Roy Hodgson sparket i Fulham

Started by Dennis, April 08, 2008, 15:10:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

P4 melder at Brede Hangeland og Erik Nevlands sjef har fått sparken. Hodgson har ikke klart å få Fulham på sikker plass og styret satser på at den tidligere Fulham-spillere John Collins skal klare å klore laget til fornyet kontrakt i Premier League.

Fulham fortsetter den nye trenden med å sparke manageren oppover, til en sportsdirektør-rolle.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/08/531919.html
Marching on together!

lojosang

Langsiktighet i satsingen er det som kjennetegner Fulham med andre ord. Nei, la Fulham rykke ned en etasje eller to. Særlig hvis det er den latterlige al Fayed-skrullingen som eier klubben fortsatt.
- Leif Olav

Dennis

al-Fayed har gjort en grim feil i nyere tid og det var å sparke Coleman fra managerjobben. Så vidt jeg husker var Fulham faktisk i UEFAcup-kampen et år eller to, for å dette av mot slutten. M.a.o. han gjorde at klubben overpresterte år etter år.

Meget trist for nordmennene våre da, spesielt Brede Hangeland som hører hjemme i Premier League. Det er lov å håpe at mannen blir kjøpt opp i sommer.
Marching on together!

Sander

Eller bytter CCC-klubb ;D

Quote from: Mr Kaizer on April 09, 2008, 13:47:02
al-Fayed har gjort en grim feil i nyere tid og det var å sparke Coleman fra managerjobben. Så vidt jeg husker var Fulham faktisk i UEFAcup-kampen et år eller to, for å dette av mot slutten. M.a.o. han gjorde at klubben overpresterte år etter år.

Meget trist for nordmennene våre da, spesielt Brede Hangeland som hører hjemme i Premier League. Det er lov å håpe at mannen blir kjøpt opp i sommer.

Dennis

Quote from: Sander on April 09, 2008, 14:59:56
Eller bytter CCC-klubb ;D

Quote from: Mr Kaizer on April 09, 2008, 13:47:02

Ja, Hangeland var jo løst linket til oss fra flere hold for et par sesonger siden. Tenke seg til!  ;)
Marching on together!

Webredaktøren

Quote from: Mr Kaizer on April 08, 2008, 15:10:30
P4 melder at Brede Hangeland og Erik Nevlands sjef har fått sparken. Hodgson har ikke klart å få Fulham på sikker plass og styret satser på at den tidligere Fulham-spillere John Collins skal klare å klore laget til fornyet kontrakt i Premier League.

Fulham fortsetter den nye trenden med å sparke manageren oppover, til en sportsdirektør-rolle.

Såvidt jeg vet, så vant vel Fulham 2-0 borte mot Reading i går med Roy Hodgson som manager...

berlin

Quote from: Webredaktøren on April 13, 2008, 15:20:36
Quote from: Mr Kaizer on April 08, 2008, 15:10:30

Såvidt jeg vet, så vant vel Fulham 2-0 borte mot Reading i går med Roy Hodgson som manager...

Så det samme selv, og stusset. Forvirrende, men det ser uansett ikke ut som det er "ondt blod" mellom styrende organer og sportslig ledelse. Regner med at Fulham er fortapt, men de burde ha gode muligheter til å returnere til PL etter et år i CCC, i hvertfall om de beholder stallen sin.

Dennis

Fikk også med meg dette og det var merkelig etter nyhetene de siste dagene. Kanskje var dette kun et rykte som har blitt plukket opp og spredd, uten grunnlag? Eller jobbes det kanskje med en erstatter til Hogdson, mens han sitter som manager i mellomtiden? Det høres jo litt søkt ut, men han har jo tross alt en annen jobb i klubben ved en eventuell sparking, så kanskje.
Marching on together!