Skrevet av Emne: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00  (Lest 87913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #270 på: August 02, 2012, 17:04:12 »
Morsomt at ingen av dere nevner Domenic Poleon. Et av klubbens største talenter som ser ut til å ha utrolig mye fart, ballkontroll og skudd i seg. Han imponerte.

Poleon var kampens lyspunkt i andre omgang. Vendingen og avslutningen inni klynga var det klasse over. Synd den ikke gikk inn.

Pluss i margen til Ashdown, Cranie (som back), Green ( i første omgang) og til dels Mc Cormack.

Verst var Luke "Komplett uduglig.no " Varney og David "are you Sean Gregan in disguise"  Norris.

Vi var brukbare de første 25 minuttene.  Annen omgang var preget av et ufattelig lavt bunnivå spiller -og lagmessig. Mest bekymringsfullt var at det offensive potensialet var nesten ikke eksisterende. I tillegg var vi uventet frynsete bakover. Spesielt Pearce slet med tempoet. Urovekkende...
Jeg likte det jeg så av Poleon, artig å se han på banen. Han viste litt styrke som tyder på at han skal klare seg fysisk i divisjonen vår allerede nå, i tillegg hadde han jo en del fine ting å vise frem og. Likte det jeg så, har nok en del å gå på, men han er jo bare guttungen enda.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Erik M

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #271 på: August 02, 2012, 17:39:49 »
Jeg forstår det var triste greier i Sandefjord. Tre elementer kan vel bidramlitt til optimisme:

1. Pre-season, stinne av trening..
2. Tre ganske solide spillere ble igjen i England.
3. Tre klassespillere skal signeres før sesongstart.

Ser det lysere ut i det perspektivet?
 

Jon R

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #272 på: August 02, 2012, 17:46:54 »
Jeg forstår det var triste greier i Sandefjord. Tre elementer kan vel bidramlitt til optimisme:

1. Pre-season, stinne av trening..
2. Tre ganske solide spillere ble igjen i England.
3. Tre klassespillere skal signeres før sesongstart.

Ser det lysere ut i det perspektivet?

Egentlig ikke.  Dette var en tropp totalt blottet for profiler!

Og "tre klassespillere skal signeres før sesongstart. "

Talk is cheap! De burde vært der forlengst!
Jon R.

Dennis

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #273 på: August 02, 2012, 18:32:24 »
Kampen var veldig kjedelig, preget av feil og dårlig tempo - spesielt i annen omgang.

Likevel blir jeg overrasket over at så mange, både her og andre steder, reagerer så sterkt på en treningskamp. Kampen i fjor var om mulig enda dårligere MED Howson, Snodgrass, Clayton m.fl. For de som så Tottenham v Liverpool her om dagen, tror dere disse lagene vil havne i nedrykksstreken i seriespill, selv om kampen var mindre underholdende enn saktetørkende maling?

Så skal det sies at Leeds mangler sårt en dribleving, en bakromsspiss og ikke minst; kreativitet generelt. Slik det så ut i går, blir det polere mot Gray som er strategien. Jeg er langt fra overbevist, men nå jakter også Warnock disse spillertypene!

Det jeg er mest redd for per i dag, er hvor lang tid det tar før laget spilles inn. Og hvor stor blow tapet av Snodgrass (aka vår Taraabt (QPR)) er.
« Siste redigering: August 02, 2012, 18:43:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsgutt

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #274 på: August 02, 2012, 21:48:46 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Hobben

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #275 på: August 02, 2012, 22:27:36 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
Rogaland Whites

Leedsgutt

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #276 på: August 03, 2012, 01:12:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=xa21agNXOmQ&feature=plcp

video før kampen, kanskje noen av dere er med her ?

kalle_92

  • Gjest
Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #277 på: August 03, 2012, 03:45:36 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
Vi hadde en del Sandefjord-fans innimellom på C-feltet. Var herlig å stemme i på kamp!

kongsmo

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #278 på: August 03, 2012, 11:03:20 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
"SNIFFER"

