NYHET: Ny LUSC-president - The one and only Gary Kelly!

Started by kjelvi, December 09, 2007, 22:36:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

AFTER more than a decade on Leeds United's books, Gary Kelly has strengthened his connection with the Elland Road club by agreeing to become the new president of the Leeds United Supporters Club.
Kelly retired at the end of last season, fully 16 years and more than 500 appearances after his debut for Leeds, but the Supporters Club have appointed him as their replacement for Eddie Gray, who stood down as president earlier this year.
LUSC chairman Ray Fell said: "We were very sad to see Eddie resign but at an executive meeting it was unanimously agreed that we should ask Gary Kelly to become our new president.
Servant
"I'm delighted to say that he's accepted our offer and is taking up the position. He was a great servant of Leeds United, and this recognises his contribution.
It will also help to maintain a link between Gary and the club."
Kelly's first appointment is likely to be at LUSC's annual dinner, which will take place in Leeds early next year.

Ian Moore and Eddie Lewis will receive a joint play-of-the-year prize from the organisation, the firsttime the trophy has been shared.

Per-Stian

Reagerer mest på at Ian Moore (??????) skal dele "årets spelar"-prisen med Eddie Lewis. WTF?!?! Han var jo totalt ubrukeleg!

Håpar Gary Kelly takkar 'ja' til vervet. Det blir vel sikkert ikkje betre klima mellom LUSC og Bates ved å tilsetje han, men utfordringar og konfliktar (basert på sterke kjensler) kan ofte resultere i einsemd til slutt :)

Sheridan

Morro å lese!
Gary Kelly er en ekte Leeds United legend !  :)

Jon R

Quote from: Per-Stian on December 09, 2007, 22:56:35
Reagerer mest på at Ian Moore (??????) skal dele "årets spelar"-prisen med Eddie Lewis. WTF?!?! Han var jo totalt ubrukeleg!

Håpar Gary Kelly takkar 'ja' til vervet. Det blir vel sikkert ikkje betre klima mellom LUSC og Bates ved å tilsetje han, men utfordringar og konfliktar (basert på sterke kjensler) kan ofte resultere i einsemd til slutt :)

Hvis du leser hele artikkelen vil du se at han allarede har akseptert og takket ja til vervet, Per-Stian.  :)

Dette var svært overraskende, med tanke på Kellys siste sesong i klubben. Jeg hadde ( basert på de mange ryktene) fått et inntrykk av at han hadde kommet alvolig på kant med sentrale folk i klubben. Vi får håpe dette ikke bidrar til å skape ny strid mellom klubb og supporter-union.  :)
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Jon R on December 09, 2007, 23:27:57

Hvis du leser hele artikkelen vil du se at han allarede har akseptert og takket ja til vervet, Per-Stian.  :)

Dette var svært overraskende, med tanke på Kellys siste sesong i klubben. Jeg hadde ( basert på de mange ryktene) fått et inntrykk av at han hadde kommet alvolig på kant med sentrale folk i klubben. Vi får håpe dette ikke bidrar til å skape ny strid mellom klubb og supporter-union.  :)

Eg slit med å lese så mykje tekst. Den er attpåtil på engelsk (trur eg)... ::)

Per-Stian

Her har vi "klovnen" som skal forsøkje å bringe LUSC og klubben nærare i framtida ;D

Asbjørn

Quote from: Per-Stian on December 09, 2007, 23:36:38

Her har vi "klovnen" som skal forsøkje å bringe LUSC og klubben nærare i framtida ;D
Hmm. Veldig spesielt slips på han karen... Hvordan kom han over dét, mon tro???     ??? ??? ???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Ein ting er i alle fall sikkert; eg hadde eit liknande slips ein gong i tida ;)

Jon R

Du ligner faktisk på en god gammeldags negerkonge på bildet der, Per Stian.  ::)
Jon R.

kjelvi

trodde først det var selveste Lucas......
faktisk litt lik!

berlin

Quote from: Per-Stian on December 09, 2007, 23:43:06

Ein ting er i alle fall sikkert; eg hadde eit liknande slips ein gong i tida ;)

Per-Stian har nok blandede gener fra forskjellige raser, som det er en del av vestover.
Legg spesielt merke til den enorme "gullringen" han har i høyre øre, mannen er den fødte "bordellkonge",
og kunne lett fått en birolle i serien "The Wire" også. :)

berlin

Hvem var det som ikke var ubrukelig i fjor? Kandol?

Alternativt kunne man latt være å dele ut årets spiller pris for fjorårssesongen.Eddie Lewis var kanskje den beste i fjor, mens Ian Moore i hvertfall var "100% commited to the shirt", hvilket var vanskelig å si om særlig mange andre spillere ifjor, uansett hvor mye Wise påvirket det.

At Kelly blir president er meget gledelig, i motstening til Bates og Wise, vil han forhåpentligvis inneha sin stilling lenger, he-he.
Klubben er større enn noen enkeltperson ( muligens med unntak av Don Revie ), men Kelly har i allefall vist større lojalitet enn Bates/Wise so far.
Det spørs uansett om gamlefar kan ta igjen det, han er vel bittelitt eldre enn Kelly.

Roy

Quote from: Sheridan on December 09, 2007, 23:14:33
Morro å lese!
Gary Kelly er en ekte Leeds United legend !  :)

Rett mann på rett sted  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Ian Moore fikk aldri ting til i Leeds, men likevel likte jeg fyren. Det er som berlin sier noe med å være commited to the shirt, noe som en spiller som David Healy neppe kan skryte særlig av. Moore har aldri vært noen goalgetter, men å gå ut og takke fansen etter å ha vært førstemann ut etter nedrykket i en klubb der han aldri har hatt snev av tillit, syns jeg det står respekt av. Jeg likær'n!  8)

Ellers er det selvsagt gledelig at det er nok en gammel kjenning som tar over stafettpinnen i LUSC; denne gang Gary Kelly, en ekte legende. Nå er jo ikke LUSC og Leeds United(-styret) bestevenner, men jeg håper at Kelly og Bates vil samarbeide og ikke slenge krasse ord til hverandre.
Marching on together!

raggen

morro og helt fortjent til kelly, en legende i Leeds ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Runar

Quote from: Mr Kaizer on December 10, 2007, 17:55:34
Ian Moore fikk aldri ting til i Leeds, men likevel likte jeg fyren. Det er som berlin sier noe med å være commited to the shirt, noe som en spiller som David Healy neppe kan skryte særlig av. Moore har aldri vært noen goalgetter, men å gå ut og takke fansen etter å ha vært førstemann ut etter nedrykket i en klubb der han aldri har hatt snev av tillit, syns jeg det står respekt av. Jeg likær'n!  8)

Ellers er det selvsagt gledelig at det er nok en gammel kjenning som tar over stafettpinnen i LUSC; denne gang Gary Kelly, en ekte legende. Nå er jo ikke LUSC og Leeds United(-styret) bestevenner, men jeg håper at Kelly og Bates vil samarbeide og ikke slenge krasse ord til hverandre.

Jeg for mindel foretrekker en brukanes fotballspiller i den hvite drakten iforhold til hopelessMoore..