Julebord på Three Lions i Trondheim

Started by Mac, August 11, 2009, 20:17:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mac

Fredag 27. november blir det nok en gang arrangert julebord på Three Lions i Trondheim.

Vi var totalt 16 stk. i fjor, og jeg fikk mange fine tilbakemeldinger i ettertid. I år håper vi derimot på å bli enda flere som vil være med på en trivelig kveld sammen med andre Leeds-fans.

Også i år blir det:
- God norsk eller engelsk julemat
- Quiz med premier
- Gamle kamper/scoringer/spillere vist på storskjerm
- Allsang av Leeds-sanger
- Mye godt øl!

Jeg vet at dette er over tre måneder frem i tid, men vil sjekke interessen litt her.
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

HåvardK

Kjempetiltak, som jeg håper å få med meg. I fjor kolliderte det med to andre julebord, så det er bra at dere er tidlig ute og fastsetter dato.

lojosang

Hvis ølutvalget er det samme som under kampen sist ser jeg ikke poenget.  :-\
Men vi har vel lov å håpe at det har bedret seg til den tid?
- Leif Olav

HåvardK

Så landskamp der i går, og ble forbauset over dårlig utvalg av øl, ja. Holder Dougie på å miste grepet? Fikk en Kilkenny som var helt forferdelig(ingen Old Speckled Hen å få), som jeg heldigvis fikk byttet i en Newcastle Brown, som riktig nok var meget god. Men det bør skjerping til for å opprettholde standarden fra tidligere - selv om alternativene ikke er mange, dog.

Boxman

Dougie har vært/er på ferie, og ting har nok sklidd litt ut ja. Får håpe det ordner seg når han er tilbake i løpet av helga/neste uke....
Proud to be Leeds!

Mac

Da er detaljene klare, sjekk her: http://www.leedsunited.no/julebord-pa-three-lions-i-trondheim-2/

Du melder deg på ved å sende en mail til olemorten@leedsunited.no, sender SMS til 48036772 eller ringer samme nummer. Husk å oppgi om du ønsker norsk eller engelsk juletallerken.
Ole Morten Grønningen

Mac

Drøye tre uker før julebordet er vi nå allerede 24 påmeldte!
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Og igjen viser det seg at LUSCOS´ julebord kolliderer med årsmøtet til Strinda Kickers Athletic. Det betyr at jeg må melde forfall til middagen(litt ufint å ikke stille opp for å hente prisene for årets spiller kåret av spillerne selv, presse og ikke minst spillernes koner). Imidlertid satser jeg på å komme så snart møtet er ferdig, dvs bortimot kl 22.

lojosang

Kræsjer dessverre også med instituttjulebordet vårt, så da dumpes nok Leedsheltene er jeg redd. :'(
- Leif Olav

riksen

Det kolliderer med julebordet på jobben. Foretrekker alt inkludert framfor " hadde æ spilt spiss på Leeds så hadde æ..." diskusjonene i baren. Nei da grunnen er nok reisevei. God fest menn i XXL drakter.
Legenden Leffe Nordli

Mac

Da har jeg laget ferdig quizen, premiene er mottatt fra LUSCOS og vi er oppe i hele 29 påmeldte!!!
Ole Morten Grønningen

Mac

Totalt ble vi 32 stk., altså ei dobling fra i fjor! :D

Vi sees folkens, dette blir artig! ;D
Ole Morten Grønningen

Mac

Da vil jeg takke de som kom for en hyggelig kveld, håper vi sees neste år også :) God jul!
Ole Morten Grønningen

lojosang

Jeg skal prøve å legge sjukdom og jobbjulebord til andre dager neste år. Håper det var vellykka!
- Leif Olav

Mac

Det var vellykka ja, men alt for mange som hadde meldt seg på uten å komme eller si fra om det...
Ole Morten Grønningen