ØBS

« Siste redigering: August 03, 2012, 14:13:36 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #280 på: August 03, 2012, 14:25:09 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
Enig. Veldig stille i år. Nå var det nesten 2000 færre tilskuere på denne kampen enn i fjor. Hyggelig å se Leeds for 2. gang, men jeg venter litt mer trøkk og vilje til å vise seg frem rett før sesongen starter. Husk at SF langt fra stilte med toppet lag i denne kampen. Leeds burde ha vist bedre prestasjoner her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #281 på: August 03, 2012, 14:49:11 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
Enig. Veldig stille i år. Nå var det nesten 2000 færre tilskuere på denne kampen enn i fjor. Hyggelig å se Leeds for 2. gang, men jeg venter litt mer trøkk og vilje til å vise seg frem rett før sesongen starter. Husk at SF langt fra stilte med toppet lag i denne kampen. Leeds burde ha vist bedre prestasjoner her.
och spilte leeds med toppat lag ;)
 

RoarG

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #282 på: August 03, 2012, 16:41:13 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
Enig. Veldig stille i år. Nå var det nesten 2000 færre tilskuere på denne kampen enn i fjor. Hyggelig å se Leeds for 2. gang, men jeg venter litt mer trøkk og vilje til å vise seg frem rett før sesongen starter. Husk at SF langt fra stilte med toppet lag i denne kampen. Leeds burde ha vist bedre prestasjoner her.
och spilte leeds med toppat lag ;)
Nei, nei. Kenny og Becchio hvilte hjemme, og Austin var ikke spilleklar. Med disse spillerne tilgjengelig ville selvsagt Leeds ha feid banen med SF :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #283 på: August 03, 2012, 16:43:55 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
Enig. Veldig stille i år. Nå var det nesten 2000 færre tilskuere på denne kampen enn i fjor. Hyggelig å se Leeds for 2. gang, men jeg venter litt mer trøkk og vilje til å vise seg frem rett før sesongen starter. Husk at SF langt fra stilte med toppet lag i denne kampen. Leeds burde ha vist bedre prestasjoner her.
och spilte leeds med toppat lag ;)
Nei, nei. Kenny og Becchio hvilte hjemme, og Austin var ikke spilleklar. Med disse spillerne tilgjengelig ville selvsagt Leeds ha feid banen med SF :D.
man kan nog ta det för en träningsmatch, bägge lagen körde väl med 18-20 spelare?
 

RoarG

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #284 på: August 03, 2012, 17:46:30 »
Dårlig kamp.... beste på Leeds synes jeg var Lees, eller Poleon... ikke imponert over Varney, han virket tung i hele kampen.

eneste morsomste var mannen på tribunen som sang aleine !
"Marching on tog... faan ingen som synger'a ?

Synes syngingen var bra jeg :-) Var god stemning! Litt irriterende at jeg fikk småkjeft da jeg prøvde å stå under kampen.. man sitter ikke på fotballkamp!!
synginga i 1.omgangen var bra, men etter min husk så var d svært så stille i 2.omgang, som sikkert hang sammen med den svært så bedrøvelige forestillingen vi var vitne til etter pause.
Enig. Veldig stille i år. Nå var det nesten 2000 færre tilskuere på denne kampen enn i fjor. Hyggelig å se Leeds for 2. gang, men jeg venter litt mer trøkk og vilje til å vise seg frem rett før sesongen starter. Husk at SF langt fra stilte med toppet lag i denne kampen. Leeds burde ha vist bedre prestasjoner her.
och spilte leeds med toppat lag ;)
Nei, nei. Kenny og Becchio hvilte hjemme, og Austin var ikke spilleklar. Med disse spillerne tilgjengelig ville selvsagt Leeds ha feid banen med SF :D.
man kan nog ta det för en träningsmatch, bägge lagen körde väl med 18-20 spelare?
Treningskamp? Joda. Men vi er Leeds-fans, og da blir alle prestasjoner som ikke ligger tett opp til Barcas sett på som et tegn på forfall. Doom and gloom er jo tross alt det vi er best til her. Leeds' gamle klengenavn er Peacocks. Hva skal vi kalle oss? Vultures? Mockingbirds?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Peter7

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #285 på: August 03, 2012, 20:09:27 »
Leeds startet med en slags førsteellever, og den første halvtimen ser vi konturene av et lag som kan kjempe i øvre halvdel av tabellen (forutsatt at det signeres 2-3 kvalitetsspillere). Så dør det hele hen, og Sandefjord får lov til å komme inn i kampen.

Keeperen var bra, synes jeg. Tok det som kom og var sjanseløs på målet. God backup for Kenny.
Forsvaret fungerte ok i første omgang, med Cranie og Drury som backer og Lees og Pearce i midten. Cranie og Lees byttet plass i 2. omgang, synes ikke det var noe heldig trekk for noen avdem. Cranie klarte seg greit, men ikke mer - virker som farten er et problem.

Drury er en solid spiller og klar forsterkning. Lees bør kunne fungere bedre denne sesongen hvor han har en mye bedre makker enn i fjor. Målscorer Pearce reddet dagen for Leeds, solid forsvarssjef som bør bli kaptein. Men vi trenger en kvalitetssignering til i forsvaret.

Norris og Green på midten gjorde vel ikke bort seg de heller, usynlige i perioder men jobbet og slet - særlig Green (kom bedre fra det enn Clayton i tilsvarende kamp i fjor), men Austin må jo gå rett inn på dette laget. White på kanten fikk sjelden brukt farten sin, når han slapp til ble det farlig med en gang. Varney på andre kanten har en utrolig spenst, god til å bevege seg - spilte med vekslende hell spiss i 2. omgang da Gray gikk ut (Snodgrass who...? ;) .

Gray er stor og relativt sterk, men det er også alt. McCormack spilte en slags offensiv midtbane/defensiv spiss (Taarabt-rollen?), men jeg synes han var for ofte for langt bakover på banen - til tider bak Green og Norris. Men bevares, fyren er jo en teknisk god spiller. Det ble for tamt lengst fremme selv når Leeds dominerte i første del av kampen, mye også fordi McCormack lå for dypt. Med Becchio på plass og en ny kjapp spiss (Beckford/Maynard/Mackail-Smith?) så blir forhåpentligvis dette bedre - men det henviser nok ofte McCormack til benken (hvis han da blir i Leeds) slik at laget blir mindre spillende, mer Warnock like – direkte spill.
 
Av de øvrige som kom inn var det vel bare Brown som markerte seg nevneverdig, det øvrige var grått.

Men - det var jo bare en treningskamp dette.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kongsmo

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #286 på: August 03, 2012, 21:37:04 »
bra stemning på murphy's før kampen  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=FueO_bsvK8Q&feature=youtu.be
"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #287 på: August 04, 2012, 00:35:17 »
Peter Lorimer likte mye av det han så under kampen:


By Peter Lorimer: On The Ball column
Published on Friday 3 August 2012 09:11



WEDNESDAY night was my first chance to take a close look at how Leeds United are shaping up for next season.



I made the trip to Norway to watch the 1-1 draw with Sandefjord and I was quietly impressed by the progress so far. I don’t ever read a great deal into friendlies but I came away with a few promising observations.

You couldn’t help but be encouraged by the way Leeds competed physically, especially in the first half. There’s a debate to be had about the standard of Norwegian football but Sandefjord are in the middle of their season and could win promotion at the end of it. They’re meaningful opposition at this stage of our summer.

But fitness was never going to be a problem. It’s never been a problem at any of the clubs where Neil Warnock has managed. The priorities for Neil as I saw them were to create a more compact and capable squad and to make sure that in most positions the team improved man-for-man.

On first sight, I already feel that we are stronger in the areas that made us weak last season. A defence of Paddy Kenny, Adam Drury, Jason Pearce, Tom Lees and potentially Lee Peltier looks more than adequate for the Championship. It looks like the sort of unit a Championship manager would be happy to keep together from the start of the first league game to the end of the 46th.

And in front of them, the centre of midfield is a different proposition altogether. You’ve got a fit Michael Brown in there, along with Paul Green and David Norris. At some stage in the next few days, Rodolph Austin will be present and correct and I can tell you that we heard good things about him in Norway. Aside from the fact that he’s a hard, competitive midfielder who will put himself about, the general feeling is that he’ll be better suited to English football than he was to the Norwegian game – and it’s fair to say that he did very well over there.

What I saw at Sandefjord was an extremely solid spine, the basis of a good team as any manager will tell you. I’m not going to claim that the players I’ve mentioned are edge-of-the-seat signings but you’re looking at a core of lads who know our division inside out. Experience, nous or whatever you want to call it – it’s there in spades through the heart of the team.

But in saying that, I’m reluctant to start shouting the odds. While I’m confident that Neil will get his squad together, I don’t think for one minute that he’s quite there yet.

Selling Robert Snodgrass wasn’t part of the grand plan and it’s up front where the team looks weakest. Yes we’ve got Luciano Becchio and it’ll be a bonus if Ross McCormack stays. I was also impressed by Andy Gray’s strength and movement against Sandefjord. But of the two or three major deals that Neil’s looking to complete, at least one of them has to supply more goals and more creativity in the last third. That’s what Snodgrass brought to the team and it’s what we still need.

