KAMP: vs. ACCRINGTON STANLEY 15/12

Started by kjelvi, December 07, 2009, 15:45:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

berlin

Quote from: Tom S on December 15, 2009, 22:54:31
Leeds vs Southampton på Wembley da!

Den "moralske" FA-Cup finalen!  ;)  Hvis vi mot formodning ikke skulle komme dit, 3.runde burde gå greit i alle fall!  ;D

TK20

OK.

Nå har jeg -- som vanlig når jeg har gått glipp av en kamp -- lest gjennom hele tråden. Ros til gutta for seier, ris til forumgutta for ekstremt lite relevante kommentarer. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd dere var fulle alle sammen. Men det er jo tirsdag kveld. Ikke sant. Tirsdag! :D

Men helt seriøst: dette virket vel ikke som den beste kampen fra vår side? Fint at vi vinner, men statsa helte vel mer mot AS? Flere skudd på mål og greier. Noen som har noen helhetsinntrykk etter kampen? Hvordan gjorde Grella det? Trenger Becks å skjelve i buksene foran Soton-kampen, eller er Grella rett tilbake på benken?

kjelvi

Area Final 1: 19th/20th January 2010

Area Final 2: 16th/17th February 2010

Final: Sunday 28th March 2010

auren

Quote from: JohnnyDouglas on December 16, 2009, 00:29:01
OK.

Nå har jeg -- som vanlig når jeg har gått glipp av en kamp -- lest gjennom hele tråden. Ros til gutta for seier, ris til forumgutta for ekstremt lite relevante kommentarer. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd dere var fulle alle sammen. Men det er jo tirsdag kveld. Ikke sant. Tirsdag! :D

Men helt seriøst: dette virket vel ikke som den beste kampen fra vår side? Fint at vi vinner, men statsa helte vel mer mot AS? Flere skudd på mål og greier. Noen som har noen helhetsinntrykk etter kampen? Hvordan gjorde Grella det? Trenger Becks å skjelve i buksene foran Soton-kampen, eller er Grella rett tilbake på benken?

Grayson sin kommentar på LUTV etter kampen sier det meste. Han sa noe sånn som: "I think the best team out there went out tonight". SG er ærlig nok til å innrømme at Accrington hadde de største sjansene og var dermed det beste laget. Som jeg skrev tidligere i tråden synes jeg det er mer "flaut" å vinne 2-0 mot Accrington hjemme på ER med det spillet vi leverte, enn å spille 1-1 hjemme mot Kettering men kjøre totalt over dem.

Trengs skjerpings til helga hvis vi skal få poeng. Men vi stilte jo med et helt nytt lag i går, med 9 mann ute i forhold til 0-0 kampen mot Brentford.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Quote from: auren on December 16, 2009, 08:35:41
OK.

Grayson sin kommentar på LUTV etter kampen sier det meste. Han sa noe sånn som: "I think the best team out there went out tonight". SG er ærlig nok til å innrømme at Accrington hadde de største sjansene og var dermed det beste laget. Som jeg skrev tidligere i tråden synes jeg det er mer "flaut" å vinne 2-0 mot Accrington hjemme på ER med det spillet vi leverte, enn å spille 1-1 hjemme mot Kettering men kjøre totalt over dem.

Trengs skjerpings til helga hvis vi skal få poeng. Men vi stilte jo med et helt nytt lag i går, med 9 mann ute i forhold til 0-0 kampen mot Brentford.

auren

Var det ikke du som også syns det er flaut å vinne JPT-cupen, eller blander jeg personer nå?

Henning

OK.

Grella var vel ein av dei betre. Klarte seg langt betre enn Kandol. Kom ikkje til dei store sjansane, men ser rykket og teknikken til tider.

Elles klarte Martin seg brukbart. Men hadde ein kjempebrølar som han fomla i stolpen.
Forsvaret hadde bra kontroll i første omgang, bortsett frå eit par situasjonar. I andre omgang kom AS til fleire store sjansar og var nærmare eit under at dei ikkje scora.
Ephram viste seg brukbart fram med driv og teknikk, men mista og ballen eit par gongar i farleg område. Kilkenny bra framover.

Vokes og Gradel fekk sprunge litt når dei kom inn og sette litt fart, men blei ikkje dei store sjansane ut av det.

Hadde vore ein bra gjennomført kamp om ein ikkje slapp til alle sjansane imot. Følte meg likevel trygg på at vi skulle dra det i land og det var kanskje det spelarane følte og.

auren

Rystende bilder å se på LUTV. Vi blir jo tildels utspilt av Accrington. Forsvarsarbeidet er ikke godt nok. Det er bare uflaks og udyktighet som gjør at ikke AS vinner kampen. Hogan Ephraim gjorde en god kamp så det ut til. Løp og kjøp! Kandol misser en kjempesjanse og gjør ikke sakene godt nok. Løp og selg! Det sier sitt at Grayson må sette på Kisnorbo de siste minuttene for Snoddy for å forsvare en 2-0 ledelse hjemme mot Accrington.

Det eneste lyspunktet jeg kan se er at vi gjorde 9 skifter fra sist kamp. "Reservene" våre er dessverre ikke gode nok til å spille samtidig.

auren, kvesser kniven...

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.