Rykte: Gary Speed inn som nummer 2!! Gray in på lån !!

Started by B-m, February 01, 2008, 20:36:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Gary speed inn som nummer to og micky gray inn på lån.

Nyeste beskjed fra mr.inside på waccoe

Watch this space!!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Det hersker usikkerhet på waccoe. BSPT har fortalt om "change of plans" & legger til at "Gray" også kommer.

Hvem denne Gray er spekuleres det jo i. Cristiano Gray Ronaldo lurer en?  :)

Og så har du jo Tribal Football som laget nyhetssak om Sammy...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Sammy Lee har vel ikkje blitt bekrefta på official site?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SveinArve

Hmm..

Mange her som har hylla Sammy Lee og sagt det var mykje bedre enn Speed. Vil pipa få ein anna lyd no?
Proud member of LUSCOS

berlin

Har også lagt merke til at Sammy Lee ansettelsen ikke er omtalt i "normale media".
Det er vel ingen tvil om at av Macca, Speed og Sammy Lee, er det sistevnte som har den beste CV'n når det gjelder coach ( ikke manager ).

Men om Speed kommer, tror jeg ikke så mange vil gråte over at det ikke ble noe av Sammy Lee.

Macca og Speed må jo kjenne hverandre rimelig godt, og med den brusende bølgen av "sentimentalitet" som følge av denne duoen,
kan da ikke virke annet enn positivt inn. Og ikke minst, Speed er ennå aktiv, og har prøvd seg som - og ønsker en trenerkarriere etter det jeg har forstått.

Håper derfor på at det er mulig å få til en løsning som innebærer at vi låner han fra Bolton. Intrikat vil det være, om Sheff U setter seg på bakbeina, men som med Derry saken: Hvis Speed virkelig ønsker å komme til Leeds, burde de impliserte parter ikke stå i veien for en mann som nærmer seg 40 år, og  hans ønsker. Ved en slik alder skal man ikke drive overformynderi overfor noen.

Sølvreven

Quote from: SveinArve on February 01, 2008, 20:53:31
Hmm..

Mange her som har hylla Sammy Lee og sagt det var mykje bedre enn Speed. Vil pipa få ein anna lyd no?
Helt klart. Jeg har ingen problemer med å skifte mening så lenge det er Speed vi prater om  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SveinArve

Quote from: Sølvreven on February 01, 2008, 21:04:04
Quote from: SveinArve on February 01, 2008, 20:53:31
Hmm..

Helt klart. Jeg har ingen problemer med å skifte mening så lenge det er Speed vi prater om  ;D

hehehehehe ;D
Proud member of LUSCOS

berlin

Robson benekter at det har vært kontakt mellom Sheff U og Leeds vedr. Speed

Vital Football:
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=98933
Sheff U Offisiell hjemmeside:
http://www.sufc.premiumtv.co.uk/page/Previews/0,,10418~1230811,00.html

Meget mulig at nr 2 drar ut litt, uansett om det blir Lee, Speed eller en annen.

SveinArve

Da jeg var 17 år var klassa i London. Og sulteforet på Leeds-stoff vart eg svært svært glad for å sjå at Speed gjorde reklame for en klesbutikk midt i tjukkeste London. "Tøff" som jeg var, gikk jeg inn på butikken og spurte om jeg fikk en plakat av Speed som jeg kunne ta med hjem. Svaret var JA, og jeg ble gla! "Problemet" var at det var en plakat i FULL STØRRELSE av Speed, og den var laga av TJUKK PAPP. Men jeg var like glad. Vandra rundt i London heile dagen med Speed i heilfigur. Og pga kjekke folk på flyplassen så fikk jeg til og med tatt den med inn i cabinen på flyet!  Var da han hadde lange krølla det:) hehe

Svære greier:)
Proud member of LUSCOS

Dennis

Quote from: SveinArve on February 01, 2008, 21:39:21
Da jeg var 17 år var klassa i London. Og sulteforet på Leeds-stoff vart eg svært svært glad for å sjå at Speed gjorde reklame for en klesbutikk midt i tjukkeste London. "Tøff" som jeg var, gikk jeg inn på butikken og spurte om jeg fikk en plakat av Speed som jeg kunne ta med hjem. Svaret var JA, og jeg ble gla! "Problemet" var at det var en plakat i FULL STØRRELSE av Speed, og den var laga av TJUKK PAPP. Men jeg var like glad. Vandra rundt i London heile dagen med Speed i heilfigur. Og pga kjekke folk på flyplassen så fikk jeg til og med tatt den med inn i cabinen på flyet!  Var da han hadde lange krølla det:) hehe

:D
Marching on together!

Yeboah

- Haha, har du den enda? :D

Sleivind

Quote from: berlin on February 01, 2008, 21:05:31
Robson benekter at det har vært kontakt mellom Sheff U og Leeds vedr. Speed

Vital Football:
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=98933
Sheff U Offisiell hjemmeside:
http://www.sufc.premiumtv.co.uk/page/Previews/0,,10418~1230811,00.html

Meget mulig at nr 2 drar ut litt, uansett om det blir Lee, Speed eller en annen.

Er ikke Speed kun lånt ut til Sheff Utd? Er det noen avtaler som ligger inne om forlengelse av kontrakten eller noe? Og hvor lenge varer denne kontrakten til Speed med Sheff Utd? Og hvis Bolton er eier, så er det vel de vi må prate med? For de har vel en klausul i kontrakten som gjør at de kan kalle han tilbake når som helst?

10 kroner til den som kan svare på alle disse spørsmålene :P

berlin

Vet ikke, men høres rart ut om Bolton kan kalle ham tilbake, for så å låne han ut til Leeds.
Hvis Speed i det hele tatt er aktuell, må en tro at alle 3 klubbene vil være involvert i en overgang til Leeds.
Videre må man anta at det vil være Leeds som må bære kostnadene, både mot Sheff U og Bolton.

Ikke noe svar, bare synsing, i mangel av troverdige mediaartikler.

Per-Stian

Que pasa? Dette skapar jo full forvirring! Men blir ikkje lei meg om rykta stemmer ;)

SveinArve

Quote from: Yeboah on February 01, 2008, 22:11:15

- Haha, har du den enda? :D

Ja, den skal ligge på lofte heime hos mor og far. Han hadde på seg en lys dress huska jeg:)
Proud member of LUSCOS

B-m

Den må du ta bilde av !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Yeboah

sveifors

Hva er dette da:

Sheffield United boss Bryan Robson confirms no approach has been made from Leeds for their former player Gary Speed.
The Wales international midfielder has been linked with a return to Elland Road to join Gary McAllister's backroom staff.

11038

Compare Leeds United odds and get better value for your bet with Oddschecker
FootyMAD >  LeedsUtdMAD >  LATEST NEWS >  News

Speed No, Lee Yes?
By Kevin Markey

Friday, 1st February 2008
Sheffield United boss Bryan Robson confirms no approach has been made from Leeds for their former player Gary Speed.
The Wales international midfielder has been linked with a return to Elland Road to join Gary McAllister's backroom staff.

Robson has only just signed Speed from Bolton on loan and has no plans to part with the 38-year-old.

"That is a total non-starter as far as I'm concerned," Robson told the Yorkshire Post. "He is doing a really good job with us, no one has approached me."

Reports suggest McAllister could move for former Bolton boss Sammy Lee, who left the Trotters last October after just 11 games in charge.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sportcarl1

måste varit i början på 90-talet då Leeds hade Topman som huvudsponsor, där har han en framtida karriär speed som fotomodell om han vill, tycker han passar minst lika bra till det som beckham och ljungberg