Hvor ille er det om vi ikke rykker direkte opp?

Started by knut_eknes, January 26, 2008, 13:19:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knut_eknes

Bortsett fra det faktum at vi overhodet ikke hører hjemme i denne divisjonen og bør begynne klatringen oppover igjen og være på plass i CCC fra August av, hvor ille er det om vi blir værende her i 2-3 sesonger? Tenker da først og fremst økonomiske konsekvenser...

Hilsen en meget bekymret Knut som begynner å frykte at vi ikke går direkte opp alikevell

Tom S

Køpplaget Leeds United fikser playoff......trur eg.

COME ON LEEDS !!

baste

på en skala fra 1-10...12 tenker jeg. Opprykk er utrolig viktig med tanke på økonomien, og den vidre sportslige satsinge... Om opprykket kommer via playoff er mindre viktig. Trenger ikke den spenningen, tynnslitte nerver fra før...

Dennis

Er ikke så sikker på at vi er i noen krise dersom vi ikke skulle klare opprykket. Selvsagt ville det være en sportslig krise for en storklubb men det er det jo allerede, er det ikke?  ???

Økonomisk sett så tror jeg ikke det ville være fatalt. Hele merkevaren Leeds vil selvsagt bli svekket om vi skulle bli værende i bakgården, men utgiftene er da under bedre kontroll enn på svært, svært mange år. Husk også at Leeds i år er under økonomiske rettelinjer med tanke på administrasjonen. Dette vil etter hva jeg forstår bli opphevet fra sommeren av. Muligens kan dette bety at Leeds kan øke sine lønnsutgifter noe, dersom Bates er villig og kapabel til det.

Når klubben etterhvert fikk den strenge og urettferdige poengstraffen, tror jeg nok Ken Bates skrudde ned sine forhåpninger. Mannen er svært dyktig med økonomi og en meget lur rev, noe administrasjonsprosessen viste. Jeg kan ikke tenke meg at han satset alle kortene på et direkte opprykk.

Føler meg ganske rolig med tanke på flere år i L1, økonomisk sett, men sportslig er det svært viktig å bounce back umiddelbart.
Marching on together!

Per-Stian

Viss spørsmålet er direkte opprykk eller playoff-spel, så er nok det siste mest nærliggande å tru slik situasjonen er no. Eg kan ikkje hugse at vi har spelt éin god cupkamp med unntak av Preston heime sist gong vi var i playoff. Trur difor denne minicupen vert rein bingo og absolutt ingen fordel for oss. Trur difor at om vi hamnar i playoff-sluttspelet, så er sjansen for opprykk minimal.

Dersom vi ikkje rykkjer opp i det heile, er eg stygt redd for at heile lagmoralen vil få seg ein skikkeleg knekk. Vi har vore (og er) trass alt i tetsjiktet på tabellen og har opprykk i sikte.

nord

Hallo Folkens!. Det er ingen grund til at bekymre på forhånd!. Vi har absolut gode chancer for rykke op!. Vi har allerede været på bunden for vende og er på vej op!. Jeg ser lyst på fremtiden, så lad os hellere håbe på at vinder idag ! :-*

peacock

"Hallo Folkens!. Det er ingen grund til at bekymre på forhånd!. "

Eh??? Du har ikke vært Leeds-supporter lenge skjønner jeg :)

Asbjørn

Quote from: nord on January 26, 2008, 15:21:18
Hallo Folkens!. Det er ingen grund til at bekymre på forhånd!. Vi har absolut gode chancer for rykke op!. Vi har allerede været på bunden for vende og er på vej op!. Jeg ser lyst på fremtiden, så lad os hellere håbe på at vinder idag ! :-*

Jeg tror fortsatt på en 2.plass til slutt.
...men frykter play-off med derpåfølgende ikke-opprykk.

Ellers vet vi jo at et evt ikke-opprykk lett lar seg bortforklare i "minus fifteen", så det betyr nok bare ett år ekstra set-back. Dette mannskapet (selv med forsterkninger) er kanskje uansett ikke modent for direkteopprykk 08/09 fra CCC, så kanskje er det likegodt & modnes ett år ekstra i L1???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Jon R.

fmtj

Quote from: Asbjørn on January 26, 2008, 15:29:45
Quote from: nord on January 26, 2008, 15:21:18

Jeg tror fortsatt på en 2.plass til slutt.
...men frykter play-off med derpåfølgende ikke-opprykk.

