Kamp:vs Birmingham City, Ã…rets siste@ St. Andrews lørdag 30.12.17 kl 16:00 LUTV

Started by Hallgeir *, December 28, 2017, 15:23:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blank_File

Det er tre grunner til at divisjonen er kjent som beinhard (kanskje 4 hvis man tar med tradisjonen).
Kampprogrammet (det tetteste i hele Europa?)
Tempo som ikke står i stil til ferdighetene. Muligens er ikke dette heller helt tilfelle lenger.
Dommere som tillater mer enn i PL. Tar ofte meg selv i å si det der hadde ikke gått i PL når jeg ser Leedskamp og ser knalltøffe dueller, men kanskje spesielt taklinger i føttene.
Så er kanskje en fjerde årsak de siste årene, ambisjonsnivået. Det er som regel bare noen bitte få i divisjonen som ikke har som mål å rykke opp og satser deretter.
I tillegg da til ryktet som divisjonen har som PL bakgård med gammeldags engelsk grisefotball.

Jeg ser en del fotball rundt omkring i verden og opplever at merkelappen  Championship har er helt fair, om kanskje noe overdreven.

Cherry

Quote from: SOL on December 30, 2017, 21:47:19
Det var surt å tape i dag, i alle fall måten me tapar på.
Eg står fast på at me blir for lette i duellar (Alioski, Hernandez, Roofe, Saiz).
At Shaughnessy er foran Klitch i køen som midtbanespelar er ikkje enkelt å forstå. Shaughnessy har vore god som stoppar, men i dag synest eg Klich viste meir på 10 minuttar enn både Cibicki og Shaugnessy viste.
Så Vieira og Klitch som defensive mot Forest? Og sjølvsagt MÃ... Saiz starte om han er frisk!
Elles treng me ein spiss, ein venstreback, ein midtbanespelar som har fysikk (høgde og styrke) og kanskje ein keeper. Men kjem me til å handle?? Hmmmm, usikker på det altså.

GODT NYTTÃ...R!

Veldig enig med deg!
Vi må ha mere muskler i 11'ver i kamper som dette- og jeg trodde Klich var en slik mann som var selvskreven for lagoppstilling tidligere...
Håper virkelig han får lov og vise seg frem litt nå fremover- kan være som en ny signering om han innfrir ;) Hvis han ikke innfrir innen kort tid må det handles inn en terrier/ gamechanger på midten.
Anita burde helt klart også vært benyttet mer, han er faktisk midtbanespiller...