Hvorfor MacAllister er rett mann!!

Started by Kato, November 17, 2008, 12:47:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Jeg kan telle antall optimister på en hånd som har vært borti en sirkelsag og fått kuttet av et par-tre fingre!

For en gjeng uhelbredelige pessimister!!! >:(

...og kom ikke her å si at dere er realistiske ut fra faktiske analyser av kamper og mål, det er reinspikka tull ( og dessuten mega-giga-terra-boring )  >:( >:( >:(

jackbauer68

Quote from: berlin on November 27, 2008, 11:13:02
Jeg kan telle antall optimister på en hånd som har vært borti en sirkelsak og fått kuttet av et par-tre fingre!

...og kom ikke her å si at dere er realistiske ut fra faktiske analyser av kamper og mål, det er reinspikka tull ( og dessuten mega-giga-terra-boring )  >:( >:( >:(

der finnes pessimister,men også "vi lever i en drømmeverden" optimister.........e stygt redd for at de første er nærmast å kunne kalle seg realister  8)

PS!! Eg tror på Macca,bare litt mindre enn før ;)

peacock

Jeg kan telle antall optimister på en hånd som har vært borti en sirkelsag og fått kuttet av et par-tre fingre!

Hvordan i huleste skal man bli optimist når man er supporter av Leeds United?

marve

Quote from: peacock on November 27, 2008, 16:02:34

Ja hvordan i huleste kan man være det  ;D ;D,med alle de nedturene vi har hatt de siste åra så røyner det på her nå ja .Men tenk dere den DAGEN vi spiller vår første prl kamp igjen ,da tenker jeg vi snakker følelser jeg .Får nesten gåsehud og tårer i øynene bare ved tanken . :)

Xern

Quote from: marve on November 27, 2008, 16:18:27
Quote from: peacock on November 27, 2008, 16:02:34

Ja hvordan i huleste kan man være det  ;D ;D,med alle de nedturene vi har hatt de siste åra så røyner det på her nå ja .Men tenk dere den DAGEN vi spiller vår første prl kamp igjen ,da tenker jeg vi snakker følelser jeg .Får nesten gåsehud og tårer i øynene bare ved tanken . :)
:D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Jeg må si meg veldig enig med deg, berlin. Det tømmes ut bøtte på bøtte med svartmaling etter et tap eller to.  ::) Verden er da ikke så svart/hvit.

Men har du observert noen i sirkelsag-gjengen når de retter opp handa og viser med antall fingre hvor mange øl de vil ha?  :D
Super Leeds since 1968

Per Arne

Helt enig!

Jeg er mektig lei sutrekopper, klagefanter, og grinaluser. Har faktisk aldri opplevd makan. Folk spyr ut eder, galle, og annet svineri om hvor dårlig det står til, hvor ræva spillere og manager er. Fy faen, sier jeg. Håper virkelig ikke dere er slik IRL også. Stakkars koner, kjærester, barn etc.

Dere skal være klar over EN ting. Dere er supportere av et tredjedivisjonslag. Hørte dere? Tredjedivisjon. Hva forventer dere egentlig?

Kanskje litt støtte i motgang hadde vært noe, til en forandring? Ikke bare i medgang....

marve

Quote from: Per Arne on November 27, 2008, 20:28:43

Helt enig!

Jeg er mektig lei sutrekopper, klagefanter, og grinaluser. Har faktisk aldri opplevd makan. Folk spyr ut eder, galle, og annet svineri om hvor dårlig det står til, hvor ræva spillere og manager er. Fy faen, sier jeg. Håper virkelig ikke dere er slik IRL også. Stakkars koner, kjærester, barn etc.

Dere skal være klar over EN ting. Dere er supportere av et tredjedivisjonslag. Hørte dere? Tredjedivisjon. Hva forventer dere egentlig?

Kanskje litt støtte i motgang hadde vært noe, til en forandring? Ikke bare i medgang....

HEHEHE tror de fleste her inne kan kalles for alt annet en medgangs supportere eller ????. Ja vi er i 3 div og det er vell kansje derfor mange av oss også forventer mer av en klubb som leedsu .Ã... få ut litt frustrasjon etter sure tap må vell være lov ,hører ikke det liksom med det å være en ivrig fotball supporter da???.Så slutt å kall folk her inne for medganssupportere for at de lirer av seg litt guffe etter skuffende tap ,det er det faktisk ingen her inne som fortjener å bli kalt. :D :D ;)

Per Arne

Quote from: marve on November 27, 2008, 20:52:59

Helt enig!

