Main Menu

Rekdal vs Bakke

Started by Giske, June 25, 2009, 23:45:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J-R

Rekdal hevder jo att "feite gris" bare var blåbær i forhold til det Bakke sa i pausa på kampen.. Uansett tåpelig av 2 av tippeligaens største profiler og forbilder å holde på sånn!

Boxman

Quote from: trondt on June 26, 2009, 10:32:44
Man må vel i denne saken kunne hevde, uten å bli kalt blåst eller andre ting, at begge de to involverte har hatt bedre TV-øyeblikk. Situasjonen som utløste krangelen er vel straffesituasjonen i første omgang. Jeg tror Rekdal bør ta en Røsler og be spillerne holde seg på bena, patetisk filming, spilleren faller på teatralsk vis lenge etter at han skulle blitt "angrepet". Så vidt jeg husker har Rekdal ropt på tvilsomme straffesituasjoner i hele år. Ã...lesund er vel på vei rett ned (der de hører hjemme?).

Hehe...en spiller som altså er gjennom, har størst fart, og har bare igjen å putte, legger seg? Her er det alvorlige mangler i fotballforståelsen. Eller er du tilfeldigvis Brann-supporter?

Ps - Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre  ::)
Proud to be Leeds!

B-m

- Ã...rsaken til at jeg brukte ordet, bunner nok i den epsioden Bakke var involvert i. Jeg er jo Leeds-supporter og ble skikkelig forbanna på ham for det. I ettertid ser jeg at dette er et ord jeg ikke burde ha brukt, sier Rekdal videre.

nuff said :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Budda

Quote from: B-m on June 26, 2009, 14:48:38
- Ã...rsaken til at jeg brukte ordet, bunner nok i den epsioden Bakke var involvert i. Jeg er jo Leeds-supporter og ble skikkelig forbanna på ham for det. I ettertid ser jeg at dette er et ord jeg ikke burde ha brukt, sier Rekdal videre.

Hehe, artig. Kilde?
Endre

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Artig diskusjon. Vel BLÃ...ST !!!  :D
Super Leeds since 1968

peacock

Quote from: B-m on June 26, 2009, 14:48:38

Greit nok. Det var også grunnen til at jeg gikk hardt ut mot deg.

Giske

...å da skal visstnok Sogndal ha blanda seg inn i denne saken! Hehe! So da fikk de passet påskrevet av den godeste Reka!  8)

Som sunnmøring og Aafk-sympatisør, så må jeg få skyte inn at Aafk IKKJE skulle hatt straffe i den omdiskuterte situasjonen, da den skjedde utenfor 16-meteren. Men dette er ikkje snakk om filming, Phillips blir heilt soleklart hindret. Ergo frispark og rødt kort til Brann-spilleren.

Milou

Stor underholdning dette ;D, og reaksjonane i etterkant er blåst ut av alle proporsjonar. Ã... trekka inn forbilder for barn, nok ein gang, er ganske patetisk. Må lura på kva verd Kåfjord og andre lever i viss dei trur denne språkbruken er spesielt sjokkerande for dagens ungdom.

I etterkant har både Bakke og Rekdal også vore smarte nok til ikkje å ta dette vidare. Eg likte spesielt denne kommentaren frå Bakke på spørsmål om dei kom til å skvære opp: "Me får vel ta oss ein pils ein gang." (Kommentaren er heilt til sist i klippet")

http://fotball.aftenposten.no/webtv/?id=92555

Sander

Er Rekdal misunnelig på Bakke pga Leedsfortid? Skuffa kanskje? :) Spiller som pumpa penger ut av en klubb med dårlig økonomi.

Heier på barnslige Rekdal ;)

berlin

Jeg kan bare se at begge to avslørte det jeg allerede visste: at de fleste innenfor fotball (inkludert meg) mister huet av og til. Man kan absolutt bli tatt for å være evneveik av mindre.
Her er to typer altså eksponert for riksdekkende tv med ganske så normale utbrudd etter min mening, og se og hør jornalistikken brer seg til forumets skrivelystne deltagere.

For min del, så er hverken antipati eller sympati for involverte aktører endret. Menneskelige reaksjoner er hva jeg vil kalle det, og tilsvarende episoder (utenfor kamera) skjer stadig vekk.
Så var det TV på plass, og dermed...................

En debatt om det intellektuelle nivået på trenere og fotballspillere imøteses med stor interesse.

HåvardK

Quote from: jackbauer68 on June 26, 2009, 12:02:03
kan venneligst noen fortelle meg ka Bakke gjorde galt?

akkurat.....ingenting 8)
- skulle til å gå til fysisk angrep på en voksen mann i front av tusenvis av tilskuere
- kalte en voksen mann "en feit gris"(tv-intervjuet etterpå viste at det at han det egentlig er overraskende at han har adjektiv i sitt vokabular)
- skjelte ut trener og dommer i pausen

Rudi G.

