Bates: Leeds United = gjeldfri

Started by Promotion 2010, November 11, 2010, 20:49:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Quote from: jackbauer68 on November 11, 2010, 21:19:35
Quote from: Tom S on November 11, 2010, 20:59:51
Betryggende!

Evt skremmende at ikkje meir blir gjort for å få oss opp der vi hører heime 8)
Ikke så travelt, Jack! Jeg vil gjerne ha oss opp, men fundamentet må være solid først. Nå må vi få skikk på samhandlingen, så kan vi sakte men sikkert bygge et lag for de høyere sfærer.
Hekta på Leeds siden 1974

Karl Hot Shot

Quote from: veteranen on November 11, 2010, 21:27:07
Forstår ikke helt hva som er så imponerende her.
Mesteparten av klubbens gjeld ble slettet i forbindelse med den farseaktige administrasjonen i 2007.
Seinere ble Fabian Delph solgt for 6 mill, mens vi selv har brukt lite penger på spillerkjøp.
Thorp Arch ble ikke kjøpt innen tidsfristen. Men vi er gjeldfrie â€" hurra! Men ville det ikke vært vel så greit å ha en gjeld på 5 mill - og samtidig eie "vårt" praktfulle treningsanlegg? Og mens vi først er igang: hadde det kanskje vært like greit (og vel så det) om vi hadde hatt 20 mill i gjeld, men til gjengjeld (ble mye "gjeld" her nå) eiet både Elland Road og Thor Arch?

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Bates "skal ha" noe som helst. Av meg får han fint lite.

Spot on. Vi er en fotballklubb og ikke et kjøpesenter.

Hallgeir *

Quote from: Promotion 2010 on November 12, 2010, 14:21:56
Quote from: h.b on November 12, 2010, 14:16:47
Bra å være gjeldri i gåseøyne. Men hadde heller foretrukket at vi hadde lån til satsing enn at nissen tar ut pengene selv fra klubben.

Litt av en påstand!  Hvor tar du det fra?  RYKTEBØRSEN?   ::)

Eller er det en kjennsgjerning eller fakta. Noe du har blitt fortalt i fortrolighet, kanskje? Eller noe du har lest eller skrevet her inne selv?

:P

Ja, det ryktes at nissen bruker mye cash ... i desember.. :P
Super Leeds since 1968

Gufrias

Quote from: hallghel on November 12, 2010, 17:32:20
Bra å være gjeldri i gåseøyne. Men hadde heller foretrukket at vi hadde lån til satsing enn at nissen tar ut pengene selv fra klubben.

Eller er det en kjennsgjerning eller fakta. Noe du har blitt fortalt i fortrolighet, kanskje? Eller noe du har lest eller skrevet her inne selv?

;D ;D
Til jul ønsker jeg meg ... Bastian Schweinsteiger  ::)
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

Quote from: hallghel on November 12, 2010, 17:32:20

Ja men ikke gnomen.

newsome

Quote from: cherry on November 12, 2010, 15:07:09
er sant ift Delph faktisk. Han måtet spille ett visst antall kamper, som i sin tur
"trigget" trappetrinn med utbetalinger til Leeds på overgangssummen.

Noen som vet hvordan det står til med han/Er han spillbar igjen?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3234612/Fabian-Delph-on-track-for-Aston-Villa-comeback-in-January.html

Ønsker Delph skadefri slik at vi får sett potensialet hans.
Og skulle det bringe mange pund til Leeds at han spiller mange kamper for Aston Villa er det flott!