HEHEHE tror de fleste her inne kan kalles for alt annet en medgangs supportere eller ????. Ja vi er i 3 div og det er vell kansje derfor mange av oss også forventer mer av en klubb som leedsu .Ã... få ut litt frustrasjon etter sure tap må vell være lov ,hører ikke det liksom med det å være en ivrig fotball supporter da???.Så slutt å kall folk her inne for medganssupportere for at de lirer av seg litt guffe etter skuffende tap ,det er det faktisk ingen her inne som fortjener å bli kalt. :D :D ;)

Har ikke brukt ordet "medgangssupportere". Akkurat det kan man ikke bruke om oss. Det jeg vil fram til, og jeg ordla meg kanskje litt galt, er at vi trenger positivitet. Selvsagt skal man kunne være frustrert, oppgitt, skuffet, osv... Men her har det vært skrik og hyl fra første snev av motgang.

Vel vel... Skjønner vel egentlig ikke hvorfor jeg gidder å bruke energien min på dette. Vær så forbannet negative dere bare vil. Selv er jeg en ukuelig optimist. Lar ikke motgang tynge slik at det blir selvdestruktivt. Jeg vet at neste gang, neste gang vinner vi. Igjen skal vi gå seirende av banen, som de vinnere vi er.

MOT!!!!

Torpe-do

Godt poeng, forsåvidt. Det å kalla ein framleis engasjert Leeds-supportar for medgangssupportar vert vel noko usakleg?

Per Arne

Quote from: Torpedo on November 27, 2008, 21:07:52
Godt poeng, forsåvidt. Det å kalla ein framleis engasjert Leeds-supportar for medgangssupportar vert vel noko usakleg?

Uff, hater å måtte gjenta meg selv. HAR ALDRI KALT NOEN MEDGANGSSUPPORTERE. Les det jeg skriver, hva jeg forklarer. Jeg etterlyste støtte i motgangen, ikke noe annet.

Kan det være så jævla vanskelig å forstå?

;)

marve

Quote from: Per Arne on November 27, 2008, 21:04:35

Helt enig!

Har ikke brukt ordet "medgangssupportere". Akkurat det kan man ikke bruke om oss. Det jeg vil fram til, og jeg ordla meg kanskje litt galt, er at vi trenger positivitet. Selvsagt skal man kunne være frustrert, oppgitt, skuffet, osv... Men her har det vært skrik og hyl fra første snev av motgang.

Vel vel... Skjønner vel egentlig ikke hvorfor jeg gidder å bruke energien min på dette. Vær så forbannet negative dere bare vil. Selv er jeg en ukuelig optimist. Lar ikke motgang tynge slik at det blir selvdestruktivt. Jeg vet at neste gang, neste gang vinner vi. Igjen skal vi gå seirende av banen, som de vinnere vi er.

MOT!!!!

OK vi er alle forskjellige ,noen er pessimister og noen som deg evige optimster og bra er vell det .For meg er det noen få ganger nesten like irriterende å lese veldig optimistiske innlegg etter svært så sure tap ,fraser som at vi er en stor klubb ,vi rykker garantert opp bare vent til mai,neste gang så har macca fått orden på forsvaret  osv osv er som sakt nesten  like irriterende noen ganger som det er for deg å lese all den guffa som blir skrivd etter svært så sure tap .

Per Arne

Quote from: marve on November 27, 2008, 21:34:53
Quote from: Per Arne on November 27, 2008, 21:04:35

Helt enig!

MOT!!!!

OK vi er alle forskjellige ,noen er pessimister og noen som deg evige optimster og bra er vell det .For meg er det noen få ganger nesten like irriterende å lese veldig optimistiske innlegg etter svært så sure tap ,fraser som at vi er en stor klubb ,vi rykker garantert opp bare vent til mai,neste gang så har macca fått orden på forsvaret  osv osv er som sakt nesten  like irriterende noen ganger som det er for deg å lese all den guffa som blir skrivd etter svært så sure tap .

