Er det bare jeg som er beroliget??

Started by Leedsfan, June 24, 2010, 08:50:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Uten å ha sett de fire vi har signet på free-transfer, så virker de som solide forsterkninger. Vi har hatt et stort backproblem lenge, og Grayson har signet to som garantert vil forsterke dette leddet. At vi fikk signet en hardtarbeidende spiss i Paynter ser jeg også som en forsterkning. Hvis Kasper er halvparten av sin far så er jeg fornøyd og satte pris på at vi signet "et navn" slik at vi kanskje blir mer attraktive for andre spillere.

Jeg er berolighet av de nye signingene og er meget fornøyd over at de dukket opp så tidlig. Hvis vi får inn en kvalitetsspiss og sentral midtbanespiller samt lånt inn en venstreving så er vi klar for en knallsesong.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

torivar

Quote from: Leedsfan on June 24, 2010, 08:50:51
Uten å ha sett de fire vi har signet på free-transfer, så virker de som solide forsterkninger. Vi har hatt et stort backproblem lenge, og Grayson har signet to som garantert vil forsterke dette leddet. At vi fikk signet en hardtarbeidende spiss i Paynter ser jeg også som en forsterkning. Hvis Kasper er halvparten av sin far så er jeg fornøyd og satte pris på at vi signet "et navn" slik at vi kanskje blir mer attraktive for andre spillere.

Jeg er berolighet av de nye signingene og er meget fornøyd over at de dukket opp så tidlig. Hvis vi får inn en kvalitetsspiss og sentral midtbanespiller samt lånt inn en venstreving så er vi klar for en knallsesong.

Jeg er beroliget over at de tilsynelatende har sett posisjoner der vi er svake. Det har også gitt meg en viss optimisme for at de også ser at vi trenger tre sterke menn i sentrallinjen som alle hever laget. De er ikke på plass ennå.

Kato

Veldig rolig og fornøyd med det som har skjedd så langt.

Tipper de fleste her inne er ved godt mot, er bare noen som pisker opp vannet (og de merkes godt).

fmtj

Det som er forskjellig fra tidligere er ihvertfall at dette skjedde tidligere enn andre sesonger da vi har ventet og ventet og ventet!!! Beroliget....nei. blir aldri beroliget som Leeds fan jeg. Alltid nerver, følelser og uro i kroppen om neste sesong, neste kamp, neste omgang, neste minutt, neste sekund!!!! Hvaskjerdatro!!!??? Spenningen forlater meg adri. MEN, likevel føler jeg en slags ro rundt dette med å bli ledet av Grayson. Han gir meg en viss grad av trygghet om at det beste som kan gjøres innenfor rammene han får, det gjør han.
Yeboahs vitne

B_Ød

Dønn pine rolig! Virker som klubben bilr drevet fornuftig nå, og ser veldig positivt på at man nå ser ut til å "skynde seg langsomt"...blir en knallsesong detti!!

YESS!!!!!!!!!!!  ;D
Ups & Ups!!

Hobben

Rolig og rolig. Jeg håper vi kan hente inn en som alle kjenner, som scorer masse mål, som kan avgjørde kampene for oss, rett og slett en erstatter for Beckford, har venta lenge synst jeg.
Rogaland Whites

Kickthemdown

Quote from: hobberst on June 24, 2010, 13:43:57
Rolig og rolig. Jeg håper vi kan hente inn en som alle kjenner, som scorer masse mål, som kan avgjørde kampene for oss, rett og slett en erstatter for Beckford, har venta lenge synst jeg.
Dette er litt vanskelig for folk flest skjønner jeg. OVERGANGSVINDUET Ã...PNER 1 JULI !!!!

Vi må virkelig ha på plass en solid forsterkning sentralt i forsvaret, sentralt på midten og på spissplassen. Alt er utrolig viktig for at vi skal klare å hevde oss blant topp 10. Ã... ja en venstrekant hadde heller ikke vært feil..

Asbjørn

Beroliget?
- vi har fått inn fire hittil, og det har skjedd tidligere på sommeren enn vi har blitt vant til i det siste
- det virker som det vil komme flere, alle signaler tyder på det

* Vi har fått inn en keeper 'med et navn' - håper han lever opp til det :)
* Vi har fått inn nye folk på hver sin back. Men, det har vi vel stort sett foran hver eneste sesong de siste 6 sesongene uten at det akkurat 'har løst backproblemet'. Om disse nye vet jeg bare hva som er skrevet om de, og blir vel først beroliget når de i praksis har vist at de forsterker oss...
* Paynter som type er det greit å ha fått ombord. Men kun ham som forsterkning på topp er ikke nok.

