Den minst spennede sesongavslutningen på 5-6 år?

Started by rd1, April 14, 2012, 10:20:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rd1

Dette må være den minst spennende sesongavslutningen vi har hatt på mange år! Siden nedturen startet for 10 år siden, har det bare vært 1 sesong der vi hverken kjempet mot nedrykk eller kjempet om opprykk/play off til siste serierunde..

En merkelig følelse å være ferdig med sesongen flere runder før slutt..
"Who needs Cantona??"

berlin

Quote from: rd1 on April 14, 2012, 10:20:34
Dette må være den minst spennende sesongavslutningen vi har hatt på mange år! Siden nedturen startet for 10 år siden, har det bare vært 1 sesong der vi hverken kjempet mot nedrykk eller kjempet om opprykk/play off til siste serierunde..

Forandring fryder?  ::)

Ola_S

Quote from: berlin on April 14, 2012, 10:54:24
Quote from: rd1 on April 14, 2012, 10:20:34

Forandring fryder?  ::)

Ehh,nei  ;)

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

enur

Vel, det er jo fortsatt teoretisk mulig å klatre opp til en PO-plass. :)

Marching on together

Torpe-do

Quote from: enur on April 14, 2012, 16:22:50
Vel, det er jo fortsatt teoretisk mulig å klatre opp til en PO-plass. :)

Og det til tross vil jeg påstå at trådstarters påstand er riktig :)
Sier vel gjerne mer om hvor nervepirrende sesongavslutninger vi har vært ute for de siste 5-6 årene ...

Leedsgutt

den var minst spennende, MEN MEST IRRITERENDE ! :p

Håvard

Quote from: Leeds1996 on April 14, 2012, 20:23:23
den var minst spennende, MEN MEST IRRITERENDE ! :p

Ja....vi har fått mulighetene i gavepakning gang etter gang, en takket høflig "Nei takk".... Hvor mange ganger i vinter har ikke alle resultat gåt vår veg bortsett fra vårt eget ??

MOT

nord

Det eneste gode er at vi har mulighed for at prøve nogle nye kombinbationer og lade alle få en chance til slut - f,eks. Paynter