Main Menu

Mac tråden

Started by h.b, January 30, 2010, 19:43:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Har ikke løst problemet enda. Jeg sendte en mail til eplehuset med spørsmål om problemet. Så jeg løser det sikkert i morgen ;)

lojosang

Quote from: h.b on January 30, 2010, 20:57:26

Det blir som å sette seg inn i en Susuki og påstå den er like god som en BMW

AHA! Jeg visste dette var en sånn kjønnsorgansprotesegreie!  ;D
- Leif Olav

lojosang

Quote from: h.b on January 31, 2010, 11:47:47
Har ikke løst problemet enda. Jeg sendte en mail til eplehuset med spørsmål om problemet. Så jeg løser det sikkert i morgen ;)

Din naivitet er rørende, Håkon!  ;D
- Leif Olav

Jon R

Har inntrykk av at Apple er flinkere på innpakning enn innhold. Jeg har ikke Mac men jeg har en Ipod Nano, som må være verdens mest oppskrytte lyddings. Pen og se på, men det hjelper ikke når lyden rett og slett er ræva, med masse forvrengning og bass som nesten alltid høres sprengt ut. Hjelper ikke med et par Denon ørepropper til NOK 600 heller. På toppen er den låst til det "geniale" I tunes programmet som ikke funker særlig bra på min PC, men det er sikkert PCens skyld.  ::)

Har nå pensjonert Ipoden fordi jeg ikke orket å høre mer på rælet. Har istedet  børstet støvet av den nesten 7 år gamle Creative Zen spilleren min, fordi den i det minste låter anstendig.  :)
Jon R.

h.b

Quote from: lojosang on January 31, 2010, 15:21:02

Det løste seg gitt. Men makan til dårlig kundeservice. De tok og ringte meg og fortalte meg i klartekst hvordan jeg gikk frem. De var til og med så frekke at de ikke la på før jeg fikk orden på denne lyden ut til mine høytalere

Robert

Jøss, husk å lever inn lottokupongen :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

Quote from: ->Robert on February 02, 2010, 13:03:50
Jøss, husk å lever inn lottokupongen :)

Jeg gjør det jeg Robert. Men kanskje jeg skulle levert det inn på en pc. Har hele tiden levert inn min kupong gjennom min mac. Så kanskje det er grunnen til at jeg ikke er stein rik ;D

Robert

Tror ikke det spiller noen forskjell, jeg leverer det inn via PCen min (deilig å slippe dongle'n) så der er vi i samme båt :)
(Og nei, jeg er heller ikke rik...)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lojosang

Quote from: h.b on February 02, 2010, 11:13:44
Quote from: lojosang on January 31, 2010, 15:21:02

Det løste seg gitt. Men makan til dårlig kundeservice. De tok og ringte meg og fortalte meg i klartekst hvordan jeg gikk frem. De var til og med så frekke at de ikke la på før jeg fikk orden på denne lyden ut til mine høytalere

;D
- Leif Olav

Sleivind

Rudi G.

Har ny macbook pro og får ikke lyd på lutv, bare bilder, hva gjør jeg?

auren

Quote from: Rudi G. on March 28, 2012, 18:03:29

På min mac så er lyden automatisk på det laveste på LUTV-vinduet, så jeg må skru volumet på fullt hver gang jeg kobler til. Merkelig. Du kan jo sjekke volum-ikonet i vinduet ved siden av play-tasten om den står på null.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Quote from: Rudi G. on March 28, 2012, 18:03:29

Installer Linux eller Windows 7.  ;D
- Leif Olav

testo

Quote from: Rudi G. on March 28, 2012, 18:03:29Har ny macbook pro og får ikke lyd på lutv, bare bilder, hva gjør jeg?

Mener det var en som sa en gang "kjøp deg pc"  :D

Kan noen anbefale et program som man kan  laste ned bilder fra maskinen å legge ut på f.eks forum og web?
Har brukt noen tidligere men de fungerer ikke på Mac.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje