The South Stand skifter navn til The Billy Bremner Stand ?

Started by ollan, December 28, 2009, 21:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The South Stand skifter navn til The Billy Bremner Stand ?

Helt Topp, skulle bare mangle.
Nei, det er nok tribuner som er oppkalt etter "gamle berømtheter.
Who cares?

Tom S

Den stemmer eg for!
Passer bra med Billy's Bar under Billy Bremner Stand.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Tja.... Vet ikke helt jeg... Det er mange gamle Leedshelter som hadde fortjent en egen stand. Billy Bremner har en egen pub samt egen statue. Det burde igrunnen holde. Hva da med tidligere spillere som Peter Lorimer, Allan Clarke, Lucas Radebe osv?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

svar 2. enig med auren og forsåvidt motstander av å navngi tribuner etter gamle spillere.
Hvis det gjennom fremtidig historie kommer nok en STOR, STOR og lojal spiller, skal da Billy eller John eller Revie skiftes ut da?

Lowfields Road (nå East Stand) var legendarisk, fantastisk å oppleve våren 1992. East Stand er som et monument ala Ceausescu's palass i Romanias kommunistperiode, et feil steg i utbyggingen av Elland Road. Død, død stemning. Kan bare fungere om ER bygges om til en 50-seter.

Hobben

Rogaland Whites

Promotion 2010

Kanskje Ken Bates Stand! Han har tross alt gjort klubben om til en svært så lukerativ bedrift..........for egen lomme!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Geir Magne

Quote from: Promotion 2010 on December 29, 2009, 12:58:35
Kanskje Ken Bates Stand! Han har tross alt gjort klubben om til en svært så lukerativ bedrift..........for egen lomme!
Hva vet vi om at han tjener penger på klubben? Jeg tror ikke han gjør penger på Leeds United. Dessverre har han heller ikke noe å bruke. Men vi driver en butikk etter sunne prinsipper; tjener pundet før vi bruker det! Det er ikke Leeds United som blir den neste klubben i England som må til skifteretten.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Promotion 2010

Quote from: Geir Magne on December 29, 2009, 15:35:11
Quote from: Promotion 2010 on December 29, 2009, 12:58:35
Hva vet vi om at han tjener penger på klubben? Jeg tror ikke han gjør penger på Leeds United. Dessverre har han heller ikke noe å bruke. Men vi driver en butikk etter sunne prinsipper; tjener pundet før vi bruker det! Det er ikke Leeds United som blir den neste klubben i England som må til skifteretten.

Jeg glemte denne...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973