Flinke med navn!

Started by Cherry, January 08, 2008, 08:54:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=72775

Jason Beckett faktisk...........bra journalistikk dette her.  SA bør ta tak!

KeyserSoze

Hvis Derby vil gi £3 mill for denne Jason Beckett så er det bare å selge :)

Leeeeeeeeeeeeds

Fra spøk til revolver. Jeg håper bare ikke Derby blar opp denne summen. Vi trenger Becks
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

McMidjo

;D  ;D

(Iflg Ken Bates har vi jo også en spiller som heter Trevor Kandol...)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Kan det være Huddersfields Luke Beckett de egentlig mener? 31 årig middels spiss til 3 mill. Ja takk! :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Quote from: cherry on January 08, 2008, 08:54:46
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=72775

Jason Beckett faktisk...........bra journalistikk dette her.  SA bør ta tak!

:-[ Skrekk og gru!!!! Håper ikke dette er tilfelle, vi trenger ham....!
Yeboahs vitne

kjelvi

Forklaringen er vel enkel og grei. The Sun har saken i dag om Wigan, Beckford og 3m.
Tribalootball som lever av å skrive av det andre skriver, har slurvet med å gjengi navnet.

Erik_

Quote from: kjelvi on January 08, 2008, 10:46:16

Forklaringen er vel enkel og grei. The Sun har saken i dag om Derby ;D, Beckford og 3m.
Tribalootball som lever av å skrive av det andre skriver, har slurvet med å gjengi navnet.
Ikke første gangen Tribalfootball.com slurver etter å ha kopiert nyheter fra andre.

Den forrige var vel den godeste Kilgannon. Den neste, vel... Trevor Candle?

Dennis

Det har gått litt for mange rykter om Beckett Beckford, for at jeg skal kunne holde meg rolig, i det siste. Selvsagt vil en toppscorer alltid ha transferrykter svirrende rundt seg, men dersom det blir tilbudt £3mill for han, så er han solgt. Redd at Bates kun ser en pengesekk løpe rundt på Elland Road og ikke den uerstattelige klassespissen vi supportere ser. Beckford har scoret utallige mål på egenhånd i år og er helt vital i kampen om opprykk - som selvsagt er mer verdt enn £3mill.

Do the maths, Kenneth!  >:(
Marching on together!

Erik_

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209490,00.html

Kanskje litt roligere nå, Dennis? (eller ble det bare verre...)  :o

Jeg er 97,543% sikker på at Kenneth Bates ikke engang tenker på å selge Beckett før eventuelt til sommeren. Dette er jo hans spiller, hans kjøp, hans gullfunn, som han jo proklamerte for en tid tilbake. Noe annet ville overraske meg.

Skjønt, det er jo Bates.

samadhi

Quote from: Enrique on January 08, 2008, 13:18:29
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209490,00.html

hans gullfunn

Om han selger Beckford for £3mill når han fikk han graits for ett par siden vil jo dette også utvilsomt kunne kalles ett gullfunn. Spørs bare hva Bates rager høyest av gull på banen og gull som glitrer på bankkonto.... ::)
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Jeg er enig med Dennis, og frykter at det kommer et bud som er for godt til å kunne avslås (i et kortsiktig perspektiv). Håper inderlig jeg tar feil...

flynn

Dennis

Takk for linken, Enrique!

Joda, slike uttalelser er jo alltid bedre enn ingenting, men de kan like gjerne være for å presse opp prisen enn for å skremme bort potensielle interesserte. Det er selvsagt en del av media-spillet som kjelvi nevnte i går og dersom Leeds har fått  direkte forespørsler på Beckford og responderer med dette, så kan det like gjerne kun plusse på £500k, bonuser eller videresalg i tilbudet som å skremme de bort. Det kan også være Leeds' (Bates') idè med et slikt svar.

Men jeg håper virkelig at Bates (sikker på at Wise gjør det) forstår at Beckford er såpass viktig for oss det neste halve året og neste sesong at ikke engang £5mill er nok for den finslepne spissen vår. £5mill ville selvsagt styrke stallen betraktelig, men jeg tror ikke man kan erstatte Beckford så lett. Spissen er av PL-klasse, tør jeg påstå, noe jeg hadde ledd av for et år siden.