Det skjønner jeg. Har heller aldri hatt noe imot konstruktiv kritikk. Destruktiv kritikk, derimot...
Klart det er frustrerende å tape. Ingen, selv ikke jeg, er glad i det. Men det jeg er veldig forundret over er mye av det negative som blir skrevet av enkelte her. Mange er veldig saklige, for all del, men det er noen som stikker seg litt ut negativt. Men jeg skal ikke mase mer om dette. Driter egentlig ganske tynt i hva disse sutrekoppene tenker og mener. Nok om det.

berlin

Selvfølgelig er veldig få Leeds-supportere medgangssupportere, og de finnes ikke på forumet:
De har lagt Leeds-interessen sin på hylla for noen år, kikker vel litt på tabellen innimellom, hva vet jeg.

Jeg bare synes det er så mye besserwissere(topptrenere) her, som først og fremst skriver i vei i stor frustrasjon etter hvert tap. Jeg får bare nok æssæ, og jeg leser heller ikke halvparten, det ville vært å plage meg selv.

Ã... være optimist er slett ikke det samme som å leve i en drømmeverden. En smule naive er vi, greit nok, men jeg trives godt med å være naiv optimist jeg.

Det kan ikke være mye irriterende å lese optimist-innlegg, de finnes jo knapt.

Mange her, meg inkludert har 30-40 års "Leeds-ekteskap" bak seg. Klart det er frustrerende at vi ikke ligger på toppen av League 1. Men vi er ikke halveis enda. Pessimistene mener nesten at sesongen er ødelagt kan de se ut som, med mindre det skjer noe drastisk med forsvaret.

Klart, jeg sier ikke at forsvaret er tipp topp, men jeg synes vi gjør mange gode kamper innimellom, noe som sier meg at dette laget har et mye bedre grunnlag for å rykke opp enn fjorårets. Det kan være lite som skal til, før vi vinner stabilt. Ellers synes jeg det er supert at vi spiller så få uavgjort, og vi er i toppgruppen poengmessig, uansett om vi er på 7.plass.

Alle håper på at vi vinner borte mot Tranmere og hjemme mot Colchester, pessimistene inkludert. Forskjellen er at jeg, min naive dust, tror på det, mens andre ikke tror på det.

Runar

Quote from: Per Arne on November 27, 2008, 21:24:26

Uff, hater å måtte gjenta meg selv. HAR ALDRI KALT NOEN MEDGANGSSUPPORTERE. Les det jeg skriver, hva jeg forklarer. Jeg etterlyste støtte i motgangen, ikke noe annet.

;)

så definer "støtte i motgang"

sånn i d store og det hele så støtter vel alle her inne Leeds....

Noen er av en eller annen grunn uenig med Macca/Bates sine vurderinger, vil du at alle skal si fra seg alle meningene sine og bare slå seg på bryste og si "macca fikser det til slutt"?

Mener man ett eller annet om Leeds så er vel dette stedet og formidle det, om meningen er fornuftig eller ei er jo en HELT annen diskusjon, men det er jo nettopp d vi bruker tid her inne for

Per Arne

Quote from: Runar on November 28, 2008, 04:25:35
Quote from: Per Arne on November 27, 2008, 21:24:26

;)

så definer "støtte i motgang"

sånn i d store og det hele så støtter vel alle her inne Leeds....

Noen er av en eller annen grunn uenig med Macca/Bates sine vurderinger, vil du at alle skal si fra seg alle meningene sine og bare slå seg på bryste og si "macca fikser det til slutt"?

Mener man ett eller annet om Leeds så er vel dette stedet og formidle det, om meningen er fornuftig eller ei er jo en HELT annen diskusjon, men det er jo nettopp d vi bruker tid her inne for

Ikke sant? Og da har vel også jeg rett til å ha en mening...?

:)

jackbauer68

Helt enig!

Ok,du har nå fortvilt prøvd å ro deg vekk fra at dette talentløse innlegget ditt hinter til at noen er medgangssupportere......jaja,men det du egentlig ber om er at dette forumet slik det eksisterer i dag blir nedlagt.Du vil ha ett rosenrødt bilde uansett resultat og divisjon.
Tror du virkelig at noen her inne ikkje veit forbanna godt at vi spiller på nivå 3? Poenget er jo at når Leeds,en av englands største klubber,spiller i League 1 så må vi kunne forvente at de spaserer til topps og blir der til opprykket er klart.Pr i dag e vi nummer 7,og ikkje kvalifisert for play off engang.
Ã... støtte laget i motgang har vel ingen sammenheng med ka som blir debattert her inne?? Støtte laget i motgang gjør eg når eg e på Elland Road,ikkje inn på ett jævla debattforum.E no ingen av spillerne som leser dette vel??

