Skrevet av Emne: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham  (Lest 3684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Marching on together!

berlin

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #1 på: Desember 21, 2007, 16:24:07 »
Det bare fortsetter, denne moten som i mange år har feiet over England, Spania og Norge, for å nevne noen. Moten jeg sikter til er altså å sparke manageren. Selv om jeg ikke aner hvilke grunner Fulham har utover dårlige resultater, så skjønner jeg bare ikke vitsen.

De er vel antagelig mer sikre på å rykke ned nå enn før sparkingen. Latterligere Derby, Bolton og Wigan har gjort det samme.
Bolton har jo mistet sin "far", så det vil være en stor prestasjone å få det til å fungere igjen. Enkelte gode spillere har de,
men kan de si nei om de får bud på Anelka i januar. Tvilsomt.

Skulle ikke forundre meg om 3 av disse 4 lagene til slutt rykker ned, muligens blander ogå Sunderland seg inn.

Fulham påstår at det er "utenkelig" for de å rykke ned. Du verden, en ganske liten klubb, er blitt "stor på det". Klubben burde vært stolt over det de har greidd å få til siden de rykket opp, i stedet har de mistet kontakten med "Moder Jord".

Derby kommer til å sette ny bunnrekord i antall poeng, og dermed slå Sunderlands rekord for 2 sesonger siden.

Tottenham er den eneste klubben som jeg synes kan forsvare et managerbytte på grunnlag av svake resultater. Så god stall som Tottenham har og har hatt, burde de faktiskt være i stand til å true de 4 store, i minst like stor grad om Man City.
 
« Siste redigering: Desember 23, 2007, 18:08:18 av berlin »

B-m

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #2 på: Desember 21, 2007, 17:48:48 »
Ã… tro at Healy skal klare seg i premier league er nesten god nok grunn for å få sparken!


Men som Berlin sier, tror ikke det hjelper i særlig stor grad, gjør nok vondt verre(hvis ikke det er splid mellom spillergruppe/manager). Tenker spesielt på Derby og Davies.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #3 på: Desember 21, 2007, 20:04:09 »
Stakkars Healy

COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #4 på: Desember 22, 2007, 00:56:46 »
Ã… tro at Healy skal klare seg i premier league er nesten god nok grunn for å få sparken!


Tøys! Healys utrolige prestasjoner i VM kvaliken, som mot fotballstorheter som Spania og Sverige taler for seg: Han har mer enn nok talent til å lykkes i PL. Han spiller på et lag med et impotent angrepspill, både med og uten Healy på banen. Hvor mange mål har de andre Fulhamspissene laget denne sesongen?  ::)

Jeg må dog sies at jeg foreventet at Sanchez skulle få mer ut av Healy, slik han klarte det på landslaget.  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 29003
  • Total likes: 2681
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #5 på: Desember 22, 2007, 13:01:11 »

Jeg må dog sies at jeg foreventet at Sanchez skulle få mer ut av Healy, slik han klarte det på landslaget:)

...var det noen jeg ventet skulle få det beste ut av Healy, så var det Sanchez...

Fotballen er iblant underlig...  ::)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #6 på: Desember 23, 2007, 12:00:59 »
Dette kan bety kroken på døra for vidare PL-spel for Healy! Blir sikkert inga hjarteleg jul for han i år...

Sleivind

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #7 på: Desember 23, 2007, 14:27:39 »
Ã… tro at Healy skal klare seg i premier league er nesten god nok grunn for å få sparken!


Tøys! Healys utrolige prestasjoner i VM kvaliken, som mot fotballstorheter som Spania og Sverige taler for seg: Han har mer enn nok talent til å lykkes i PL. Han spiller på et lag med et impotent angrepspill, både med og uten Healy på banen. Hvor mange mål har de andre Fulhamspissene laget denne sesongen?  ::)

Jeg må dog sies at jeg foreventet at Sanchez skulle få mer ut av Healy, slik han klarte det på landslaget.  :)

Jeg er ikke forundret over at han ikke har vært bedre. Han er et meget bra talent. Han kan være ekstremt god i enkeltkamper, helst de som betyr noe. Og da mener jeg f.eks kvalikkamper. Men i det lange løp så gidder han rett og slett ikke, han blir umotivert og sutrete. Og jeg er sikker på at hadde han hatt hodet med seg, så hadde han vært en toppspiller, men når kun gidder å gi alt på landslaget, så blir det liksom ikke så mye å skryte av.

Dennis

Sv: Lawrie Sanchez ferdig i Fulham
« Svar #8 på: Desember 24, 2007, 12:58:25 »
Healy er en merkelig type! Han må ha vært svært populær på Elland Road (les: Healy! Healy! Healy!) men han var ikke av den standarden som vi forventer en Leeds-spiller å være, det vil si hardtarbeidende og lojal til drakta. Da snakker jeg ikke om klubbskifter, men om viljen til å blø i hver kamp og hver duell, noe a la John Douglas.

I sine beste stunder tør jeg vedde på at Healy holder høy klasse i Premier League, men han er nok nødt til å spille for et lag i klar medgang og være i good shape selv. Han er fullstendig anonym og rett og slett elendig i sine dårlige perioder, perioder som gjerne varer litt for lenge. I Leeds unnskyldte jeg mye av hans dårlige spill pga at Blackwell gjerne brukte han på høyrekanten, men som spiss var han heller ikke effektiv nok.

En kombinasjon av Healys balltouch og Cresswells\Moores innsats, kunne blitt en meget god spiss. Healy på godt er god nok for PL, men på godt og vondt, holder han ikke slik standard.
Marching on together!