Spiller: Lubomir Michalik

Started by h.b, July 13, 2007, 13:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Da ser det faktisk ut til at det er blåst nytt liv i denne utlånsavtalen! Lubomir beviste i fjor at han holder høy klasse, og vil forsterke oss dramatisk. Håper det klaffer denne gang.

flynn

stian

Jeg synes faktisk vi har gjort det etter forholdene veldig bra på transfermarkedet før sesongen. Hvis vi i tillegg får inn Michalik på sesonglån, så synes jeg forsvaret begynner å se brukbart ut. En back eller to pluss en goalgetter, så er det bare å bestille billett til playoff-finalen :)

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Jon R

Michalik kom innpå for Bolton senest igår. Kan det virkelig være riktig at han ønsker seg til league One? [8)]

Jon R.
Jon R.

fmtj

Jeg håper dette er riktig! Han er knallspiller synes jeg!
Yeboahs vitne

Budda

quote:
Originally posted by Jon R

Michalik kom innpå for Bolton senest igår. Kan det virkelig være riktig at han ønsker seg til league One? [8)]

Jon R.

Nope, han er for god til det
Endre

Papi

Er lov og håpe, tviler på at dette går i boks

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

soumoh

Jeg har mine tvil...

We'll be back.
We'll be back.

SveinArve

Lubo var min favoritt i fjor. Wise har signet gode spillere i år synes jeg. Hold han borte fra post-match interviews no så blir dette bra:)

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

KeyserSoze

Jeg må si jeg blir voldsomt imponert over Wise hvis han klarer å overtale Lubo til å komme til oss.

baste

Man har liksom ikke noe å tape på det? Mulig Lubomir Michalik ser for seg to opprykk på to år med Leeds, som er en mye større klubb en Bolton..og hvor han er ett klart førstevalg.

kjelvi

Om Lubo kommer eller ikke.
Midtforsvaret er vår svakeste del!
Skaff en solid stopper eller to nå!

Dennis

Kommer Lubo skal jeg begynne å tenke nytt om Wiseys transferferdigheter, for makan til scoop har ikke Leeds gjort på en god stund. Kish og Gray var gode i fjor, det var også fine signinger, men nå er vi i L1!

- Dennis
Marching on together!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Om han kommer til Leeds nå, vil han imponere meg!
(men det skjer nok ikke nei...)

Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Hvis han er villig til å gå ned to hakk, så er alt mulig...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Volda69

Eg hadde sansen for Lubo frå første stund i Leeds. Den tida han var på lån i mars/april hadde Leeds 4 sigrar, 2 uavgjorte og eitt tap. Dette gjorde at trua på fortsatt Ch.sh.-kontrakt var stor då han måtte tilbake til Bolton. Så veit me alle korleis det gjekk i kampane etterpå. Kishishev og Gray spelte også mykje i denne gode perioden. Så eg krysser fingane for at Wise klarer å få Lubo til Leeds igjen.

MOT
MOT

GeirO

Før Lubo kom i siget forrige sesong, hadde han faktisk noen svake kamper, og var direkte årsak til et par baklengs. Har inntrykk av at han er ganske treg også. Men så kom han seg, og begynte å score mål også.

Sånn, da fikk vi balansert denne tråden....
MOT

auren

quote:
Originally posted by GeirO

Før Lubo kom i siget forrige sesong, hadde han faktisk noen svake kamper, og var direkte årsak til et par baklengs. Har inntrykk av at han er ganske treg også. Men så kom han seg, og begynte å score mål også.

Sånn, da fikk vi balansert denne tråden....

Enig i karakteristikken GeirO. Jeg var ganske så skeptisk til fyren etter noen kamper. Mente han var treig og statisk og en typisk CCC-stopper. Men god på hodet var han. Etterhvert ble han god til å lese spillet og bryte ballbanen, så det kompanserte for manglende fart. Uansett en habil spiller som er mer enn god nok for oss. Men at han blir hentet? Nei, det tror jeg ikke...[8)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

quote:
Originally posted by baste

Man har liksom ikke noe å tape på det? Mulig Lubomir Michalik ser for seg to opprykk på to år med Leeds, som er en mye større klubb en Bolton..og hvor han er ett klart førstevalg.

Skikkelig freidige utsagn- Bolton er jo bare et parantes etter noen få sesonger i PL og kun plasseringer i midtre skikt og litt over, og noen under midten. Skjønner godt hvis han blir fra seg av glede over å kunne rykke opp to ganger med oss i stedet[:D]
Yeboahs vitne

kilgallon

Lubo er ikke med for Bolton i dag....[:p]

fmtj

quote:
Originally posted by kilgallon

Lubo er ikke med for Bolton i dag....[:p]

Kanskje det er noe i dette da[:)]
Yeboahs vitne

mag93

Lubo To Sign For Leeds

By Kevin Markey Friday, 18th January 2008

Leeds United are set to sign Bolton Wanderers defender Lubomir Michalik. 

Article continues below

The Daily Star says Dennis Wise is ready to sign the centre-back for £300k. 

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=372979

Dennis

Rykter er velkomne, mag93, men jeg tror modsen (les: moderatorene) setter pris på om du legger det inn i tråder som allerede finnes. De er så kjipe Da blir det mer oversiktlig!  ;)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9476.345

Nye tråder startes når spilleren er klar.

;)
Marching on together!

stefan

enkelt og greit.

Håper avtalen går i boks fort som fy, er ikke spesiellt overbevist om at Kenton kan takle å være Huntys makker fremover.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

B-m

hell yes!  ;D

Men ikke helt offisielt....
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Svend Anders

HAHAHAHAHAheehehehehe FANTASTISK!

Vi går f@en meg inn å henter en FAST PL-STOPPER!
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

pedro

YESSSSSS :) ;DNå mangle me bare Speed :P
Leedsomaniac

B-m

Men som sagt ikke 100% offisielt!!  :o Så vent litt med å ta av..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Fy faen, håper dette stemmer!!!

Yeboah

Om dette blir tilfelle skal det pinadø feires  8)

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders