International calling = Billett til play-off finalen

Started by Sleivind, April 16, 2008, 18:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Det faxnummeret er vel noe for kort... må nok inn noen tall til, der.

Ellers tror jeg ikke det blir noe problem å komme blant de 1000 første. Så vidt jeg vet har antallet "overseas" medlemmer aldri vært over 400, og det vil overraske meg om dette tredobles over natta.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

pale

QuoteEllers tror jeg ikke det blir noe problem å komme blant de 1000 første. Så vidt jeg vet har antallet "overseas" medlemmer aldri vært over 400, og det vil overraske meg om dette tredobles over natta.

Hva?
Har dere andre fått bekreftet at dere er blant de 1000?
På e-posten jeg fikk sto det ikke noe om det. Jeg får sende en e-post og spørre.

pale

;D ;D ;D ;D ;D

Fikk svar med en gang. Er blant de 1000. Da blir det tur over hvis vi ikke har rykket opp direkte da....

laddi

Bergen Whites

pesi

Da var det bekreftet! jeg er også innen di 1000 ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

lojosang

Dæven. Minn meg på å melde meg inn i morgen, folkens. Trodde løpet var kjørt da jeg ikke fikk ut fingern den attende. ;D
- Leif Olav

flynn

Quote from: lojosang on April 21, 2008, 23:17:46
Dæven. Minn meg på å melde meg inn i morgen, folkens. Trodde løpet var kjørt da jeg ikke fikk ut fingern den attende. ;D

Lojosang, våkn opp! Idag skal du være flink gutt og sende en slik faks til Leeds vet du. Du må bare spise frokost og pusse tennene først.

flynn

lojosang

Takk for påminnelsen :)

Da var i hvert fall skjema utskrevet.
- Leif Olav

Geir Magne

"Overseas" er et uttrykk som brukes om alle land som en må krysse sjøen/havet for å komme til fra England. Irland er selvfølgelig overseas. Nord-Irland også, selv om de styres fra London.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lojosang

Jeg TROR jeg har sendt fax også, men ble ikke helt klok på denne forhistoriske maskinen. Dette er jo teknologi våre olde****ler brukte for å sende penger him frå Merika. Telegraf og telefax. Venter i spenning på e-post. Glemte land, ser jeg nå. Må vel sende på ny da :(
- Leif Olav

AndyMathie

Dear Mr A Mathisen

Thank you for purchasing Leeds United Membership Extra Time. Your application has now been processed and your customer number is 000000705955.

Your Membership is valid for the remainder of the 2007/08 season and the whole of the 2008/09 season. Adult members planning to apply for away games, proof of address is required (bank statement, utility bill).

Thank you for your continued support.

Yours sincerely

Katie Holmes Lewis

Ticket Services Manager

Fikk faen ikke noe bekreftelse enda jeg faen meg ordnet dette i forige uke allerede. Fikk denne mailen idag. Grunnen til at jeg meldte meg inn var pga at jeg skulle ha billett til playoff finalen! >:(
We are Leeds and we are proud of it!

pale

QuoteFikk faen ikke noe bekreftelse enda jeg faen meg ordnet dette i forige uke allerede. Fikk denne mailen idag. Grunnen til at jeg meldte meg inn var pga at jeg skulle ha billett til playoff finalen!

Ta det med ro. Jeg fikk samme melding. Sendte så en e-post til Katie og fikk da svar om at jeg var blant de 1000.
Det er nok du også.
Så du kan puste rolig med magen og glede deg til Wembley.. ;)

Torgeir

Kjøpte flybillett med Ryan air i dag fra Lørdag til Mandag...kr 222.- tur retur.Finalen altså....

Men nå skal du se at vi får igjen alle poengene....

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

berlin

Quote from: Torgeir on April 23, 2008, 16:51:31
Kjøpte flybillett med Ryan air i dag fra Lørdag til Mandag...kr 222.- tur retur.Finalen altså....

Men nå skal du se at vi får igjen alle poengene....

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

er jo bare trivelig å feire opprykket med en tur til england, i tillegg til at de 4-5 festene man allerede har unnagjort her hjemme på berget (....om de -15 blir kreditert vår poengkonto)

...så kan man jo lene seg tilbake og kose seg med play-off finalen mellom Forest og Southend,
ja, kanskje fra en fin plass på wembley (....men husk å vreng av deg Leeds-trøya)  8)

lojosang

På tredje forsøket klarte jeg å sende faks med rett side opp. Fuukings steinalderteknologi! Nå venter jeg i spenning på om jeg er blant De Utvalgte.
- Leif Olav

Adis

Faxet greia i dag tidlig, men har ikke fått noe svar. Av noe slag. Den (0)'en i parantes i nummeret det skulle faxes til skal vel ikke med? Eller har jeg misforstått. Stod ok på kvitteringa fra faxen så. Antok at det var i orden. Bikkje altså!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

lojosang

Har fått bekrefta at jeg er blitt registrert. Men det stod ikke noe om hvorvidt jeg var blant De Utvalgte. Og nullen skulle ikke være med.
- Leif Olav

pale

QuoteHar fått bekrefta at jeg er blitt registrert. Men det stod ikke noe om hvorvidt jeg var blant De Utvalgte. Og nullen skulle ikke være med.

Som sagt tidligere i tråden står ikke dette i standarsvaret som bli sendt ut.
Men send en e-post og spør. Da får du svar.