Nydelig 2-0 scoring av Eirik Bakke! Eirik er en kjernekar. Eirk har spilt semi-finale for LEEDS UNITED i CL. Eirik er en av våre gamle helter, eller er han ikke? Joda, det er klart han er det! ;D

lojosang

Quote from: Mr Kaizer on June 26, 2009, 13:02:44
Quote from: peacock on June 26, 2009, 12:19:44
Quote from: jackbauer68 on June 26, 2009, 12:02:03
kan venneligst noen fortelle meg ka Bakke gjorde galt?

akkurat.....ingenting 8)

Husk at dette er et forum for bitterhet. Gamle Leeds-helter skal henges ut for alt det er verdt. Samtidig er forståelsen svært liten hos mange, og de evner ikke å se forskjellene på hvordan gamle helter forlot klubben i våre hjerter. Her sidestilles Kewell og Smith, ingen husker at Bowyer nærmest ble tvunget ut, og det er helt stille om to av de største svikerne; Jordan og McQueen >:(

Du snakker om lav forståelse, før du feier hele forumet over en kam?

Nice...  8)

Forøvrig: Bakke er vel "offeret" i denne saken, ikke idioten...?  :o

Jeg vil i hvert fall ha meg frabedt å bli feid over med noen kam!  ;D
- Leif Olav

lojosang

Quote from: HåvardK on June 27, 2009, 11:07:26

- kalte en voksen mann "en feit gris"(tv-intervjuet etterpå viste at det at han det egentlig er overraskende at han har adjektiv i sitt vokabular)

Ahahaha! And now the leg is on the other foot, som de ikke sier i England.  ;D
Så overaskende at selv lektorer går i surr med syntaksen, ja.  ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Historien har nå nådd England.. "ved hjelp av velvillige nordmenn". Finnes på NewsNow. Ballen ruller stadig videre.  ;)
Super Leeds since 1968

LeedsUnited

Har truffet Bakke personlig et par ganger og synes han er en ganske sympatisk fyr, men må legge til at han var edru begge gangene ;)

Rekdal derimot synes jeg må ta seg litt sammen.  Har vel vært en del uttalelser fra han i det siste som ikke har vært helt veloverveid, og denne på direktesendt tv var vel ikke helt bra fra en trener i tippeligaen.  Men på den andre siden er det tross alt Ã...lesund han trener og da må han jo få ut frustasjonen på den ene eller andre måten ;D

Stephenjazz

Quote from: LeedsUnited on June 28, 2009, 00:21:25
Har truffet Bakke personlig et par ganger og synes han er en ganske sympatisk fyr, men må legge til at han var edru begge gangene ;)

Rekdal derimot synes jeg må ta seg litt sammen.  Har vel vært en del uttalelser fra han i det siste som ikke har vært helt veloverveid, og denne på direktesendt tv var vel ikke helt bra fra en trener i tippeligaen.  Men på den andre siden er det tross alt Ã...lesund han trener og da må han jo få ut frustasjonen på den ene eller andre måten ;D
Hvordan kan du si at Rekdal skal ta seg sammen? Det var jo ikke han som startet det hele, det var jo Eirik Bakke som sutret i pausen og etter kampen...
Det blir aldri umoderne å vinne

Bites Yer Legs

Rekdal sitt utspill etter Tromsø-kampen er jo brilijant.

http://www.dagbladet.no/2009/06/28/sport/fotball/tippeligaen/rekdal/aalesund/6951137/

- Media ødela Nils Johan Semb, men de skal ikke få ta knekken på meg. Saken er satt ut av alle proporsjoner. Man får tre-fire linjer hvis man dreper naboen, men jeg får tre-fire sider daglig etter et utbrudd i kampens hete, sier Rekdal til NTB.

Hvordan skal de kvalme 'ekspertene' vri og vende på dette mon tro..?
KEEP FIGHTING!!

Ronald

Dette blir for dumt. Uansett hva som er bakgrunnen for "sutringen" til Bakke så er det heltvanlig i tippeligaen å gi uttrykk for frustrasjon. Men det er IKKE under noen omstendigheter ok å kalle noen for alkis. Feit gris er vel også godt ut på kanten, men ikke like ille.
At man bruker synsing på hva man tror Bakke har av problemer blir helt på jordet.
Så vidt eg husker ble ikke George Best omtalt så respekløst selv om hn virkelig var en "ALKIS" :o OOps der sa eg det  ::)

Nei, for å være alvorlig. Bakke og Rekdal er begge profiler , på godt og vondt, i tippeligaen. De har ansvar for å oppføre seg deretter. Viss de ikke kan holde kjeft når det trengs bør klubbene deres gi de tale forbud. Som trener av den oppvoksende generasjon ser og hører eg oppførsel på banen som kan direkte føres tilbake til oppførsel hos "heltene" t.d. Droghba `s oppførsel mot dommeren. Ser ikke fram til ord bruken blant  undommen etter denne farsen.

Therese

Ære være Reka, Bakke er en idiot som fortjener å bli overkjørt hele fire ganger.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

ollan

Quote from: Therese on August 23, 2009, 12:49:05
Ære være Reka, Bakke er en idiot som fortjener å bli overkjørt hele fire ganger.

Javel ?
Ollan

jackbauer68

Quote from: Therese on August 23, 2009, 12:49:05

Tablettkur?

Therese

Ja, jeg må da få si min mening jeg også.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.