Hvorfor MacAllister er rett mann!!

Started by Kato, November 17, 2008, 12:47:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Tror Gary Mac har problemer med å motivere/få det beste ut av spillerne av og til. Og vi trenger definitivt nytt blod i forsvaret. Det kan berge et opprykk.
   Dersom han blir sparket og det kommer inn en ny, tror jeg dessverre at sjansen for å rykke opp blir enda mindre. En ny manager vil sannsynligvis snu opp ned på alt. Det tar tid å skape "sitt eget lag". Det viser all erfaring fra tidligere.
   Jeg tror vi gjør best i å beholde Gary Mac ut sesongen. Og Bates er sikkert av samme mening.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Quote from: hallghel on November 30, 2008, 16:05:09
  Tror Gary Mac har problemer med å motivere/få det beste ut av spillerne av og til. Og vi trenger definitivt nytt blod i forsvaret. Det kan berge et opprykk.
   Dersom han blir sparket og det kommer inn en ny, tror jeg dessverre at sjansen for å rykke opp blir enda mindre. En ny manager vil sannsynligvis snu opp ned på alt. Det tar tid å skape "sitt eget lag". Det viser all erfaring fra tidligere.
   Jeg tror vi gjør best i å beholde Gary Mac ut sesongen. Og Bates er sikkert av samme mening.
Jeg også 8)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

olsen leeds

jeg trur det er assistenten som gjør at leeds er dårlige, det er han vi må sparke ???

Bites Yer Legs

Jeg tror på Macca! Resultater reflekterer ikke alltid hvilket arbeid som er lagt til grunn, i så fall ikke i fotball. Det er så uendelig mye mer positivitet og stabilitet i dette regime enn noen siden DOL-days, det for meg er grunn nok til å tro at arbeidet vil bære frukter.
KEEP FIGHTING!!