Skulle ikkje forundre meg om du er en av de som sitter å klapper foran TVèn også når du ser på Leeds??

Fygle

Quote from: jackbauer68 on November 28, 2008, 09:52:28

Helt enig!

Ok,du har nå fortvilt prøvd å ro deg vekk fra at dette talentløse innlegget ditt hinter til at noen er medgangssupportere......jaja,men det du egentlig ber om er at dette forumet slik det eksisterer i dag blir nedlagt.Du vil ha ett rosenrødt bilde uansett resultat og divisjon.
Tror du virkelig at noen her inne ikkje veit forbanna godt at vi spiller på nivå 3? Poenget er jo at når Leeds,en av englands største klubber,spiller i League 1 så må vi kunne forvente at de spaserer til topps og blir der til opprykket er klart.Pr i dag e vi nummer 7,og ikkje kvalifisert for play off engang.
Ã... støtte laget i motgang har vel ingen sammenheng med ka som blir debattert her inne?? Støtte laget i motgang gjør eg når eg e på Elland Road,ikkje inn på ett jævla debattforum.E no ingen av spillerne som leser dette vel??

Skulle ikkje forundre meg om du er en av de som sitter å klapper foran TVèn også når du ser på Leeds??

Der traff du spikern på hodet! Kunne ikke vært mer enig. Trodde i min villfarelse det var dette forumet var til for. Ikke en ukritisk hylling av laget uansett resultat. Det MÃ... være lov å være skuffet over det laget har prestert sålangt i år, og det MÃ... være lov å formidle dette uten å bli beskyldt for å være noe som ligner på "medgangssupporter". Jeg har fulgt laget mitt tett siden tidlig syttitallet, og følger det enda tettere idag med turer til ER. Om det er et ønske at de som ikke nesegrus beundrer Macca skal holde seg borte fra forumet er det jo bare å si ifra, men da har forumet utspilt sin rolle!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Sydhagen

hehe, føler at denne diskusjonen har vært før på forumet her  ;D

men enig i at det må være lov å uttrykke både sinne, frustrasjon og glede på forumet, alt etter resultat.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Dette ble jo en riktig så fin debatt!  :)

Slik skal det være, og jeg mener det (ikke ironisk ment)

lojosang

Helt klart at dette forum har sin misjon i å begrense vold i heimen. Hvis ikke den jevne Leedsfans får ut frustrasjon og sinne her inne får de bank av kjerringa for å ikke "slutte å være jævla grinete og pelle seg ut på kjøkkenet etter sjokolade og kamillete. Og hold kjeft, for nå begynner Gilmore Girls."  ;D
- Leif Olav

Runar

Folk må bruke d til hva de vil, personlig så prøver jeg å unngå innlegg som...

Macca ut, han er elendig få inn en annen.

Synes det beste eksempelene vi hadde på "gode" debatter var under Blackwell. Man må for lov som supporter å ha en mening om klubbben sin, på en annen side så bør den meningen være forankret i noe annet enn det nåværende humøret. Leeds kunne vinne en kamp under Blackwell, og det var jo ALLE glad for, men man må jo kunne få lov til å ytre sin uenighet med hva manageren og ledelsen bedriver selv om. Det er ingen som sitter på fasiten, ikke JonR ikke meg heller ikke Macca.

Støtte laget vil jeg ALLTID gjøre, være enig med ledelsen og manageren sine besluttninger? Sikkert ikke fullt så ofte :)

Per Arne

Og jeg skal ikke ha rett til å uttrykke min mening? Neivel. Så kyss meg helt nederst på ryggen. Driter komplett i dette forumet heretter.

Og, nei, jeg sitter ikke og klapper foran tv, hverken når Leeds eller andre spiller. Jævla sullik.

Sånn, da fikk jeg ut litt sinne og frustrasjon. Ferdig med det.

Lykke til.

jackbauer68

Quote from: Per Arne on November 28, 2008, 13:32:46
Og jeg skal ikke ha rett til å uttrykke min mening? Neivel. Så kyss meg helt nederst på ryggen. Driter komplett i dette forumet heretter.