...men dette er ikke tiden for å 'krisemaksimere' spillerstallen vår. Først når vi er på beddingen av en ny sesong kan man si hvordan vi er rustet.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

Kun legen som greier å berolige meg ved hjelp av diverse røde, gule og blå piller!  Leeds har vel aldri helt greid å berolige meg, men de har gitt meg mange spennende stunder på godt og vondt

abbe

Herlig å lese et innlegg som ikke handler om at det er skandaløst at Leeds ikke har brukt millioner av pund før overgangsvinduet åpner, at Bates triller pengelass ut av ER og alt det vanlige oppgulpet vi har fått servert kontinuerlig i et år og to nå.

Ellers veldig enig med deg, dette lover godt!

DenHviteYeboah

Quote from: abbe on June 24, 2010, 17:07:12
Herlig å lese et innlegg som ikke handler om at det er skandaløst at Leeds ikke har brukt millioner av pund før overgangsvinduet åpner, at Bates triller pengelass ut av ER og alt det vanlige oppgulpet vi har fått servert kontinuerlig i et år og to nå.

tror nok det er et overveldende flertall av innlegg som er positive med hensyn til dette.Undertegnede merker seg at alle innlegg som er negativt vinklet imot Bates og driften er oppgulp....mens de som hyller Bates og driften er altså gode reflekterte innlegg ;D
åååå, jeg er så lei alt oppgulpet om at vi er så fornuftige,Grayson gjør alt riktig og vi har fått tak i perfekte spillere...det kan faktisk ikke gjøres bedre ;)
Vel,jeg forandrer ikke mening om dette selv om du betegner det som oppgulp :)
MOT!

Raven

Så lenge Grayson for folk til de nevnte plassene og for de til å fungere med resten av laget + kansje en stor mål jeger så blir jeg kansje rolig rundt jule tider.

Kato

Problemet Yeboah, er ikke innholdet i mye av det du skriver.

Vedrørende Bates, pengebruk og alt det der er jeg stort sett enig med deg.

Men jeg synes det i perioder blir "overkill". Samme argumenter gjentas og gjentas, blir liksom aldri ferdig.

Og så synes jeg det er noe tidlig å male fanden på veggen før sankt-hans bålet er sluknet. Det virker litt sånn "strid for stridens skyld".

Intet personlig ment.

abbe

Quote from: DenHviteYeboah on June 24, 2010, 18:16:43
Quote from: abbe on June 24, 2010, 17:07:12

tror nok det er et overveldende flertall av innlegg som er positive med hensyn til dette.Undertegnede merker seg at alle innlegg som er negativt vinklet imot Bates og driften er oppgulp....mens de som hyller Bates og driften er altså gode reflekterte innlegg ;D
åååå, jeg er så lei alt oppgulpet om at vi er så fornuftige,Grayson gjør alt riktig og vi har fått tak i perfekte spillere...det kan faktisk ikke gjøres bedre ;)
Vel,jeg forandrer ikke mening om dette selv om du betegner det som oppgulp :)
MOT!

Oppgulp, fordi det gjentas til det kjedsommelige uten at noen nye fakta har kommet på bordet.

<repeat until bored>
Bates er teit, Bates er teit, det kommer til å gå i dass med Leeds, Leeds er ikke gode nok, Leeds bruker ikke penger nok, Leeds kjøper ikke gode spillere.
</repeat until bored>

Rudi G.

Så rolig som jeg kan bli på nåværende tidspunkt (24/6). Fornøyd med de som har kommet inn, det var posisjoner som trengte forandringer/forsterkninger, og spent på hvem flere som kommer inn før serien starter, mener fremdeles at vi trenger fire til :)

ollebolle

Jeg er beroliget.
Fornuftige "kjøp" til nå. Vi har et lag som bør kunne ligge midt på tabellen nå, og det er nok ikke så lurt å skifte for mange "over sommerferien" heller. Ser at et par spillere til kan komme som virkelig hever laget, men mener vi skal være fornøyd med en innkjøringssesong midt på og gjøre ytterligere forsterkninger i januar\neste år..

For store forandringer for fort går sjelden bra, og er heller ikke nødvendig pr d.d

Joe Jordan

Er vel så rolig som det går an å være som Leeds supporter, det vil si noe over hvilepuls. Men jeg forstår ikke hvorfor det til stadighet klages over at det ikke skjer noe skikkelig på transfer-fronten når ikke engang vinduet er åpent enda.

Det som har skjedd så langt er OK, uten at jeg roper hurra.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

Er beroliget ift de 4 vi har fått, men tror ikke standarden på de neste 3-4 nye spillerne vil være enda bedre.

Håper og tror det blir et hardtarbeidene Leeds-lag denne sesongen med få episoder av drømmefotball. Men så er jeg en av de få som ikke har lyst til å rykke opp til Englands værste liga, nemlig Premier League. Andre nivå passer meg ypperlig inntil PL adopterer velfungerende systemer ala NHL, d.v.s jeg ønsker også en større u-hjelps bistand til de på nivå 2-4.