In a way I think it’s easy to under-estimate the pressure that Neil’s been under. This hasn’t been an easy summer for him – or for anyone at the club if we’re being honest. I’m sure it’s been non-stop for the chairman and Shaun Harvey and no different for the potential new owners who people are taking about.

All the same, a hell of a lot of hard work is bringing things together. A lot now rests on Neil landing the few targets he has left. If he struggles to do that then I think even he’d admit that he’s a bit short of what he needs to be right up there this season. But if he pulls this off – and from speaking to him I believe he will – then I’m convinced that we’ll be right in the mix.

Many of you will remember that I spoke with confidence about our prospects before the beginning of last season and ultimately that confidence was misplaced. But I still stand by my view that the biggest problem last season was not the lack of quality of experience – as much of an issue as that was at times – but the sheer number of players who were tied to the club without being properly involved.

When Neil first took over, I read a great newspaper article written by him in which he said ‘half the battle of being a good manager isn’t about looking after the players who are playing. It’s about about looking after the players who aren’t.’

You need skill and experience to do that properly, something I honestly don’t have. If you threw me in at the deep end at Thorp Arch and said ‘manage this squad’, I wouldn’t have a clue. I’ve never been in that position and I never wanted to be. It’s a job best left to those who know what they’re doing.

Over time, I believe that Simon Grayson will go on to be an excellent manager but I didn’t feel that the atmosphere was at all right last season. The lads on the fringes of the squad never seemed too happy. It was part of the reason why we went for Neil – someone who’s been there and done it; promoted no fewer than seven times. It’s all about the here and now for him and he can see how much we all want promotion. He’s embraced that passion from the start.

No doubt this summer’s been tough going but he still looks calm and collected, like he’s got everything in control. He’ll know himself that a happy camp won’t win you promotion if you don’t have the standard of squad you need and that’s why the next few weeks will be so crucial. But he’s shown already that managing a club as big as ours is no problem, even when the job’s far from plain sailing.

So I’ll save my predictions and take a view on our strongest team when the first day of the season is here. It would be arrogant and presumptious to say for certain that we’re going to go up and I don’t think now’s the time to talk like that. But I got that little buzz in Norway; that little buzz which makes you think good things are happening.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/lorro-getting-a-buzz-from-norway-1-4799521
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #288 på: August 04, 2012, 00:44:33 »
Peter likte det - men gjorde jeg?

Kampen var ille. Egentlig ikke første del av første omgang, men det sluknet. Det som forsåvidt trøstet meg v(i etterkant, ikke underveis) var Neils kommentarer i etterkant:
Sitat
"It was a good workout. I thought we looked a bit jaded in the second half, similar to Torquay really, but they've worked really hard and with all the travelling it was to be expected.

But overall it was a good workout, the fans turned out in numbers and it was a good pitch. Norris got his first run-out and I think it was a good fitness programme for us. They're the F***est team we've played so far and that's to be expected.
 
There were some good plusses though. We tried different things. You can see we haven't got much organisation in so far because it's all been about fitness, but we've got to start now because we have so many new players in and they need to know what I'm expecting from them in certain situations so they know where they are."
Det var omtrent 'her' han forventet å være. I et litt lengre utdrag sier han at han naturligvis skulle hatt tre år på seg med en så ny tropp. Men det har han ikke, sier han. Det virker som han vet at han må bruke de første seriekampene på å organisere oss. Han vil iallefall ikke klare det på de to treningsmapene som gjenstår - det er jo også å håpe at ca tre nye kommer inn før den tid, i tillegg til de tre som ikke var med til Sandefjord...
Så, den organiseringen er key, det er den så må til skal vi kunne henge med i divisjonen.

Men Neil har gjort det før, han vet hva det går i. Det er det som er trøsten min, ikke så mye annet.

(problemet mitt er at jeg ble svært lite imponert over det han fikk gjort med laget i løpet av vårsesongen)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #289 på: August 04, 2012, 11:50:24 »
Gode refleksjoner, Asbjørn - og det er også betryggende at Warnock ser ut til å være realistisk i forhold til hvor vi står pt. Det er vel heller ingen tvil om at han legger ned masse arbeid i å få komplettert troppen. Vti kan rett og slett ikke gjøre annet enn å håpe at sesongen er lang nok til at laget "setter seg" tidlig nok til at vi kan være med å kjempe om opprykk.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00
« Svar #290 på: August 04, 2012, 13:36:35 »
Fitness fitness fitness !
Pontus ❤