Hva mener andre fans om oss?

Started by Sander, January 08, 2012, 06:37:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Steng tråden om det har vært en tråd i samme kategori. Tror ikke det har (i nyere tid), derfor lurer jeg på topicen; Hva mener andre fans om vårt lag? Altså, stallen vår.

Har de noen som helst formening om Leeds? Tror Ipswich-fansen laget deres burde kjøre over oss? Hva er evt grunnen? Bowyer? Bullard? Finnes det tilbakeblikk i forhold til våre spillere? Tror Hereford de har en lysere fremtid enn oss? Ekstremt alternativ da:) Mye synsing i det hele tatt, men lurer på om noen har noen historier fra andre lags vinkler?

Fra endel folk her inne og på waccoe, virker det som vi har så mye dårligere stall enn topp 6 i Championship.

Flytter over på noe annet her:

Jeg leser stadig rykter om Tottenham-talenter på vei til Leeds. Sikkert ekstra mye fordi en kompis er Tottenham-fan, men jeg mener (Hyller lånet av Townsend) - Simon Johnson satte jo inn en haug med mål da han var på vårt reservelag; i toppen av Premier Leaue. Burde han være en av de klart beste spissene i Championship da? Er Hackworth et ekstremt tilfelle når han spiller (som dere diskuterte i en annen tråd) i CL samme år som han ikke fikk plass på Sogndal(?). Virker litt sånn, men ikke fra venners syn (de som holder med lag i PL)..Tror de tror de beste reservene deres knuser gjennom Championship, og det trodde jeg selv en gang, men ganske fint å si til en venn som har samme tanken: "Nei, ikke det vi trenger nå."  Vi har lært, har vi ikke? Trodde Simon Johnson og Tony Hackworth var fremtida vår selv :P

Uansett, det denne tråden egentlig var laga for, var om noen "utenfra" har meninger eller historier mot/for klubben vår? Hadde vært spennende å høre!:) Fullt mulig jeg har uttrykt meg altfor altfor dårlig nå, og selvfølgelig spora av fordi jeg blir ivrig. :P Rett og slett spørsmål - Hvordan ser andre supportere på stallen vår?

Skal hvertfall spørre kompisen og onkelen min om hvorfor Arsenal gidder å stille opp på mandag. Skjønner ikke ;)

DenHviteYeboah

Mange vil nok si her at "jeg driter i hva andre synes om oss"Imidlertid synes jeg spørsmålet er ganske interessant, fordi det gir en viss indikator på hvordan klubben blir oppfattet i det offentlige rom.Jeg mener at noe av det store problemet på dette forumet i forhold til de engelske, er at mange her har en urealistisk mening om hvor gode spillerne er.Det virker som om en del sterke røster tror at spillerne våre er så veldig gode fordi de spiller på Leeds United.Dessverre må vi stikke fingern i jorda og innrømme at kvaliteten på troppen IKKE står i stil til størrelsen på klubben.Vi følger spillerne tett fra uke til uke,og ser de kampene vi kan på radio og tv.Vi ØNSKER jo så inderlig at hver spiller skal bidra til opprykk og dette preger vurderingsevnen vår, etter min mening da.Selv prøver jeg å danne meg et bilde ut ifra kampene,alt hva jeg leser av engelsk foppal hver bidige dag,noen utvalgte kompiser fra Leeds og ikke minst noen få utvalgte kompiser som holder med andre lag-og som jeg mener har en meget bra analytisk og objektiv vurderingsevne.En av disse er Gunnar: var med å starte supporterklubbben til Burnley i Norge,meget opptatt av engelsk foppal,arbeider som journalist og følger nøye med.Jeg har spurt ham om dette temaet, og han svarer at han opplever at stallen til Leeds er særdeles grå og kjedelig.Han kan ikke forstå at en klubb av denne størrelsen ikke kan komme med en eneste "stjernesignering".Han trodde at Leeds etter at de rykket opp fra L1, ville være helt opp i toppen i Npc med en gang etter flere kvalitetssigneringer.Det var vi jo forsåvidt,(uten store signeringer) helt til nyttår 2011 kom...uansett tror jeg flere burde ta av seg Leedsbrillene å prøve å se klubben litt "utenfra".Da tror jeg flere kommer frem til at:
Stallen kanskje ikke er så god
Grayson er elendig på transfers
Eieren vil ikke ha størst mulig sportslig suksess
Vi kommer dessverre ikke til å rykke opp før det er ny eier
Konklusjon: andre lags supportere mener leeds hører hjemme i PL, men har en grå og kjedelig tropp som ikke klarer å få oss tilbake....