Og, nei, jeg sitter ikke og klapper foran tv, hverken når Leeds eller andre spiller. Jævla sullik.

Sånn, da fikk jeg ut litt sinne og frustrasjon. Ferdig med det.

Lykke til.

Hehe,funny type....e jo du som mener at de som ikkje deltar i det positive halleluhjakoret bør slutte å mene noe,så du e kanskje litt sjølmotsigande i ditt raseri :o :o :o

pedro

Leedsomaniac

berlin

Som nevnt tidligere, dette er en god debatt, med mange fornuftige meninger.

Det jeg ( og Per Arne? ) gjør, som da er vår mening, er å "erte" den tydelige tendensen av oppgulp, når vi taper. Når vi derimot vinner, er denne oppgulpen naturlig nok mindre, ALLE er glade for seieren. Jeg har mer sans for de som mer uavhenige av prestasjonene, er bekymret.

En del uttrykker frustrasjon ved tap, med masse akk og ve, for så snu eller tie ved et godt resultat.

La det være sagt, som flere også er inne på, det er det vi har dette forumet til, og gjetter på at det hadde blitt mindre debatt om vi "optimister" ikke hadde skrevet våre mer eller mindre saftige/krasse motinnlegg.

Ser ikke at det er noen direkte personangrep her, og derfor konkluderer jeg med at dette er en bra diskusjon.

At vi har forskjellige ståsted, er med på å påvirke hver enkelt, det er jeg sikker på, f.eks at noen "gjør seg en personlig refleksjon", som kan ende i en holdningsendring, som da kan være polarisering, eller endring mot noe kompomisslignende. Det gjelder for både "pessimister" og "optimister", men det er altså forenklede "labels", det finnes grader av pessimisme og optimisme.

MOT!

Torpe-do

Quote from: lojosang on November 28, 2008, 11:05:51
Helt klart at dette forum har sin misjon i å begrense vold i heimen. Hvis ikke den jevne Leedsfans får ut frustrasjon og sinne her inne får de bank av kjerringa for å ikke "slutte å være jævla grinete og pelle seg ut på kjøkkenet etter sjokolade og kamillete. Og hold kjeft, for nå begynner Gilmore Girls."  ;D

haha, spot on! ;D

Promotion 2010

Det er helt klart at Macca ikke har baller nok til denne jobben:

SE statistikken i ligaen siden slutten av september.
SE de siste kampene mot lag som Rotherham / Histon / Hereford / Bradford totalt sett.
SE kamper med MYE folk på tribunen.
SE hvor avhengige vi er av humørspilleren Beckford.
SE forsvarsorganiseringen.
SE fotballfilosofien som han overhodet ikke endrer mot Conference motstand på en grusom bane. (Han vil ha fin, fløffy fotball.) Kom deg ut av barnerommet.
SE hans satsning på at spillerne ikke skal få gult kort for "dissent". Dvs de klager aldri på dommeravgjørelser. Hva slags taktikk er det?

Få heller inn en med baller og mot. Macca dette er for "pusete"!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Quote from: Promotion 2010 on November 30, 2008, 14:16:00
Det er helt klart at Macca ikke har baller nok til denne jobben:

SE statistikken i ligaen siden slutten av september.
SE de siste kampene mot lag som Rotherham / Histon / Hereford / Bradford totalt sett.
SE kamper med MYE folk på tribunen.
SE hvor avhengige vi er av humørspilleren Beckford.
SE forsvarsorganiseringen.
SE fotballfilosofien som han overhodet ikke endrer mot Conference motstand på en grusom bane. (Han vil ha fin, fløffy fotball.) Kom deg ut av barnerommet.
SE hans satsning på at spillerne ikke skal få gult kort for "dissent". Dvs de klager aldri på dommeravgjørelser. Hva slags taktikk er det?

Få heller inn en med baller og mot. Macca dette er for "pusete"!  :-[

Begynner å bli enig med "dere" Macca-kritikere. Dette holder ikke mål i det hele tatt, han bommer på taktikken gang etter gang og virker ikke å ha kynismen som trengs for å ta dette laget opp en divisjon.

Nei, skjer det ikke store forbedringer i desember bør du gå Macca.

Tom S

Tålmodet er hardt prøvet om dagen!
COME ON LEEDS !!