Fotball må bevege seg vekk fra den forrykte næringslivets prinsipper, ikke fullstendig selvsagt,
men hallo, vi ser jo hvordan det går i resten av verden: Man må være stor for å overleve.

Det nytter ikke i fotball, det blir for forutsigbart og kjedelig. Kundene(fansen) er ikke vanlige kunder.

Tjalla

Quote from: Joe Jordan on June 28, 2010, 10:46:14
Er vel så rolig som det går an å være som Leeds supporter, det vil si noe over hvilepuls. Men jeg forstår ikke hvorfor det til stadighet klages over at det ikke skjer noe skikkelig på transfer-fronten når ikke engang vinduet er åpent enda.

Det som har skjedd så langt er OK, uten at jeg roper hurra.

Vil bare tipse om at transfer vinduet er åpent.

http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window

Likevel lov å være beroliget altså. Tross alt fotball-vm, sommer og fint vær (hvertfall her jeg er)  8)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Promotion 2010

Mener du Asbjørn eller Jon R...?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Masinga

Quote from: Promotion 2010 on June 29, 2010, 09:52:47

Er vinduene deres åpent?
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Quote from: Masinga on June 29, 2010, 11:21:00
Quote from: Promotion 2010 on June 29, 2010, 09:52:47

Er vinduene deres åpent?

Kjenner og kjenner. Jeg slenger da bare innom ved anledning en 1500- 2000 ganger i året.  ;D

Siden mitt navn blir nevnt: Jeg er verken beroliget eller foruroliget på dette stadiet av pre-season. Status før sesongstart gjør vi opp primo august.  :)
Jon R.

newsome

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6240748,00.html

Grayson uenig med seg selv?

Først sier han det er penger tilgjengelig for transfers.
Deretter sier han hvis det er penger tilgjengelig for transfers.

Er oppriktig bekymret foran kommende sesong!
Har vi forsterket laget etter opprykket?Nei, vi er blitt svekket etter tapet av Beckford!
Har vi erstattet Beckford?????
Er vi styrket i forsvar?
Har vi en bedre midtbane?

De som er beroliget av dette tror jeg er godtroende.

Rudi G.

Quote from: newsome on July 01, 2010, 20:57:11

Har vi forsterket laget etter opprykket?Nei, vi er blitt svekket etter tapet av Beckford!
Er vi styrket i forsvar?

Godtroende har jeg vært før newsome, og det endte med opprykk, er det muuuulig å være sååå godtroende, jada 8)

newsome

Quote from: Rudi G. on July 01, 2010, 21:56:27

Er vi styrket i forsvar?

Godtroende har jeg vært før newsome, og det endte med opprykk, er det muuuulig å være sååå godtroende, jada 8)
Hvis det var opprykket i 1990 du mener så er vi enig ;D

Rudi G.

Quote from: newsome on July 01, 2010, 22:31:47
Quote from: Rudi G. on July 01, 2010, 21:56:27

Er vi styrket i forsvar?

Hvis det var opprykket i 1990 du mener så er vi enig ;D

Nei ikke det, men det neste, det vi hadde for knappe to måneder siden :) og mener jeg ble beskyldt for å være godtroende for knappe tre måneder siden 8)

torivar

Noen som har tro på dette? http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Grayson-plans-for.6413856.jp

Selvfølgelig var Beckford gull verdt for oss, men samtidig ble vi utrolig tafatte når han ikke spilte eller hadde sine off kamper. Kanskje var spillet i all for stor grad lagt opp til at det var Beckford som skulle score målene våre, og når han ikke var med vart det heller dårlig.

jarle

Quote from: Duncan McKenzie on July 12, 2010, 09:52:00
Noen som har tro på dette? http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Grayson-plans-for.6413856.jp

Selvfølgelig var Beckford gull verdt for oss, men samtidig ble vi utrolig tafatte når han ikke spilte eller hadde sine off kamper. Kanskje var spillet i all for stor grad lagt opp til at det var Beckford som skulle score målene våre, og når han ikke var med vart det heller dårlig.

Veldig bra tanker... allerede ifjor hevdet jeg at 4 2 3 1 var måten å spille på...
Godt at Grayson følger med...

To holding spillere, en murbrekker og 1 som kan spille ball...
3 raske og tekniske foran der... tror både Howson Gradel og skotten passer bra der..

så må vi ha en topp, rask og bevegelig senter ala Villa, Klose

Spania, Tyskland og Holland spiller slik...

Kilkenny      ny mann

Gradel             Howson             Snoddy

ny mann

Yeboahs vitne

Bare så synd Villa gikk til Barca....... :-\

I og med at vi var det 46. beste laget i England i fjor så er de ikke så gærne signeringen så langt. Men beroliget? Er nok mange som bruker tilnærmingen "en pessimist er egentlig bare en erfaring optimist". Helt ok så langt - og enig i at endelig oppsummering ikke bør tas før august. Vi snakker tross alt lønnskostnader en måned uten kamper også................... ::)