En ting er også å ha pengene til å erstatte slike spillere, en annen ting er å "lure" dem til spill i League One, dersom man er god nok for PL eller CCC-toppsjiktet. Fotballspillere har sjelden god tid på seg, men jeg håper Becks er av annet slag.
Marching on together!

Promotion 2010

Er nok litt uslepen enda, men har har et meget bra potensiale. Ã... bli med på oppturen med Leeds vil nok være et klokt valg, hvis han da ikke er ute etter "fast bucks".....eller hva det heter!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Tror Beckford raskt kunne fått en nedtur ved å gå til en PL klubb nå. Velger han Derby er jo sjansene uansett store for at vi møtes igjen til neste år.

Han har bare hatt suksess i ca en sesong sammenhengende i L1 nå, og tror en gradvis utvikling med L1, CCC og PL med Leeds vil være bra for han de nærmeste 2 årene  :)

Se bare på spillere som Billy Sharp, Rowan Vine og Will Hoskins. De gjorde alle suksess i henholdsvis Scunthorpe, Luton og Rotherham, men har ikke klart å markere seg i Sheff Utd, B`ham og Watford. Tror det samme kan skje med Beckford.
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

Quote from: Mr Kaizer on January 08, 2008, 11:50:41
Det har gått litt for mange rykter om Beckett Beckford, for at jeg skal kunne holde meg rolig, i det siste. Selvsagt vil en toppscorer alltid ha transferrykter svirrende rundt seg, men dersom det blir tilbudt £3mill for han, så er han solgt. Redd at Bates kun ser en pengesekk løpe rundt på Elland Road og ikke den uerstattelige klassespissen vi supportere ser. Beckford har scoret utallige mål på egenhånd i år og er helt vital i kampen om opprykk - som selvsagt er mer verdt enn £3mill.

Do the maths, Kenneth!  >:(

Sjekk off. hjemmesiden: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1209490,00.html

BECKS NOT FOR SALE

Dennis

Jepp, men som sagt i innlegget mitt litt lenger ned på forrige side, så føler jeg meg likevel ikke helt sikker på om dette er ment helt bestemt eller om Bates takker ja til litt større tilbud enn £3millioner. Og er for eksempel £4mill nok til å skaffe en fullverdig erstatter og supplere til resten av laget? Det er lite vits å selge Beckford og hente en erstatter som knapt rekker han til knærne.

Bombesikker på at Wise helst beholder Beckford!

Beklager pessimismen, men jeg føler vi har blitt sviktet så mange ganger før.  >:(

Marching on together!

lidsjunaited

Tror det kan bli veldig skummelt om vi skulle selge Becks. Han er den eneste på laget som scorer jevnt og trutt, så vi kunne fort ha endt opp med måltørke dersom vi ikke finner en skikkelig erstatter. Og om vi allikevel skulle finne en god erstatter, er det ingen selvfølge at han vil lykkes med det samme.

Sølvreven

Faen. Det er bestandig noe i det når media begynner å spekulere i sånt. Han er jo nesten den eneste på Leeds som putter jevnt og trutt. Dette liker jeg ikke   :(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Sølvreven on January 08, 2008, 19:12:34
Faen. Det er bestandig noe i det når media begynner å spekulere i sånt. Han er jo nesten den eneste på Leeds som putter jevnt og trutt. Dette liker jeg ikke   :(

Vi kan jo lage en avstemning om at overgangsvinduet må stenges med en gang. Og så kan vi sende resultatet til The Football League eller hva han heter......hvis vi blir enige da.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on January 08, 2008, 20:28:14
Quote from: Sølvreven on January 08, 2008, 19:12:34

Vi kan jo lage en avstemning om at overgangsvinduet må stenges med en gang. Og så kan vi sende resultatet til The Football League eller hva han heter......hvis vi blir enige da.

Godt forslag, men det hadde vel endt i poengtrekk, eller?  ::)
Marching on together!