Første gang jeg prøver meg på en Kato-tråd

Started by B-m, May 13, 2008, 18:16:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

* Det er likheter mellom -15 poeng og - 1 mål. Bare at -1 mål er veldig mye lettere. Dette er vi vant med, og vi trives med det.=)

* Målet på overtid gjorde susen, game on. Vi var laget som jublet etter at fløyta gikk.

* Alle vet at det er en stor ulempe å spille hjemme i play off. Presset er ulidelig. Nå er det Carlisle sin tur.

* Carlisle hadde 2.plassen inne, men presset ble for stort. De liker ikke press!

* Carlisle har mistet opprykk 3 sesonger på rad. Ligger i bakhodet.

* Hvordan skal Carlisle gå ut i returkampen?? Vi vet hva vi må: VINNE.

* Carlisle har vært i elendig form siste 10 kamper

* For meg virket det som om Carlisle sprang dobbelt så mye som oss på ER, og de har en tynn stall. To cupfinaler på tre dager, blir det for mye?

* Han lille negern på v.kanten ble skadet.

* Vi har mange spillere som har spilt mindre enn en halv sesong og som er i form: Hunty, Dougie, Howson, Freedman, Sheehan , Lubo,

* Hva er sjansen for at keeperen deres blir MOTM igjen?

* Kan vi spille så dårlig to kamper på rad?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Stifler

Quote from: B-m on May 13, 2008, 18:16:26
* Det er likheter mellom -15 poeng og - 1 mål. Bare at -1 mål er veldig mye lettere. Dette er vi vant med, og vi trives med det.=)

* Målet på overtid gjorde susen, game on. Vi var laget som jublet etter at fløyta gikk.

* Alle vet at det er en stor ulempe å spille hjemme i play off. Presset er ulidelig. Nå er det Carlisle sin tur.

* Carlisle hadde 2.plassen inne, men presset ble for stort. De liker ikke press!

* For meg virket det som om Carlisle sprang dobbelt så mye som oss på ER, og de har en tynn stall. To cupfinaler på tre dager, blir det for mye?

* Han lille negern på v.kanten ble skadet
.

* Vi har mange spillere som har spilt mindre enn en halv sesong og som er i form: Hunty, Dougie, Howson, Freedman, Sheehan , Lubo,

Venstre backen eller vingen?!

begge 2 var utrolig raske.

Fikk ikke med meg han ble skadet, men good news!
-Nr 2 er den første taperen-

arne armoen

Kjempemessig!!
Alt dette sier meg bare EN ting: Det blir seier på torsdag, og FINALE på Wembley!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Dennis

Spennende innlegg dette, b-m!

Legg også til at

* Beckford ble spart og ettersom geipen hang, bør han være interessert i REVANSJ! "Ufrivillig" genitrekk av Macca?
Marching on together!

B-m

Quote from: Mr Kaizer on May 13, 2008, 19:30:59
Spennende innlegg dette, b-m!

Legg også til at

* Beckford ble spart og ettersom geipen hang, bør han være interessert i REVANSJ! "Ufrivillig" genitrekk av Macca?

godt poeng!

Sheridan

bra denne, b-m....vi lever i håpet!
Orker bare ikke enda en sesong i denne trøsteløse divisjonen.

Robert H.

lojosang

Vi spilte vel så dårlig en hel sesong på rad, og det er ikke lenge siden heller  >:(

Ellers håer jeg du har helt rett i dine antagelser.
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on May 14, 2008, 00:13:41

Ellers håer jeg du har helt rett i dine antagelser.
Det håer vi å alle ammen  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Det var da fanken så mange norsklektorer det skulle befinne seg på dette forumet, da!

Zyber, du kan ikke fikse en sånn stavekontroll, så Asbjørn og Håvard slipper å bruke fritida si på dette?  ;D
- Leif Olav

Erik_

Quote from: Robert H. on May 13, 2008, 21:57:37
Du er et geni B-m!  ;)
Ã...åååh nei. Nå får vi høre dette i lang tid fremover. Aldri fred å få. Bjønna sammenligner seg med Albert Einstein igjen og påstår at han er leder i Mensa.

Jeg får vel prøve å jekke han ned litt:
1. Dette flotte innlegget kunne du strengt tatt ha lagt inn i "positiv-tråden".
2. Kato ville aldri med respekt for seg selv ha brukt (stjerner)*, men f. eks "1. Staurvik og meg 2. Sonemarkering og løp uten ball 3. Typisk trenerpjatt 4. Enrique er kongen" osv.

Forøvrig tror jeg Asbjørn trenger en logos-test, makan til skriveproblemer for en lektor har jeg aldri før sett. Tror det går bra med deg Leif Olav. Kan kjøre arbeidsprøven på deg jeg.  ;)

Fra sludder til vås. Herlig innlegg B-m!

Men hold drømmene dine for deg selv fra nå av. :)

Lars E

Denne var gudd.  :D
Er lenge siden jeg har hatt en så god følelse foran en kamp.. ;)
Forever Leeds

Therese

Eyy! Nå føler jeg med straks bedre.

Beckford MÃ... være gira. Jeg kan ikke tro noe annet så sint han var når han gikk av banen.
Håper de har vist en video av forsvarsspillet slik at Johnson og Frazer så hvor pinlig det var.

Siden jeg er så ivrig nå ber jeg om å bli forfremmet til fast på a-laget. :D
ser så stakkarslig ut med en lusen stjerne og "på prøvespill" :o

;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Erik M

Her er "Seven reasons why Leeds will beat Carlisle" fra den upartiske siden www.glorygloryleedsunited.com:

1. Leeds have already proven themselves to be better than their opponents after accumulating 91 points to Carlisle's 80 over 46 league games

2. Leeds won more than half of their away fixtures during the season, a record matched only by champions Swansea City

3. Leeds scored 8 goals more than their opponents, and conceded 8 goals fewer, finishing the season with a 16 goal advantage

4. Leeds are the best supported team in the whole of the Football League, with an average attendance of 25,720. Carlisle managed just 7,835 and were unable to sell their full allocation of tickets for the Elland Road game, bringing only 1,008 supporters

5. Leeds have won 6 out of the last 8 games, Carlisle have won just 2 in the same period

6. Leeds managed to score in 87% of their fixtures, the best record in the division

7. Leeds forward Dougie Freedman has hit 3 goals in 2 games against Carlisle, finding the net on average every 60 minutes against them. Thursday's game could last 120 minutes...do the maths!

Gleder meg til i morgen.

stefan

aaarghhh, det blir for MYE nerver!!!!!!!!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

B-m

* Han lille negern på v.kanten ble skadet.

phew, hadde rett i noen av punktene takk gud  ;D ;D ;D ;D