Ellers vet vi jo at et evt ikke-opprykk lett lar seg bortforklare i "minus fifteen", så det betyr nok bare ett år ekstra set-back. Dette mannskapet (selv med forsterkninger) er kanskje uansett ikke modent for direkteopprykk 08/09 fra CCC, så kanskje er det likegodt & modnes ett år ekstra i L1???

I L1 modnes man ikke, man råtner!
Yeboahs vitne

Tom S

Har aldri likt modningstiden...

La oss komme oss ut av dette hølet fort som faen!

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 26, 2008, 16:48:26
Her skal ikke modnes. L1 suger big time!  :(

Enig! OG hvor er de som synes det er greitt å rykke ned for å så komme grusomt tilbake!!!!!!!!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

dette er ikke ett tema!  vi kommer til å rykke direkte opp med god margin i mai!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Spørsmålet kan besvares kort: VELDIG ILLE!

Orker ikke begrunne det, men se på FOREST, og hvor lett blir det da å tiltrekke seg spillere?

Leedsulf

Aldri i verden om vi rykker direkte opp. Man kan håpe på en playoff-plass.

OPM

Det er naturligvis stor katastrofe om vi ikke rykker opp. Jeg orker ikke tanken på ett år til blant denne røkla.  :(
Heldigvis er det bare Swansea som er gode i divisjonen, resten er ikke mye å rope hurra for. Derfor bør vi ikke henge for mye med hodet. Alt vi trenger er noen kamper for å bli samspilt. Wise har forandret altfor mye på en gang nå. - Både i midtbane og forsvar. Gi dem noen kamper til og vi er på track igjen. 2. plassen er absolutt innen rekkevidde! :)

Tore fra Larvik

Mann kan ikke spare seg til opprykk selv ikke fra dette lave nivået vi er på nå ???
Det er ikke noe katastrofe for klubben men for K B om han vill selge klubben
er det ikke så bra. Når en ser på de prestasjonene laget har vist de siste to måndene
tviler jeg på noe kvalikk i år.
Den som lever får se.
LEDDS4EVER.

fmtj

Etter å ha lest YEPs rapport fra kampen  mot Luton er dette sannsynlig situasjon for oss ved sesongslutt! Tror ikke direkte opprykk blir aktuelt med dette laget. Playoff plass er det vikan satsepå, eller rett og sltt håpe er mulig! YEP beskriver mangel på inspirasjon hos Leeds midtbane og et lag som lot seg presse mot bånnlaget Luton. Dette til tross for at vi vet hva Luton kan klare- jeg tenker på deres hjemmemøte mot L`pool. Vi er for øyeblikket ikke et godt fotballag, men et lag som "Struggles" for en play off plass! Sånn ære bare!
Yeboahs vitne

Sheridan

raggen

for å få denne klubben opp og frem igjen så synes jeg det er utrolig viktig med ett opprykk nå i år. enten det er via direkte opprykk eller via kvalikk. Vi har spillerstall til det så må bare wise piske gutta til dette og den gutsen vi hadde tidligere må tilbake. Nå kan jo det disktueres til dommedag om den forsvant med poyet men Nytter ikke tenke slik. Må gjøre det beste ut av det vi har nå per dags dato og i mine øyne skal det være godt nok lag til å rykke opp
Forever Leeds United!!!!!!!!

JanPSyse

Mulig jeg er litt sløv, men er det slik at 1 og 2 plass rykker direkte opp, og 3,4,5 og 6 plass spiller play off seg imellom?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Jon R

Quote from: JanPSyse on January 27, 2008, 15:37:52
Mulig jeg er litt sløv, men er det slik at 1 og 2 plass rykker direkte opp, og 3,4,5 og 6 plass spiller play off seg imellom?

Riktig. Akkurat som i CCC.  :)
Jon R.

gill

Måha direkte opprykk. For de som har fulgt med timen vet Leeds er dårlige når det gjelder. Play off vil ikke gi noe opprykk...

Tom S

Viss vi er avhengig av å klare direkte opprykk, ja då er eg redd det vert mange skuffa sjeler i mai.
Det er ikkje realistisk å klare topp to, topp seks kan bli vanskelig nok.

COME ON LEEDS !!

sveifors

I mine 38 år som Leeds fan kan jeg si at cupspill ikke er vår sterkeste side. Vi må ha den direkteplassen?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life