Leeds/Millwall; sorte får!?

Started by fmtj, October 23, 2007, 10:59:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Leeds-United-heading-for-Millwall.3401955.jp

Noen hevder at Millwall og Leeds har til felles at "ingen liker oss"!!! Og, at klubbene gir blaffen i akkurat det...! :-\
Yeboahs vitne

McMidjo

Har ventet på at denne skulle komme opp.

Millwall har jo i mange år hatt dette 'No one likes us, we don't care'-imaget, og har en fanskare med et stort innslag av usympatiske 'bråkmakere ' som bevisst også har bygd opp under dette imaget - bl.a. gjennom en ganske utidig oppførsel på bortekampene.

Dagens Leedsledelse har bygd opp en tilsvarende 'No one likes us'-følelse som et internt motivasjonsgrep, men i den store engelske fotballfamilien har jeg et ganske bestemt inntrykk av at Leeds omfavnes med en langt større grad av positiv respekt og sympati enn det Millwall gjør.

Noen har tidligere vært inne på at Leeds er iferd med å få et image som en 'drittsekk'-klubb, uten at jeg helt klarer å se det - ut fra omtalen klubben får i media, og fra andre klubbers fans....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Millwall ja, ikke Leeds.

Det er absolutt ikke tilfelle, faktiskt så er det fansgrupper som forsøker å provosere Leeds-fans ut fra tidligere dårlig rykte, og da er det en ekstra fjær i hatten at fansen ikke "biter på agnet".

Leeeeeeeeeeeeds

Når jeg var på min aller første tur til Leeds spurte jeg de faste Leeds tilhengerne om hvorfor det var så lite politi"prematch" ?
De svarte at slik er det bare. Kun to lag har Leeds fansen problemer med. Millwall og Cardiff. Slik er det sikkert enda. Tror det blir en hard kamp både på og av banen!!. Med et 2-1 resultat til OSS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Kickthemdown

Quote from: Leedsvik on October 23, 2007, 20:40:21
Når jeg var på min aller første tur til Leeds spurte jeg de faste Leeds tilhengerne om hvorfor det var så lite politi"prematch" ?
De svarte at slik er det bare. Kun to lag har Leeds fansen problemer med. Millwall og Cardiff. Slik er det sikkert enda. Tror det blir en hard kamp både på og av banen!!. Med et 2-1 resultat til OSS
Jeg vet om flere.. Ett lag i røde drakter fra Manchester .....

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: Alta-White on October 23, 2007, 22:21:47
Det var bra at du skrev det. Jeg greier ikke å skrive ordet M...........
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

BREAKING: Violence erupts at Leeds v Millwall

Trouble at Elland Road.

« Previous « PreviousNext » Next »
View GalleryBy Paul Robinson
Trouble flared outside Elland Road during the build up to today's game between Leeds United and Millwall.
Police officers on horseback charged at Leeds fans waiting outside Elland Road near the Billy Bremner statue as three double decker buses filled with Millwall supporters pulled up at around 2.15pm.

WERE YOU THERE? SEND US ANY MOBILE PHONE FOOTAGE OR PICTURES BY CLICKING HERE. WEL'LL PUBLISH THE LOT.
Windows and doors on the buses were put through by yobs on board as they tried to goad watching Leeds fans into confrontation.

Police managed to avoid any actual physical clashes taking place.

As the trouble flaredd a line of police held back a mob of around 200 chanting Leeds fans a short distance down Elland Road while a police helicopter hovered overhead.

Last Updated: 27 October 2007 3:04 PM
YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

COME ON LEEDS !!

nord

200 chanting Leeds fans >:(

Godt at vi har mindst 25.000 leeds fans som opfører sig ordentligt  ;)

whitelocks

Quote from: Leedsvik on October 24, 2007, 11:58:50
Quote from: Alta-White on October 23, 2007, 22:21:47
Det var bra at du skrev det. Jeg greier ikke å skrive ordet M...........

i 2003 på ER mot M..... var det veldig mye politifolk og svæææære hester. Måtte sitte på en gressbakke ved siden av boligstrøk ved ER til bussen M...fans hadde dratt. Da kunne Leedsfans få bevege seg nedover mot byen og hjem.