Alan Thompson

Started by Askertiger, February 08, 2008, 10:34:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Askertiger

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/United-welcome-mat-is-out.3758476.jp

Godt å se at han kommer tilbake. Må ha en frispark-spesialist på laget, og da er han et utsøkt eksemplar!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

Bra Macca tek grep!

"McAllister plans to utilise Thompson's quality from set-pieces and harness the additional creativity that the former England international provides in midfield."

"Andrew Hughes will be my captain. He sets a good example and he's a voice. I think he's quite happy with the responsibility as well."

Sander

Kan bli bra dette..

Med Hughes som kaptein og Thompson kalt tilbake, blir det vel disse to sentralt...?

Veit ikke helt om disse to er paret vi burde bruke sentralt..

Dennis

Litt usikker på om han er mannen som skal frelse oss. Gang på gang har rapportene vist at han har vist store, store svakhetstegn i det defensive arbeidet og nå skal han plutselig rett inn i laget igjen?

???
Marching on together!

flynn

Thompson er en helt annen type enn de andre som kjemper om plass på midten. Etter mitt skjønn bør han være et rimelig opplagt valg, godt å se at Macca tenker i samme baner.

flynn

Per-Stian

Eg likar den enkle filosofien til Macca om at vi kan avgjere kampar på dødballar, og at vi difor må ha ein solid distributør. Men med Thommo i denne rolla (trudde faktisk at Kilkenny kunne fylle same rolle) må vi ha ein løps- og taklingssterk spelar ved sidan av. Har diverre sett for lite av Hughes til å vurdere han seriøst. Mogleg det er rett mann, men noko seier meg at Prutton kan vere eit godt alternativ.

auren

"hele" forumet slaktet jo Thompson tidligere i sesongen for å være for lite mobil og alt for treig. Nå skal han plutselig være redningsmannen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: auren on February 08, 2008, 14:13:55
"hele" forumet slaktet jo Thompson tidligere i sesongen for å være for lite mobil og alt for treig. Nå skal han plutselig være redningsmannen?

auren

Det samme tenker jeg. Redd vi setter lit til en spiller som ikke vil heve spillet på banen nevneverdig. Håper ligger i hans gode prestasjoner fra Hartlepool-perioden, men jeg tror ikke han vil sparke i gang det offensive, alene. Hans pasninger og blikk kan være en skikkelig spisskompetanse i et lag i medgang, men da må også de andre prestere.

Tror likevel hans erfaring vil være til stor nytte på treningsfeltet og garderoben. Selvom Hughes offisielt er kaptein, så er fortsatt Thompson er leder på banen, det kan vi dra nytte av.
Marching on together!

berlin

Jeg tror Thommo også hadde blitt hjemkalt om Wise fortsatt hadde vært manager.
Ã... låne han ut til 1 mnd til Hartlepool var et håp om at han skulle spille "ordentlige kamper", ikke reservelagskamper,
og derigjennom bli både mer fit og matchfit.

Jeg tror Thommo kan bli en joker fremover jeg. I enkelte kamper kan han få god innflytelse.

Jeg er ganske sikker på at Macca vi velge å bruke Thommo så sant han altså holder koken.

Per-Stian

auren

Eg føler eg har god dekning i tidlegare uttalelsar når det gjeld Thommo. Har alltid sett pris på hans spisskompetanse, men ser hans store begrensning mht. fart og kondis.

Giske

Thommo har blitt eldre enn han var  :o, men kan han putte på et par frispark, eller være tilrettelegger for andre med sin deilige venstrefot, så bidrar han vel mer (i allefall offensivt) enn de som har spilt på midtbanen i det siste (med untak av Kilkenny i debuten sin). Så Thommo tilbake? Kjempeflott!

Tom S

Thommo vil bli ei viktig brikke i kampen om opprykk!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Er ikke overbevist om at Thommo kan utgjøre den helt store forskjellen, desverre
Den vi virkelig savner er etter min mening Douglas.

baste

A. Thompson er en rutinert og seriøs mann. I L1 bør han kunne styre midtbanen til Leeds + at han er en "joker" på døballer. 

Nesten fristet til å sammenligne med da jeg var enig i at P. Robinson ble satse på i frykt for at han skulle forlate Leeds ::)

I ettertid ser jeg at rutinen, personligheten og innstillingen til N. Martyn skulle blitt verdsatt mer  ;)

Asbjørn

Jeg er stygt redd for at du er inne på det her, Joachim.
Tror nok dessverre ikke at Thompsons fart har blitt bedre siden sist, ei heller at Leeds er bedre rustet i å "dekke opp for" den manglende farten.

Måtte jeg ta feil...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Thommo tilbake er det eneste riktige. Han kan stabilisere midtbanen, og har en fot som kan avgjøre kamper. Han er ikke mannen for fremtiden, men som en av brikkene som skal sikre opprykk tror jeg han er viktig.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Jon R

Hvis Thompson er god nok, skal han naturligvis spille. Dessverre har vi så mye temposvake folk i troppen at jeg kan ikke helt finne rom for en halt 34 åring.  :)
Jon R.

sportcarl1

hade en väldig tilltro till thommo och howson trodde det skulle vara ett fint innermittfältpar i matchen mot oldham men tij vad jag bedrog mig, är väl sista matchen han spelade för oss, då efter den matchen var det många som klagade på honom, men när wise skulle låna ut honom  för att få upp matchtempot då höjdes han till skyarna Thommo

Asbjørn

Quote from: sportcarl1 on February 08, 2008, 22:36:25
men när wise skulle låna ut honom  för att få upp matchtempot då höjdes han till skyarna Thommo

...innimellom er det slik, til mindre du spiller til bedre blir du til mer opphøyes du... *forstå det den som kan*

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: Asbjørn on February 08, 2008, 22:42:36
Quote from: sportcarl1 on February 08, 2008, 22:36:25
men när wise skulle låna ut honom  för att få upp matchtempot då höjdes han till skyarna Thommo

...innimellom er det slik, til mindre du spiller til bedre blir du til mer opphøyes du... *forstå det den som kan*

For oss supportere vil gresset alltid være grønnere på andre siden av banen, Asbjørn.  :)
Jon R.

mercruiser

Skulle vi tape i dag igjen, så kan vi ikke skylde på noen.
(For tidlig å hudflette GMc) Vi trenger for faen 3p, nå..