håpe det drøyer litt til. Det å ha spisser som Kandol og Beckford er uvurderlig på dette nivået. Vi kommer garantert til å være med i kampen om opprykk. Det har Wise en stor del av æren for! Det er så man nesten misstenker noen for å ønske at Wise går på noen tap når man leser enkelte av innleggene...
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hatten er i ovnen
« Svar #20 på: ſeptember 17, 2007, 14:28:49 »
Her handler det ikke om å vente på noen smelle og så si "hva var det vi sa"! Her handler det om å glede seg over lagets suksess så langt. Wise gjør for tiden en kjempejobb- ingen tvil om det!
Yeboahs vitne

Papi

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #21 på: ſeptember 17, 2007, 15:49:54 »
Gleder meg stort over suksessen til Leeds. Gledelig at Wise får det til og fungere.
Kandol og Beckford er jo toppspisser i denne divisjonen, om med Flo og Constantine i bankhånd, ser eg ingen grunn til at suksessen ikkje skal fortsette....

Med siger til helgen blir nok Wise månadens manager ein gong til, og det forteller vel litt?
Måtte desse flotte dagene fortsette.

Forresten! Gullet skal hem!!!!!


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lars E

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #22 på: ſeptember 17, 2007, 15:51:37 »
Frykter heller at Beckford/Kandol forsvinner (tenk at jeg nettopp sa at jeg frykter Kandol forsvinner - det hadde jeg neppe tenkt for noen måneder siden..[:I]) enn at Wise forsvinner.

Kan vi ikke bare glede oss over den gode trenden vi er isteden for å idiot/genierklære Wise? Endelig føles det godt å være Leedssupporter igjen. Nyt det folkens. Vi er på vei tilbake![:)][:)][:D][8D]

Forever Leeds

Forever Leeds

MrK

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #23 på: ſeptember 17, 2007, 15:59:00 »
..............det er en stor glede for tiden så nyt det!
Vi får nok noen nesestyvere etterhvert men da er det faktisk viktig å ikke hugge hodet av noen.

Sug på karamellen fellow supporters........!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: Hatten er i ovnen
« Svar #24 på: ſeptember 17, 2007, 20:55:49 »
quote:
Originally posted by fmtj

Her handler det ikke om å vente på noen smelle og så si "hva var det vi sa"! Her handler det om å glede seg over lagets suksess så langt. Wise gjør for tiden en kjempejobb- ingen tvil om det!



Dennis Wise har funnet sitt nivå på tredjeklasse. Ellers er jeg noe usikker på om det er Wise som gjør en bedre jobb nå i høst enn i våres. Det virker mer som om det er Jermaine Beckford og Tresor Kandol som fikser sakene. Det blir spennende å så hvordan de hevder seg når motgangen og skadene på sentrale spillere kommer. For sesongen er lang. Det er imidlertid herlig med plusspoeng igjen. Nå er vi liksom i League One, og ikke i divisjonen under (slik det føltes med alle disse minuspoengene).