ollan

Redd for at vi bryr oss mer om andre lag enn andre supportere bryr seg om Leeds (spes PL), endel supportere mener nok at Leeds skulle vært i PL,men det sier de ut fra nostalgi og sympati!! skjønner jo det ganske så godt.....Hvorfor skulle noen norske supportere av Scum ,Shitty,Pool osv mene noe som helst om Leeds? Den gjengse supporter der er jo ikke inntressert i fotball på samme måte som vi som vokste opp med tippekampen på 70 tallet..
I UK er det nok litt annerledes,der nyheter fra Ncp og L1/L2 er oftere i nyhetsbildet. Som en kompis av meg sa som er Ipswich supporter."vår tid er forbi,vi var på feil statsjon når toget gikk og det toget snur ikke for å hente oss"  :P

Penger,kun penger kan skape topplag i dag. Og det er synd Bates ikke har disse pengene eller ikke vil bruke de han har gjemt. Men å gi han ALL skylden for at LEEDS datt av perrongen da toget gikk er totalt skivebom.......det skjedde med Peter Ridsdale og 4. plassen i Preier league i 2001...

Pytt,nå drar jeg til London og Emirates får å møte et lag som tilhører noe av det beste i PL når det gjelder fasiliteter. MOT
Ollan

Andersen

Har kamerater , med forskjellige lag de holder med, bror som er scum fan, svoger som er looserpool fan, de mener Leeds burde være med i det gode selskap, PL og lurer på hvorfor ikke klubben satser mer for å komme dit ? Svarer: Vi har relativ sunn økonomi, men en manager som kun får peanuts å handle for, og en eier som sikkert sitter så hardt på pengesekken at han har vel den under hodeputa når han sover om natta! LEEDS4EVER

asLeeds

Uff, da va eit godt innlegg ollan, så sant,så sant!
God tur te London, heldige du so får sjå LEEDS gruse Gunners :)
DALHEIM WHITES

fmtj

Mitt inntrykk stemmer mye med det Andersen sier her. Andre lags supportere som er litt voskne og husker Leeds United mener klart at laget hører til i PL.
Yeboahs vitne

Dennis

Quote from: fmtj on January 08, 2012, 15:25:35
Mitt inntrykk stemmer mye med det Andersen sier her. Andre lags supportere som er litt voskne og husker Leeds United mener klart at laget hører til i PL.

Slik ser jeg også det! Finnes nok mengder av folk som gosset seg stort over fallet, slik mange av oss hadde gjort med Scum og Loserpool, men de fleste er nok enig om at Leeds har "fått straffen" og hører hjemme i toppsjiktet av engelsk fotball.
Marching on together!

RoarG

Mmm, her det mange innlegg fra Leeds-supportere. Kunne vært interessant å få andre lags supportere i tale, men de er vel ikke registrert her?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: RoarG on January 09, 2012, 08:08:27
Mmm, her det mange innlegg fra Leeds-supportere. Kunne vært interessant å få andre lags supportere i tale, men de er vel ikke registrert her?

...svært overraskende..... :o
Yeboahs vitne

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: fmtj on January 09, 2012, 08:31:11

Også mitt poeng. Hvordan kan vi da vite hva andre lag mener om Leeds? Videreformidle apokryfe historier om den og den X-lag fansens uttalelse en eller annen gang. Få andre lags supportere i tale her på forumet før vi mener noe om deres meninger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: RoarG on January 09, 2012, 12:09:56

Også mitt poeng. Hvordan kan vi da vite hva andre lag mener om Leeds? Videreformidle apokryfe historier om den og den X-lag fansens uttalelse en eller annen gang. Få andre lags supportere i tale her på forumet før vi mener noe om deres meninger.

Sludder!!! Mye bedre å mene hva de mener uten at de er klar over det. Da får vi det som vi vil.... ;)
Yeboahs vitne

berlin

Quote from: fmtj on January 09, 2012, 13:48:54
Quote from: RoarG on January 09, 2012, 12:09:56

Sludder!!! Mye bedre å mene hva de mener uten at de er klar over det. Da får vi det som vi vil.... ;)

;D

SuperLeeds!

Quote from: Mr Kaizer on January 08, 2012, 16:31:04
Quote from: fmtj on January 08, 2012, 15:25:35

Slik ser jeg også det! Finnes nok mengder av folk som gosset seg stort over fallet, slik mange av oss hadde gjort med Scum og Loserpool, men de fleste er nok enig om at Leeds har "fått straffen" og hører hjemme i toppsjiktet av engelsk fotball.

Så klart! Det er jo bedre å spille kamper med nerve, intensitet og stemning enn "uinteressante" kamper mot f.eks. Wigan, Bolton, Blackburn og Swansea for å nevne noen.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.