Rykter: Fulham ønsker Dennis Wise !

Started by Sheridan, December 21, 2007, 22:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ove

Jeg tror ikke det betyr så mye for wise om Leeds er en stor klubb og Fulham en liten. Fulham er i PL. Der er pengene og oppmerksomheten og det er det som betyr noe i det store og hele. Hvis et lite firma kommer til meg og sier at hvis du begynner hos oss så får du trippel lønn, vel så er sannsynligheten stor for at jeg takker ja  ???

berlin

Quote from: Ove on December 24, 2007, 14:00:33
Jeg tror ikke det betyr så mye for wise om Leeds er en stor klubb og Fulham en liten. Fulham er i PL. Der er pengene og oppmerksomheten og det er det som betyr noe i det store og hele. Hvis et lite firma kommer til meg og sier at hvis du begynner hos oss så får du trippel lønn, vel så er sannsynligheten stor for at jeg takker ja  ???

Uenig, Fulham kan absolutt rykke ned, og er dessuten en mye mindre klubb enn Leeds. Det vanker nok lønnsforhøyelse i Leeds allerede neste år, samt bonus for opprykk. Er rett og slett sikker på at Wise hadde takket nei til Fulham, om det skulle kommet et tilbud, hvilket det ikke gjør.

baste

Tror og Wise blir i Leeds, ene og alene for hans EGO ønsker å gjøre LEEDS til en topp klubb igjen. Dessuten er Leeds en større klubb en Fulham..   :-X

kjelvi

vet ikke hvordan dette ryktet har oppstått.
trolig en hoax!

wisey ikke nevnt i det hele tatt i de omfattende spekulasjonene som har vært i engelske aviser de siste dagene.

kan ikke se for meg at Fulham går for en urutinert ung manager uten meritter eller track record. slik jeg opplever det har vår store leder et rimelig frysete rykte på balløya - rettferdig eller ikke!

LeedsUnited

Dette er vel kun spekulasjoner og ingenting annet.

Regner med at Wise blir i Leeds uansett, og hvis han skulle forlate oss mot alle odds, så vil ikke jeg felle noen tårer.  Han har greid det brukbart hittil i sesongen men virker litt svekket etter at Poyet forsvant.
Tar i alle fall slike spekulasjoner med stor ro.  Det som er viktigst for Leeds er å få Bates vekk.  Da kan vi starte oppbyggingen igjen.

Dennis

Quote from: kjelvi on December 25, 2007, 14:12:05
kan ikke se for meg at Fulham går for en urutinert ung manager uten meritter eller track record. slik jeg opplever det har vår store leder et rimelig frysete rykte på balløya - rettferdig eller ikke!

Fulhams handlinger de siste årene (les: sparkingen av Chris Coleman tross gode resultater) tilsier vel at den klubben er kapabel til å finne på noe slikt.
Marching on together!

Jon R

Er ikke Billy Davies ledig på markedet?  :)
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Jon R on December 25, 2007, 23:23:48

Har du lyst til å hjelpe Fulham eller?

Jon R

Quote from: Per-Stian on December 25, 2007, 23:26:58

Du vil heller at de henter Wise?  ::)
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Jon R on December 25, 2007, 23:45:51
Quote from: Per-Stian on December 25, 2007, 23:26:58

Du vil heller at de henter Wise?  ::)

Sjølvsagt ikkje, men Wise blir heller aldri manager for Fulham. Det kan eg vedde ein cap på!

Karl Hot Shot

Dennis Wise vil være en utmerket manager for Fulham dersom de virkelig sterkt ønsker å rykke ned. Wise har null erfaring på det nivået, og David Healy blir sikkert glad for å bli benket igjen.

fmtj

Ja,mye artige spekulasjoner her gitt....! Har noen tenkt over det faktum at Wise kanskje liker seg i Leeds! Etter sommeren laget hadde med all usikkerhet, hvem skalspille for laget, konkurs, kan vi bli med i ligaen eller ikke osv. trente at han de spillerne han hadde grundig! Det ser vi resultatet av nå! Dette gjør ham antagelig interessant for klubber høyere opp som ikke vasser i penger. Dette må vi regne med! Se på Tottenham som snappet Gus f. eks.
Mister vi ham så gjør vi det og da er det å jobbe videre med å finne en som kan gi kontinuitet i så fall. Jeg begynte såsmått åhåpe at det ville skje med Gus og Dennis, men nå begynner jeg å lure.
Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

Sheridan

berlin

Quote from: kjelvi on December 28, 2007, 18:51:41

Fulham appoint Hodgson as manager
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/f/fulham/7163374.stm

Ikke det dummeste valget, det, men det blir tøft for Fulham å unngå nedrykk. Redningen kan bli at det finnes en klar dumpekandidat (Derby) og en ganske klar (Sunderland).