Håp for fremtiden?

Started by Leedsfan, February 04, 2013, 21:17:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Cairns(20)
   Peltier(26)   Lees(22)   Pearce(25)   Taylor(19)
Byram(19)  Thompson(20)  Dawson(18)  White(21)
                           Poleon(19)  Antelmi(18)

Benk: Grimes(17), Gimpel (19), L Turner (20), N Turner (20), Lenighan(18), Payne(20) og Killock(18).

http://en.wikipedia.org/wiki/Leeds_United_A.F.C._Reserves_and_Youth_Team#Under_19s_.26_17s_and_18s_.26_16s

Skal vi bli gode igjen så må det nok komme flere gode fotballspillere av denne gjengen her.
Burde flere av de allerede blitt satset på nå?
Til dere som kjenner disse spillerne bedre enn meg, er det håp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Henning

Kjenner ikkje til dei fleste her, men har trua på at det finst fleire gode spelarar i akademiet. Men eg ser på Byram som høgreback og Peltier som midtstoppar.

Leedsfan

Quote from: Henning on February 04, 2013, 22:27:48
Kjenner ikkje til dei fleste her, men har trua på at det finst fleire gode spelarar i akademiet. Men eg ser på Byram som høgreback og Peltier som midtstoppar.

Måtte gjøre det slik for å få med de "gamle" og de unge lovende. Det blir nok ikke slik til slutt..:)

Får håpe at det kommer frem en unggutt for hver "dinosaur" som forsvinner de neste årene.

Håper vi møter Liverpool i neste runde av "ungdomscupen", da får vi en liten pekepinn på hvor gode flere av disse gutta er..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Tror nok du har et poeng i det at vi kunne blitt flinkere med å gi en yngre akademi-kar sjangsen de siste minuttene i flere kamper enn det vi gjør nå!

B_Ød

må jo håpe, men sånn rent signalmessig, tror jeg ikke jeg tør å håpe noe særlig før sommeren.
Ups & Ups!!

auren

Quote from: Leedsfan on February 04, 2013, 21:17:27
                                   Cairns(20)
  Peltier(26)   Lees(22)   Pearce(25)   Taylor(19)
Byram(19)  Thompson(20)  Dawson(18)  White(21)
                          Poleon(19)  Antelmi(18)

Benk: Grimes(17), Gimpel (19), L Turner (20), N Turner (20), Lenighan(18), Payne(20) og Killock(18).

http://en.wikipedia.org/wiki/Leeds_United_A.F.C._Reserves_and_Youth_Team#Under_19s_.26_17s_and_18s_.26_16s

Skal vi bli gode igjen så må det nok komme flere gode fotballspillere av denne gjengen her.
Burde flere av de allerede blitt satset på nå?
Til dere som kjenner disse spillerne bedre enn meg, er det håp?

Jeg tipper kun Lees, Byram og Dawson blir gode nok til å hevde seg i PL. Men flere av de andre spillerne kan nok bli habile NPC-spillere. Peltier og Pearce er jo det pt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik_

Har troen på at Simon Lenighan kan ta steget neste sesong. Litt overrasket over at Taylor og Dawson ikke har fått muligheten allerede.

Uansett en lovende gjeng med ungdommer vi har.

Kato

Rart det der at O`Leary kunne kaste innpå unggutt etter unggutt som tok steget til toppen av PL. Mens nå får ingen sjansen i fotballens bakgård.

fmtj

Er vel mange å selge her tenker jeg, hvis deblir gode mener jeg.... ::)
Yeboahs vitne

kalle_92

Gimpel, Lenighan, Dawson, Taylor, Poleon, Payne og Antelmi er alle spillere som KAN slå igjennom (det finnes vel selvfølgelig også flere - Turnerbrødrene, Killock etc.). Dawson har allerede imponert nok til å komme på landslaget, og Poleon har jo til og med skåret mål for førstelaget og trener vel også med a-laget til vanlig.

B_Ød

Quote from: fmtj on February 05, 2013, 10:01:03
Er vel mange å selge her tenker jeg, hvis deblir gode mener jeg.... ::)
det jeg tenker litt på også..men det blir vel bekreftet til sommeren...Byram, Lees..i første omgang.
Ups & Ups!!

Jon R

Quote from: Kato on February 05, 2013, 09:00:34
Rart det der at O`Leary kunne kaste innpå unggutt etter unggutt som tok steget til toppen av PL. Mens nå får ingen sjansen i fotballens bakgård.

Arven etter Wilco. På den tiden hadde vi et av øyrikets aller beste og moderne akademi. Vi kunne plukke talenter på øverste hylle. De senere årene har vel akademiet vært et salderingspost sammenlignet med hva det var. Hvis 2 eller 3 fra akademiet slår igjennom på førstelaget de neste to åra (Byram, Lees og White ikke medregnet) må vi være fornøyde. Det som slår meg fra de ungdomskampene jeg har sett er hvor små og puslete mange av de ser ut...

Men hvor ble det av Charlie Taylor?
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 05, 2013, 12:36:21

Arven etter Wilco. På den tiden hadde vi et av øyrikets aller beste og moderne akademi. Vi kunne plukke talenter på øverste hylle. De senere årene har vel akademiet vært et salderingspost sammenlignet med hva det var. Hvis 2 eller 3 fra akademiet slår igjennom på førstelaget de neste to åra (Byram, Lees og White ikke medregnet) må vi være fornøyde. Det som slår meg fra de ungdomskampene jeg har sett er hvor små og puslete mange av de ser ut...

Litt typisk engelskmenn å være små, gruvearbeidergenene henger igjen. Lenighan er det vel størrelse på. Engelskmenn blir ganske fascinert når det kommer vikingblod til Leeds:

Charlie Taylor er vel lånt ut til Inverness og har kommet inn som innbytter i en kamp, Terry Butcher lærer han vel et par triks.

Flottdet

Haha..Herlig bilde :)

Er ikke White mer enn 21år?
Kanskje NW også skulle testet Poleon litt mer før han kjøpte 2 nye spisser.

auren

Quote from: Leedsfan on February 05, 2013, 12:48:23

Litt typisk engelskmenn å være små, gruvearbeidergenene henger igjen. Lenighan er det vel størrelse på. Engelskmenn blir ganske fascinert når det kommer vikingblod til Leeds:

Charlie Taylor er vel lånt ut til Inverness og har kommet inn som innbytter i en kamp, Terry Butcher lærer han vel et par triks.

Er det du som er den røslige karen, Kenneth?

auren

Leedsfan

Quote from: auren on February 05, 2013, 13:13:59
Quote from: Leedsfan on February 05, 2013, 12:48:23

Er det du som er den røslige karen, Kenneth?

auren

Det stemmer..:) I England så er jeg en magnet på små engelskmenn, ikke kvinner..:)

nord

Ja jeg er optimistisk og tror på fremtiden.

Vi ser allerede at flere unge talenter er på vej .

BYRAM er et godt eksempel på at det kan betale sig.

Fremtiden ligger i LEEDS UNITED  ;D

auren

Dawson involvert i 3-0 seieren mot Island i kveld. La opp til ett av målene. Kom inn på stillingen 0-0.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=308206

auren

Leedsfan

Spennende å se håpene måle seg mot Liverpool denne uka...

TK20

Quote from: Leedsfan on February 25, 2013, 00:50:14
Spennende å se håpene måle seg mot Liverpool denne uka...

Det er i dag de møter Liverpool, er det ikke? U-18?

Sydhagen

jepp, viser de den på LUTV?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."