Spiller: Lubomir Michalik

Started by h.b, July 13, 2007, 13:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

Tipper at de er blitt enige om en sum for å avslutte kontrakten.
sikkert et sted mellom 0 og lønnen han egentlig hadde igjen ut sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

torivar

Quote from: vielljaa on January 14, 2011, 14:30:17
"Contract cancelled by mutual consent." Når det er enighet om å avbryte en kontrakt må vel ikke Leeds betale noen store summer? Hvis man sparker en spiller, så har spilleren rett på å få utbetalt resterende lønn. Anyone? Ble usikker nå :P

Er redd han har hatt min 10-12.000 i uken, ref tidspunktet han kom inn på og hvor han kom i fra. Om Carlisle nå har gitt ham 5.000 vil jeg tro at Leeds betaler han inntil mellomlegget frem til 30.06.11.

Tross alt bedre enn full lønn, spille hadde han ikke fått uansett.

Per-Stian

Uansett kva sluttpakke som er forhandla fram med Michalik, vil eg tru og håpe at vi sparer nokre slantar på det. Godt å vere kvitt endå litt daukjøt - i god tid før overgongsvindauget stenger. No må det vel vere duka for ein midtbaneterrier i Premier League-klassen?

Gufrias

Ja, Lubo klarte dessverre aldri å gjenskape den kvaliteten han viste da han var hos oss på lån. Nå har vi ca 350 stoppere som står foran ham i køen, så det er vel greit at han prøver lykken på et lavere nivå. Lykke til i Carlisle!
Hekta på Leeds siden 1974

Bredinho

Tippe Harvey og Ken ha gitt han eit tilbud der han får X antal engelske pund for å ta sin hatt å gå.. Lubo e vel ingen unggutt lenger so han går nok gladelig ned i lønn for å førstelagsfotball i staden for å spela reservelagsfotball til eit par laken meir i veka.. eller?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Woody

Quote from: Per-Stian on January 14, 2011, 17:24:41
Uansett kva sluttpakke som er forhandla fram med Michalik, vil eg tru og håpe at vi sparer nokre slantar på det. Godt å vere kvitt endå litt daukjøt - i god tid før overgongsvindauget stenger. No må det vel vere duka for ein midtbaneterrier i Premier League-klassen?

Ja no går nok Bates bananas og sikrar oss ein klasse krigar ::) ::)du trur nok det innerst inne du og :-\
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Quote from: Bredinho on January 14, 2011, 19:21:00
Tippe Harvey og Ken ha gitt han eit tilbud der han får X antal engelske pund for å ta sin hatt å gå.. Lubo e vel ingen unggutt lenger so han går nok gladelig ned i lønn for å førstelagsfotball i staden for å spela reservelagsfotball til eit par laken meir i veka.. eller?

kan hända de köpt ut honom genom att betala halva hans lön tills kontraktet går ut, sedan har han ju möjlioghet att få lön och speltid från en ny klubb