Spiller: Lubomir Michalik

Started by h.b, July 13, 2007, 13:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Har fremdeles troen på at Michalik kan gjøre en god jobb for oss. Han er riktignok ikke altfor kjapp, men har andre gode kvaliteter. Tror han er en spiller som er avhengig av å spille noen kamper for å komme skikkelig i flyten. Men veien frem til fast plass virker å være ganske lang for øyeblikket.

martind

Enig i at Mikkelikk holder et godt nivå. Syns han har vært veldig god i år. Han var også god mot Liverpool i høst. Han holder nivået i Championship sammen med Kisnorbo. Er heller usikker på om Naylor holder nivået.

Jeg tror Leeds er med å kjemper i toppen av CCC til neste år uten 8 stk som går rett inn på laget. Vi har pr. idag flere spillere som holder et godt CCC nivå.
MOT!! We are Leeds!

Budda

Synes at han var veldig god i går. Hvis han fortsetter slik, kan det bli vanskelig å sette han ut. Blir artig å se utviklingen hans utover sesongen. Hadde avskrevet han for lenge siden
Endre

soumoh

Enig i at han var god i går. Virker som om Michalik er god mot gode motstandere jf. sesongen vi var i CCC. Kanskje han sliter med motivasjonen mot andre L1 lag?
We'll be back.

Erik_

Michalik gjorde en bra kamp i går, og viste noen veldig flotte taklinger med de lange beina sine. Sånn sett har han vel med sin fysikk og høyde store forutsetninger for å kunne lykkes som midtstopper i England.

Dessverre har han etter min mening to altfor store svakheter, som nok gjør at han ikke får ut hele potensialet sitt. Forøvrig to svakheter som er styrkene til to andre stoppere i klubben.

1. Han har en tendens til å sove for mye i timen.
2. Han er altfor snill (lite offervillig) i nærdueller og ved markering.

Derfor tror jeg ikke at han har det som skal til for å kunne slå gjennom i engelsk fotball. Meget synd, men jeg har ikke troen på Lubomir i Leeds-drakt lenger.

Den stille og snille kjempen.::)

Jon R

Hyggelig at du gjester siden vår fra tid til annen, Enrique.  :)
Jon R.

Runar

Lubo er etter min mening ikke riktig for Leeds United. Jeg synes ikke han holder et høyt nok nivå til at jeg er komfortabel med at han jevnlig har på seg den hvite trøyen.

Han har dårlige posisjoneringsevne, han er forholdsvis treig og han er taktisk uklok. Positivt så er han god på offensiv dødball, og har et brukbart tilslag på ballen.

Erik_

Quote from: Jon R on February 04, 2010, 20:27:57
Hyggelig at du gjester siden vår fra tid til annen, Enrique.  :)
Hehe, må prøve å komme med litt oppgulp nå og da.

Asbjørn

Quote from: Enrique on February 04, 2010, 20:34:12
Hyggelig at du gjester siden vår fra tid til annen, Enrique:)

Du skal nok se, Jon, at han stadig oftere vil frekvensere siden vår, siden solen atter begynner å skinne i vår del av Yorkshire :)
Medgangssupporteren  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Synes faktisk "Mikkelikk" viste godt mot spuds hvorfor han ikke er førstelagsspiller i L1, plasseringssvak, duellsvak og Harte-tempo ... selv om vi møter klassespisser i denne kampen, ville nok førstelagsforsvaret (Bromby, Naylor, Kisnorbo, Lowry) klart seg bedre og Leeds kunne oppnådd et hederligere resultat.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Quote from: Peter7 on February 05, 2010, 11:35:24
Synes faktisk "Mikkelikk" viste godt mot spuds hvorfor han ikke er førstelagsspiller i L1, plasseringssvak, duellsvak og Harte-tempo ... selv om vi møter klassespisser i denne kampen, ville nok førstelagsforsvaret (Bromby, Naylor, Kisnorbo, Lowry) klart seg bedre og Leeds kunne oppnådd et hederligere resultat.

Kanskje vi bare hadde tapt 1-2 da?  ::)

;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

tobn på tur

hehe artig å lese kommentarene fra første side på denne tråden.

Promotion 2010

Quote from: tobnWhite on February 05, 2010, 13:22:44

;D  x2
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Papi

Supportere har vel i Lubo sin tid i Leeds hengt seg for mykje opp i at han er ein PL spiller, og at det automatisk fører til ein kvalitetstempel.

Det er nok ikkje uten grunn at han i lengre tid har vært langt fra laget.
Første valget på stopperplass vil eg tro er: Naylor, Kisnorbo.
Bromby som tredjevalg og Lubu som fjerde.

