Skrevet av Emne: Hva har Grayson gjort rett?  (Lest 4894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Hva har Grayson gjort rett?
« på: Februar 27, 2011, 01:05:06 »
Det er ofte fokus på hva Grayson ikke gjør eller hva han gjør feil. Han har skaffet oss et opprykk og vi ligger nå bedre an enn de fleste hadde turt å håpe.

Hva er egentlig Grayson dyktig til? Noen som vet eller har noen tanker?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #1 på: Februar 27, 2011, 08:06:20 »
1. Dyktig som kampleder, synes han ofte har endret kampbildet i vår favør underveis. Relativt rolig på linja. Er vel sjelden man tar rasjonelle avgjørelser om man er apekatt.

2. Relativt fornuftig i uttalelsene. Skal vel ikke så mye til etter å ha opplevd Wise.

3. Skapt et lag som produserer målsjanser, og øser inn mål. Kanskje noe av det vanskeligste i fotball.

4. Videreutviklet mange spillere, Kilkenny, Howson, Becchio, Somma, Johnson, Gradel, Snodgrass.

5. Flink til å skjerme vår komplett udugelige styreformann.
 

sportcarl1

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #2 på: Februar 27, 2011, 08:16:29 »
1. Dyktig som kampleder, synes han ofte har endret kampbildet i vår favør underveis. Relativt rolig på linja. Er vel sjelden man tar rasjonelle avgjørelser om man er apekatt.

2. Relativt fornuftig i uttalelsene. Skal vel ikke så mye til etter å ha opplevd Wise.

3. Skapt et lag som produserer målsjanser, og øser inn mål. Kanskje noe av det vanskeligste i fotball.

4. Videreutviklet mange spillere, Kilkenny, Howson, Becchio, Somma, Johnson, Gradel, Snodgrass.

5. Flink til å skjerme vår komplett udugelige styreformann.
till allt detta så får man säga att han är trygg som person, har en egen linje som han följer påverkas inte så mycket av vad tidningar och fansen vill utan har långsiktiga mål som han följer, ett stort hjärta för klubben har han med, hittar inte mycket negativt, det skulla väl varavärvningarna, många av spelarna han atgit in har varit sämre än de vi haft
 

Kato

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #3 på: Februar 27, 2011, 08:23:16 »
Ja Sportcar. Glemte nok et viktig punkt.

6. Har et stort hjerte for klubben.
 

Kickthemdown

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #4 på: Februar 27, 2011, 10:26:26 »
Hvorfor en ny tråd  ???

berlin

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #5 på: Februar 27, 2011, 12:22:37 »
1. Dyktig som kampleder, synes han ofte har endret kampbildet i vår favør underveis. Relativt rolig på linja. Er vel sjelden man tar rasjonelle avgjørelser om man er apekatt.

2. Relativt fornuftig i uttalelsene. Skal vel ikke så mye til etter å ha opplevd Wise.

3. Skapt et lag som produserer målsjanser, og øser inn mål. Kanskje noe av det vanskeligste i fotball.

4. Videreutviklet mange spillere, Kilkenny, Howson, Becchio, Somma, Johnson, Gradel, Snodgrass.

5. Flink til å skjerme vår komplett udugelige styreformann.

Er enig i dine punkter.

Pkt 2 legger jeg lite vekt på. Når managere (i England i alle fall) intervjues, synes jeg nesten alltid det egentlig kommer klisjeer, og sånn må det antagelig være. Man svarer så diplomatisk og positivt man kan,
for "å bevare en slags selvtillit" for sitt lag og sine spillere. Bak kulissene antar jeg coachingen foregår mer "rett fra levra".

« Siste redigering: Februar 27, 2011, 13:54:33 av berlin »

Jon R

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #6 på: Februar 27, 2011, 12:44:15 »
Rett og slett imponerende hvordan han lykkes med å bygge en ny og bedre offensiv struktur.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #7 på: Februar 27, 2011, 16:55:04 »
Spørsmålet er om han har en offensiv plan eller om det er spillerene/spillertypene som gjør at vi spiller som vi spiller?

På samme måte som vi kritiserer hans defensive organisering, så roser vi hans offensive organisering. Er det virkelig så enkelt?

Jeg har mer tro på at det er spillertypene som gjør at vi spiller som vi spiller på godt og vondt. Allikevel fritar jeg ikke Grayson for all ros og ris.

Grayson har gjort en meget god jobb siden han kom til klubben. Ikke lett å være manager i Leeds United, men han har holdt hodet kaldt.

Jeg innbiller meg at spillerene liker han og respekterer han, noe som er viktig.

Han er som oftest flink med sine bytter i kamper, ofte har kampene forandret seg til det positive etter at han har bytter/taktiske forandringer.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #8 på: Februar 27, 2011, 19:22:17 »
Flink med sine spillere. Forsvaret er dårligere en vi alle forventet, inkludert grayson. Han er jo leedsgutt, så vi kan jo være sikre på at han gjør sitt beste.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B-m

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #9 på: Februar 28, 2011, 00:01:42 »
Bra:
Har en veldig bra basic forståelse på hvordan fotball skal spilles(mener jeg)
Får *ofte* det beste ut av spillere.
Synes han er flink til å bygge opp trenerteam.
Fornuftig kar, ofte veldig enig med det han sier.

