Ex-spiller: Robbie Fowler

Started by Cherry, July 03, 2007, 18:37:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

....spiller ikke for store lønninger lenger, har ikke funnet seg klubb ennå!  Eier eiendom for over 250 mill.£.
Viste klasse i Leeds, og likte seg meget godt!

Det hadde vært noe det....og ikke minst gøy for Robbie og avslutte med 2 opprykk!

pedro

Den jæ..... har kostet oss nok penga[V]
Leedsomaniac

MrK

Notorisk måltjuv - som i tillegg begeistrer massene - og at han kostet penger er ikke bare hans skyld!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Cherry

Pay as u play..........eneste kontrakt-option.
Fikk ikke med det.

Han i sitt rette element & som en rolig avslutning av karrieren.
Måtte ha vært for "begge parter". Tror ikke noe særlig bedre spiss er "ledig" til denne mission....
En motivator som spilte litt på samvittighet.....men er klar over at DET nesten er i det blå......

Dennis

Tviler sterkt på at Robbie Fowler blir Leeds-spiller igjen. Han var bra nok i Leeds ham. har dessverre blitt et symbol på Leeds' overdådige økonomiske styring, noe han ikke kan noe for.

Jeg tror Fowler rett og slett ikke er motivert til å være en topp fotballspiller lenger. Nå er jo ikke League One toppfotball, men tror likevel ikke en lønn på £3-5000 og League One spill kan lokke en spiller med slik...status til Elland Road.

- Dennis
Marching on together!

auren

Utopisk å tro at han vil spille for slikk og ingenting i Leeds. Har vel også vært litt plaget med skader de seinere årene. Nå har vi jo betalt han styggeligt mye penger etter at han forlot Leeds, så kanskje på tide å betale tilbake??? ;-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy Ellam

Nei hallemin han kan jo ikke springe lenger!!

AndyMathie

Tenkte her om dagen på samme løsning selv. Har lest om biografien til Robbie Fowler og må si at det hadde vært spennende å fått han inn. Han likte utrolig godt fansen i Leeds, men skrev i biografien at Peter Ridsdale ikke snakket sant da han fortalte om Leeds. PR fortalte Fowler at Leeds hadde tjent masse penger og kom til å bli den nye stormakten i England.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Tom S

Robbie Fowler hadde vert utrolig spennende!
Men, det skjer ikkje.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Papi

ain`t gonna happen.....

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Erik M

Uaktuelt og uinteressant.  Han er en Liverpool legend.  Få han gjerne inn i staben på en eller annen måte.  Helt feil mann for laget.

Lars E

Her også var det egentlig jeg som skrev isteden for Roy Ellam (pappa). Men Fowler ønsker jeg virkelig ikke å se i Leedsdrakt igjen, uansett hvilket nick jeg poster under!:P

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

Fowler?

Ha ha.

Bedre å børste støv av Lorimer og Clarke, da.
De er også well over the top, men i hvert fall dedikerte til "saka" (og sikkert mye billigere i drift).

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

Nei, nei, nei...det er uaktuelt!
Yeboahs vitne

berlin

slutter meg til de som sier at dette ikke ville skje, men er uenig med de som ikke vil ha han. Skulle det skje,
er det positivt ( vel og merke i league 1 ). Han holder neppe i CCC.

Svend Anders

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149690

Når Ridsdale sier han vil tilby FOWLER en godt lønnet kontrakt, så hadde jeg begynt å skjelve litt i knea om jeg hadde vært Cardiff-fan...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

KeyserSoze

Der begynner stormannsgalskapen til Ridsdale å gjøre seg gjeldene i Cardif også ja. Stakkars Cardiff-supporterne. De aner ikke hva de har i vente...

Lars E

Haha Ridsdale! Håper du driter deg loddrett ut igjen! Idiot!

Forever Leeds

Forever Leeds

Tom S

Som sagt tidlegere Fowler hadde tilført Leeds United per idag mykje, men ser det som totalt uaktuelt!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

fmtj

quote:
Originally posted by Lars E

Haha Ridsdale! Håper du driter deg loddrett ut igjen! Idiot!

Forever Leeds

Jeg unner ingen fans av noen klubb(rent bortsett fra Liverpool og Scum) å oppleve en Ridsdale i fri dressur!
Yeboahs vitne

Tom S

Fowler snart klar for Leicester.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Overraskende positivt intervju med Robbie Fowler! Har troen på Garry, mens Massimo får det glatte lag. ‪ http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-must-premier-league-9712946#ICID=sharebar_twitter‬

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Hyggelig lesing fra Fowler, som nok ikke fikk ut sitt beste mens han var hos oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020