Spiller: Lubomir Michalik

Started by h.b, July 13, 2007, 13:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SveinArve

Quote from: Ferre on January 31, 2008, 18:29:04
Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 18:27:40
Bolton var ute etter Beckford. I stedet for stikker vi av med en FAST stopper på laget deira:)

I tillegg så sier Bates at Eldin vil banke inn mål ILAG med Beckford. Det betyr at Beckford STAYS.

Good times gutta, good times!

Hvor har du lest/hørt det?

http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Elding

Leeds United paid Stockport County an undisclosed amount on the final day of the transfer window on 31st January 2008. Ken Bates was quoted as saying that he expects him to Bang some serious goals in with Jermaine Beckford and "unleash hell" in League One.[3]
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 18:31:49
Bolton var ute etter Beckford. I stedet for stikker vi av med en FAST stopper på laget deira:)

I tillegg så sier Bates at Eldin vil banke inn mål ILAG med Beckford. Det betyr at Beckford STAYS.

Leeds United paid Stockport County an undisclosed amount on the final day of the transfer window on 31st January 2008. Ken Bates was quoted as saying that he expects him to Bang some serious goals in with Jermaine Beckford and "unleash hell" in League One.[3]

Ikke for å ødelegge noe humør, men Wiki oppdateres jo av brukere og dette virker ikke helt korrekt sitert. Ken Bates kunne selvsagt sagt akkurat dette, men jeg tviler!
Marching on together!

sveifors

Gratulerer dere alle Leeds gutter og jenter. Nå er vi på vei.

Hurraa, Julekveld hele året om man er Leedsfan.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Kickthemdown

*Baklengs salto*  :D Strålende!!

Steike som troen kommer tilbake. Nå skal vi opp gutter !! ;D

Alta-White

Promotion 2010

Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 18:31:49

4 av de siste 5 årene har han skåret i annenhver kamp han har spilt! BRAAAAA!!!  ;D

DET VAR DENNE ELDING ALTSÃ...!

SIGNINGEN AV MICHALIK ER HELT RÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...!!!!!!!!!!!

MACCA - MACCA - MACCA
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Borte fram forumet noen timer, og så møtes jeg av dette !!!
Hadde faktisk aldri innbilt meg at Michalik skulle komme, ettersom ha virket å være svært så aktuell for Bolton igjen.
Jeg har stor tro på at han er den beste stopperen i divisjonen, og jeg tror ikke det er overflod av slike i CCC heller. Dessuten er han i nesten ideell alder! Konge  8)

flynn

TK20

Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 18:15:30
NAJS!!!

Leste en eller anna plass at Michailik var Boltons beste på tirsdag mot Fulham dr han fikk en 8`er på børsen. Hangeland var eineste som var bedre med en 9`er!

Fantastisk kjøp!

Opprykket er sikra!

http://www.skysports.com/football/match_facts/0,19762,11065_2848440,00.html

Her får Lubo 8'er. Helt sykt konge. Fatter ikke at Bolton i det hele tatt er stoked på å selge ham.

Asbjørn

Quote from: flynn on January 31, 2008, 19:16:33
Borte fram forumet noen timer, og så møtes jeg av dette !!!

...dere småbarnsfedre asså...  ::)   Går glipp av all moroa  :)
Det er mellom 16-18 det skjer  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Papi

Dette må nå vere eit av overgangsvinduet beste kjøp uansett divisjon....

Med denne signinga viser Leeds klasse.........
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

CoachKarlstad

Dæven steike... Fantastisk signering... Der satte jeg den kaffen i halsen! Hadde ikke regna med dette...  ;D

baste

Supert...Direkte opprykk tenker jeg....

Ha en GOD HELG...

og gjerne holde meg oppdatert i helgen..er på scooter- tur..

47 29 03 03

B-m

Vi fikk han for £ 500 000.

Fin liten sum.

Er fornøyd med denne signingen. Lubo er jo en djevel på dødballer, både bakover og fremover, og vi har slitt mye på dem i det siste. Huntington og Lubo blir nok score noen mål på hodet. Skal satse 200 kr på at Lubo scorer mot Tranmere  ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Quote from: KeyserSoze on January 31, 2008, 18:11:19
Whaaat?? Det hadde jeg aldri trodd. Mannen har jo spilt fast på Bolton i det siste.

Lubo
Riu
Hunty
Kenton

Det skulle vel være bra dekning på stopperplass...

....og i tillegg "den beste av de alle ;D", Matthew Philip Heath,...i tilfelle et par tre av de andre spiller landskamper (Angola, Bulgaria, England U-21)

Tom S

Dette er jo bare heilt utroleg!
Det viser at Leeds fortsatt har eit namn å vise til når de drar PL-spillere til L1!!

Det er godt å vere Leedsfans idag!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

kilgallon

Strålende  :) Dette er klasse!!!

McVallister

Er i ekstase!!!!
Nå burde alle som har litt cash til overs fra julefeiringen bestille tur. Jeg er iallefall på veg. Lubo here I come. Nå skal gutta støttes!!

Stifler

Utrolig overrskende! :o

Utrolig glad nå :D
-Nr 2 er den første taperen-

sportcarl1

nu har vi hyfsad bredd på alla fronterär väl själva spetskompetensen på mittfältet som saknas men hoppas kilkenny kan ta den rollen

Larsen.

Fy Faen for en signering. Så han på tirsdag å tenkte at aldri i verden om han signer for oss:P

Love Lubo :-*
Pride of Yorkshire

Oggy

Strålende nyheter  :D :D :D

Er det Julaften i dag  ;D
Oggy

Pettersen97

HALLELUJA!!!
Klare ikke gjøre anna en å smile:)
Hadde det ikke vært for øran hadde æ sedd ut som Terence eller Phillip:D
The Mighty Whites

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Tenk om Macca og gutta klarer å ta med seg denne halleluja-stemningen til lørdan og resten av sesongen!

Lenge sidan eg har gleda meg sånn til lørdag og kamp som nett no!
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

som jag ser det den helt klart bästa nyförvärvet, måste vi nog ge wise credits som har bearbetat honom i minst en månad nu

kilgallon

Det er helt utrolig at han har signet for oss... :D Han var i følge rapporten beste spiller (og den farligste) for Bolton mot Fulham sist. En PL spiller i League One  :o Det er ikke til å tru!

flynn

Quote from: sportcarl1 on January 31, 2008, 21:29:55
som jag ser det den helt klart bästa nyförvärvet, måste vi nog ge wise credits som har bearbetat honom i minst en månad nu

Godt poeng, Wise ga blaffen i klubbens policy om ikke å avsløre hvilke spillere de jobbet med og sa klart fra Lubomir var ønsket. Nå er han her, well done Wisey!

flynn

rastafari

Fantastisk!! Leeds United - navnet er ihvertfall i PL. Velkommen!!!!
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

gill

Fantastisk nyhet... Rui og Lubo... og Huntington på benken. For godt til å være sant

DaGa

Dette er rett og slett fantastisk ;D
We all LOVE LEEDS!

Ferre

Quote from: B-m on January 31, 2008, 21:18:17
Bolton fansen er sjokkert over salget

http://www.theboltonnews.co.uk/wanderers/wanderersnews/display.var.2010430.0.whites_let_michalik_leave.php

;D ;D

Har holdt et meget høyt nivå i PL - klassesignering. Kommer til å rule denne divisjonen.