Har hatt/har til tider problemer på høgreback, og når Bromby skyves ut der, samtidig som Kisnorbo er skadet har det blitt meire spilletid i det siste.
Tror nok til syvende og sist at Lubo er ute i kulden igjen
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Erik_

Quote from: Asbjørn on February 05, 2010, 00:00:53
Quote from: Enrique on February 04, 2010, 20:34:12
Hyggelig at du gjester siden vår fra tid til annen, Enrique:)
Du skal nok se, Jon, at han stadig oftere vil frekvensere siden vår, siden solen atter begynner å skinne i vår del av Yorkshire :)
Medgangssupporteren  ;D
Stemmer. Jeg vil bare være med på oppturene.:D

oivindh

Da blir du fast gjest her framover   ;D

Dennis

Quote from: Promotion 2010 on February 05, 2010, 14:24:29
Quote from: tobnWhite on February 05, 2010, 13:22:44

;D  x2

Absolutt artig lesning!  ;D

Tror likevel dette blir en bagatell i forhold til Robinho på diverse Man City-forum.  ;)
Marching on together!

Rune Bergen

Flott med signeringer, så får vi se hvorledes resultatet i morgen blir. Mer konkurranse skal sikre bedre resultater og mer innsats.

Kickthemdown

Quote from: Rune Bergen on February 05, 2010, 18:16:38
Flott med signeringer, så får vi se hvorledes resultatet i morgen blir. Mer konkurranse skal sikre bedre resultater og mer innsats.
Uhm ehh...  :-\

Roy

Vil ha med Lubo fremover. Vi har nok ikke sett hans beste ennå... men det kommer.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

jackbauer68

Quote from: Mr Kaizer on February 04, 2010, 11:15:02
Synes faktisk Lubomir var en av våre bedre spillere i går! Han stakk et langt bein foran Defoe og Crouch på flere oppspill, samt at han hadde noen fine sklitaklinger også.

Sammen med kommanderende midtstoppere som Naylor/Kisnorbo tror jeg han holder mer enn godt nok i CCC, noe jeg ikke hadde sagt i høst.

mens eg derimot regner han som for dårlig til å bruke fotballsko 8)

Promotion 2010

Quote from: Roy on February 06, 2010, 09:56:57
Vil ha med Lubo fremover. Vi har nok ikke sett hans beste ennå... men det kommer.

;D ;D ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Peter7

Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2010, 22:36:00
Quote from: Roy on February 06, 2010, 09:56:57

;D ;D ;D ;D ;D
Signerer nok for Charlton eller Carlisle - først da får vi nok se hans beste >:(.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Daniel

en veldig skuffende kamp av Michalik i dag..
Leeds United

Dennis

Quote from: jackbauer68 on February 09, 2010, 22:33:01
Synes faktisk Lubomir var en av våre bedre spillere i går! Han stakk et langt bein foran Defoe og Crouch på flere oppspill, samt at han hadde noen fine sklitaklinger også.

Sammen med kommanderende midtstoppere som Naylor/Kisnorbo tror jeg han holder mer enn godt nok i CCC, noe jeg ikke hadde sagt i høst.

Og jeg liker tidspunktet på innlegget ditt - etter dagens kamp. Gotta love etterpåklokskap! 8)
Marching on together!

jackbauer68

Quote from: Mr Kaizer on February 09, 2010, 23:45:27
Quote from: jackbauer68 on February 09, 2010, 22:33:01

Og jeg liker tidspunktet på innlegget ditt - etter dagens kamp. Gotta love etterpåklokskap! 8)

Ja det var skrevet etter gårsdagens kamp,men eg har som du sikkert veit alltid ment at den godeste Lubo rett og slett er for dårlig.
Du bør heller gå i deg sjøl og spør om dine analyser av mannen holder mål 8)

FredRaw

Godeste Mikellikk holder desverre ikke mål, gjorde en grei figur mot Tottenham, men ellers er det tynt.. Han er den første som må erstattes skal Leeds forbedre første 11´n!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

fmtj

Dette begynner å minne om hetsing av en av våre spillere. Legg merke til innsatsen som nevnes mot Spurs her da dere! OK, han var kanskje ikke heldig i går i malingscupen, men desto bedre mot PL laget- jeg foretrekker det siste! Han har signet, han er en av oss, la oss støtte Lubo!!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

Quote from: fmtj on February 10, 2010, 12:40:42
Dette begynner å minne om hetsing av en av våre spillere. Legg merke til innsatsen som nevnes mot Spurs her da dere! OK, han var kanskje ikke heldig i går i malingscupen, men desto bedre mot PL laget- jeg foretrekker det siste! Han har signet, han er en av oss, la oss støtte Lubo!!!

støtte spillerene gjør eg på elland road,kritiserer de for sin udugelighet gjør eg på forumet 8)

Tom S

COME ON LEEDS !!