KAMP: vs. Doncaster Rovers 1/4

Started by kjelvi, February 13, 2008, 14:18:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

75 SOLLI

Quote from: jalu on April 01, 2008, 22:50:40
sikker på at dette ikke er aprilsnar  at resultatet virkelig er 1-0 og ikke 0-1  , noe å tenke på  hæ.
leeds4ever. ;D

Stemmer at resultatet ble 0-1, og ikke 1-0!

Tom S

Synd vi har vert så svake på Elland Road, med normal poengfangst der hadde vi kjempet om topp 2 sjølv med -15.
Håper rekka med ustabile forestillinger no er over og at vi kan plukke jamt og trutt med poeng framover.

God natt folkens - sover godt i natt!!!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: TSO on April 01, 2008, 22:37:46
Quote from: berlin on April 01, 2008, 22:34:27
Quote from: TSO on April 01, 2008, 22:31:38
Kveldens 5. gule til Lubomir......

Jøss og jøss, da burde han vært utvist forlengst!  ;D

hehe
Av alle som er inne på forumet her, så tenkte jeg du kom til å kommentere den setningen  :P

nåja, sølvreven er ikke "helt borte" på slik tørr humor han heller.  ;)

berlin

Quote from: soumoh on April 01, 2008, 22:42:13
We're Yorkshire's number four (Hull, Sheff Wed, Sheff Utd) er foran også.

Hurra.

Deilig, kollektiv seier.

Takk for i kveld.

vi er nok nr 5, Barnsley er der oppe også.

JanPSyse

Skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at det var kamp idag pga alt for mye kav og stress på jobben. Flaut, men men..

Det ble i det minste en kjempegod overraskelse å oppdage at vi vant på bortebane mot Rovers.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Killa

Detta var sinnssykt bra folkens! Jeg registrerer at Macca virker å ha fått orden på forsvaret i de siste kampene, 3 på rad nå med clean sheet!! Det har ikke skjedd siden september da vi slo Luton, H'pool, Bristol R og Swansea uten baklengsmål.
Så selv om det kan synes som spissene ikke er så effektive som de burde så er det i alle fall klar bedring bakover! Var selv på E.R og så Walsallkampen, og der hadde i alle fall Lubo og Rui meget god kontroll det meste av kampen. Backene også forresten. Og så har vi selvfølgelig Douglas tilbake på midten, det er nok det viktigste av alt trur nå jeg...
Marching on together!!!!

testo

expertene på øya tror leeds får tilbake mellom 6-10 poeng ,får vi det tør jeg påstå at playoff er sikker..men slår vi Carlisle et par dager før dommen og får tilbake alle 15,så er vi i ccc ......Tror dette blir en bedre sommer enn tidligere
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ollan

sesongen er ikke over........... :P
Ollan

nebel

hei alle sammen. Grattis med 3 p ikveld.
Fantstisk deilig ;D ;D ;D

Hvilken radiostasjon sendte kampen?
Tror faktisk at dette kan bli en flott vår ;D
Skal over til Carlisle kampen, det kan bli usedvanlig morro.

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Sein jobbing og restaurantbesøk gjorde sitt til at eg ikkje fekk følgd kveldens fantastiske kamp. Men gud betre så godt det var å kome heim til siger på bortebane. Luktar playoff-finale i mai ;D

sportcarl1

Kom hem nu efter mitt kvällsskift och ser att leeds har vunnit, vad underbart, tänk om vi kan avsluta säsongen som vi startade den plus att vi får tbx poäng helst alla så kan det sluta hur bra som helst, vilka spelare utmärkte sig idag?

Jon R

Quote from: sportcarl1 on April 01, 2008, 23:55:46
Kom hem nu efter mitt kvällsskift och ser att leeds har vunnit, vad underbart, tänk om vi kan avsluta säsongen som vi startade den plus att vi får tbx poäng helst alla så kan det sluta hur bra som helst, vilka spelare utmärkte sig idag?

Ingen. Dvs alle. Ekstra pluss til Huntington og Douglas virket det som.  :)
Jon R.

gill

Kickthemdown

Sheridan

Stifler

DEILIG!!!!!! :)

Ut ifra radioen så vil jeg si vi spiller bedre fotball enn noen gang denne sesongen!
Alle husker åssen vi ble rundspilt mot Doncaster på ER.

-Nr 2 er den første taperen-

Snow

Doncaster Rovers - Leeds United 0-1     For en kamp det var!! :)

Gary McAllisters utvalgte fikk i kveld revansje etter tapet hjemme for lokalrivalen Doncaster Rovers i januar og vant med samme sifre på Keepmoat Stadium.

I en jevnspilt 1. omgang gikk hjemmelaget ut i stor fart og satset på en tidlig ledelse, men Leeds United red stormen av og tok ledelsen etter 20 minutters spill. Jonathan Douglas fikk frispark og Alan Sheehan knallet ballen i mål utagbart for keeper.

Resten av omgangen var full av sjanser til begge lag. Neil Kilkenny reddet på streken, men også bortelaget var farlige på kontringer ved Jonathan Howson og Jermaine Beckford.

Vertene gikk ut i full fart etter sidebytte også og kunne fort ha scoret et tidlig mål, men igjen så red gjestene av stormen og en god Howson sentralt på midtbanen hadde flere gode avslutningsforsøk.

På overtid reddet Douglas på streken med et brassespark og dermed var det vår kveld! :D

MartinR

Wannabe

Quote from: JanPSyse on April 01, 2008, 22:59:44
Skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at det var kamp idag pga alt for mye kav og stress på jobben. Flaut, men men..

Det ble i det minste en kjempegod overraskelse å oppdage at vi vant på bortebane mot Rovers.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Går det an å være forumdeltaker og ikke ha oversikt over slikt et livsviktig oppgjør da??

- Men så sjekket jeg datoen, meldingen var jo fra i går kveld - der har vi svaret, tenkte jeg...

MOT

Mikkel

LeedsBryne

Ã...åå så viktig at Leeds vinner jevne kamper igjen, var en stund redd en ny utligning på overtid ! Nå er ihvertfall kvalik innen rekkevide  ;)

lojosang

Quote from: Wannabe on April 02, 2008, 08:04:58
Quote from: JanPSyse on April 01, 2008, 22:59:44

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Går det an å være forumdeltaker og ikke ha oversikt over slikt et livsviktig oppgjør da??

- Men så sjekket jeg datoen, meldingen var jo fra i går kveld - der har vi svaret, tenkte jeg...

MOT

Han er da rett så oppegående til å ha vært død i en årrekke, denne Syse?  ;D
Nei, dette var en artig kamp å høre på. Innimellom hakkingen.
La oss nå få poengene våre tilbake og rykke direkte opp, takk!  8)
- Leif Olav

75 SOLLI

Quote from: Stiffler on April 02, 2008, 00:56:26
DEILIG!!!!!! :)

Ut ifra radioen så vil jeg si vi spiller bedre fotball enn noen gang denne sesongen!
Alle husker åssen vi ble rundspilt mot Doncaster på ER.

Ja, der satt jeg på felt C21, rad RR, sete 85, og fikk med meg tidenes dårligste Leeds prestasjon på Elland Road!