Billy Davies sparket i Derby

Started by Dennis, November 26, 2007, 14:09:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=186855

Etter nok et tap måtte Derby-manager forlate Pride Park etter et møte med Adam Pearson.

Job done, Billy??  ;D  ::)
Marching on together!

Erik_

Paul Jewell er vel linet opp da... vil jeg tro.

berlin

At Derby rykker ned viste vi vel med en gang de rykket opp. 5-33 i målforskjell ( 0-19 ).
Tror det blir vanskeligere å rekruttere en god manager til Derby enn England.

Jeg hadde ikke likt å være Derby-fan, det må være nesten tristere og flauere enn å være Leeds-tilhenger, ses 06/07. ( Går det an? )

Jeg lurer på når ( antagelig aldri ) denne manager-sparkingen tar slutt rundt om kring. Sikkert berettiget i noen tilfeller, med de tilfellene hører til mindretallet, våger jeg å påstå.

Det er vel tidens trend, alle har det så travelt med å bli "lykkeliig".

McMidjo

Fryktelig trist at Derby sparker den beste manageren de har hatt på mange år - og ikke særlig populært blant Derbyfansen.

En kan kanskje si at Davies ble offer sin egen suksess, i og med at dette Derbylaget rykket opp ihvertfall ett år for tidlig.

Paradoksalt nok - det kan virke som vi Leedssupportere har det morsommere i League 1 enn Derbysupporterne har det i Premier League....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Svend Anders

Irriterende at Bet24 ikke tar veddemål på neste Derby-manager. Jeg ville vurdert å sette en god del på Paul Jewell...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

pale

Quote from: Svend Anders on November 28, 2007, 09:40:01
Irriterende at Bet24 ikke tar veddemål på neste Derby-manager. Jeg ville vurdert å sette en god del på Paul Jewell...

SA

Ja, det var synd for deg.
Jewell blir nok en bra mann for Derby, selv om de rykker ned i år.

Per-Stian

Det blir for lettvint av Derby-styret å sparke Davies. Trur heller dei burde sjå på andre forhold som gjer at dei ikkje er gode nok for Premiership, som på investeringane av nye spelarar. Treng ikkje vere fotballprofessor for å skjøne at mannskapet er for svakt og treng solide forsterkningar.

Men Davies har nok ikkje problem med å finne seg ein ny, attraktiv jobb.