Dårlig:
Gjør de samme feilene gang på gang (les 4-4-2)
Virker som han har sine yndlinger
Litt feig i laguttak(synes han bør bruke bredden i stallen mer)
Bør kanskje stille mer krav til the chairman
Naiv til tider
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #10 på: Februar 28, 2011, 00:45:01 »
Bra:
Har en veldig bra basic forståelse på hvordan fotball skal spilles(mener jeg)
Får *ofte* det beste ut av spillere.
Synes han er flink til å bygge opp trenerteam.
Fornuftig kar, ofte veldig enig med det han sier.

Dårlig:
Gjør de samme feilene gang på gang (les 4-4-2)
Virker som han har sine yndlinger
Litt feig i laguttak(synes han bør bruke bredden i stallen mer)
Bør kanskje stille mer krav til the chairman
Naiv til tider

Hvem har ansvar for defensiv organisering? Ellers enig i punktene dine.

Oggy

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #11 på: Februar 28, 2011, 12:58:38 »
I Ken Bates sine øyne, har han vel gjort alt rett.
En mananger på sparebluss, er vel perfekt for grå-skjegget  ::)
Oggy

Leedsfan

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #12 på: Februar 28, 2011, 13:52:49 »
I Ken Bates sine øyne, har han vel gjort alt rett.
En mananger på sparebluss, er vel perfekt for grå-skjegget  ::)

Et unødvendig uvitende innlegg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #13 på: Februar 28, 2011, 15:49:59 »
I Ken Bates sine øyne, har han vel gjort alt rett.
En mananger på sparebluss, er vel perfekt for grå-skjegget  ::)

Et unødvendig uvitende innlegg!
Dette er jo riktig etter min mening!Hva er unødvendig med Oggys innlegg?Hva er uvitende?Er du dommer over hva som er nødvendig og unødvendig?Etter min mening avslører du deg ganske saftig med å kommentere Oggys innlegg på denne måten. Belærende og arrogant etter min mening ;)

Leedsfan

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #14 på: Februar 28, 2011, 16:22:57 »
I Ken Bates sine øyne, har han vel gjort alt rett.
En mananger på sparebluss, er vel perfekt for grå-skjegget  ::)

Et unødvendig uvitende innlegg!
Dette er jo riktig etter min mening!Hva er unødvendig med Oggys innlegg?Hva er uvitende?Er du dommer over hva som er nødvendig og unødvendig?Etter min mening avslører du deg ganske saftig med å kommentere Oggys innlegg på denne måten. Belærende og arrogant etter min mening ;)

Les trådtittelen først DHY. Noen skrev i denne tråden "hvorfor en ny tråd" og grunnen var for å få frem det positive Grayson har tilført Leeds. I Grayson-tråden så blir det skrevet slike innlegg hele tiden. Derfor var det unødvendig å skrive det han skrev i denne tråden.

Det er uvitende for det er nok veldig få som vet hva som foregår bak lukkede dører i Leeds. Bates sier i media at han skal støtte Grayson med de pengene han trenger til spillerkjøp. Hvis det da er slik at Grayson får masse kritikk for å ikke klare å få inn kvalitetsspillere pga at Bates alltid sier nei så ville jeg tro at det ville ført til mistillit fort.

Belærende og arrogant får være din måte analysere det på. Jeg har mine tanker om hvordan du uttaler deg til stadighet om klubben og spillerne i Leeds United og det passer seg vel ikke helt på trykk. Du burde gå i deg selv DHY!
« Siste redigering: Februar 28, 2011, 16:32:24 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #15 på: Februar 28, 2011, 17:14:45 »
Fra Waccoe:

Sitat
All you need to do is look at Hughsey's comments in the interview with Eddie Gray when he left for Scunny. He said something along the lines of SG being a superb manager and how he made the difference between getting promotion and falling short at the previous 2 attempts. The players love him, the fans love him and Ken Bates seems to love him. He has my 100% support!

Grayson IN!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #16 på: Februar 28, 2011, 19:19:02 »
I Ken Bates sine øyne, har han vel gjort alt rett.
En mananger på sparebluss, er vel perfekt for grå-skjegget  ::)

Et unødvendig uvitende innlegg!
Dette er jo riktig etter min mening!Hva er unødvendig med Oggys innlegg?Hva er uvitende?Er du dommer over hva som er nødvendig og unødvendig?Etter min mening avslører du deg ganske saftig med å kommentere Oggys innlegg på denne måten. Belærende og arrogant etter min mening ;)

For oss som har fulgt forumet de siste ukene burde det ikke være så vanskelig å forstå Leedsfan sin intensjon med denne tråden og hvorfor han beskriver Oggys innlegg som "unødvendig".

Dette var ment som en tråd med fokus på hva som gjøres rett i klubben vår. Er det da for mye forlangt at man som et minimum klarer å holde den fri for negative og tøvete Bates karakteristikker?   
Jon R.

bwirum

Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #17 på: Mars 01, 2011, 10:06:59 »
Er det da for mye forlangt at man som et minimum klarer å holde den fri for negative og tøvete Bates karakteristikker?   
Nei.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva har Grayson gjort rett?
« Svar #18 på: Mars 01, 2011, 12:41:56 »
En viss stabilitet synes jeg. Er ikke lenger overnervøs før hver eneste kamp. Jeg forventer god innsats og synes dette stort sett gjennomføres. Er personlig veldig glad for at vi har ham og han har fått til mye sett i forhold til utgangspunktet. Dessuten virker han som en skikelig bra mann!!
Yeboahs vitne