Sommerens viktigste uke kommer nå

Started by Kato, May 19, 2012, 10:55:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Blank_File on May 24, 2012, 12:28:13
Quote from: Mr Kaizer on May 24, 2012, 12:02:30
Quote from: Svend Anders on May 23, 2012, 23:08:59
Dette, dette lover ikke bra fra Warnock (tilsynelatende på radio idag):

"I am off on holiday this week and I will be disappointed if we have not brought anybody in this week but as we talk at the moment it doesn`t look likely.

"It is frustrating and disappointing but I have just got to get on with it."

SA

Warnocks ord i starten av ansettelsen var forfriskende. Endelig en manager som har en CV og er på pensjonistranden, slik at han ikke trenger å frykte sparken, i motsetning til de uerfarne managerne Bates tidligere har ansatt i klubben.

Nå er Warnocks ord blitt mistenkelig like Graysons...

Det fine med det er jo at da vet vi at vi aldri kommer noen vei uansett hvem som sitter i støtteapparatet.

Jepp, om noen av oss (meg inkludert) ble lurt til å tro at det faktisk var bedring, så er vi i det minste på vei til å få et soleklart svar på det. >:(

Grimme tider (og jeg trodde jeg var en av de positive).
Marching on together!

B_Ød

Quote from: Leedsfan on May 24, 2012, 11:56:30
Ã...ååååååå, jeg trodde denne uka var viktig for resten av sesongen. Denne uka er bare viktig for sommeren, meget betryggende.
Korrekt, det kommer viktigere uker for klubben i 2012-13, det er jeg nesten sikker på. Rart du finner det meget betryggende, men deg om det  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Warnock er jo ikke avhengig av denne jobben økonomisk. Han vet også at han kan få Bates til å fremstå som en syndebukk hvis han slutter. Hvis forholdene er slik mange fremstiller så hvorfor er Warnock fortsatt i klubben?

Jeg tror at ting ikke er så mørkt som vi skal ha det til...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Men samtidig ser det rart ut. Vi går ut høyt oppe å vi skal forsterke med nye innen da å da. Til og bli litt usikkert på når og om vi får det til slik tonen er blitt nå. Ikke penger osv osv som det tyder på at stemmer med uttalelsene til NW. Da er det noen som ikke har sett realitetene her eller fått endret på rammebetingelser her. Noe skurrer fælt føler jeg. Men det er jo ikke noe nytt i denna klubben.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

skjønner ikke hva du mener her jeg Leedsfan, men jeg tror at det er mørkere enn det vi tror og jeg.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Ød on May 24, 2012, 13:15:52
skjønner ikke hva du mener her jeg Leedsfan, men jeg tror at det er mørkere enn det vi tror og jeg.

Ble det mer mening når jeg forandret "fortsetter" til "slutter"? ;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Quote from: Leedsfan on May 24, 2012, 13:07:34
Warnock er jo ikke avhengig av denne jobben økonomisk. Han vet også at han kan få Bates til å fremstå som en syndebukk hvis han slutter. Hvis forholdene er slik mange fremstiller så hvorfor er Warnock fortsatt i klubben?

kanskje Warnock har gjort som John Arne Riise i sin tid gjorde, latt Baardsen styre økonomien sin......da er han avhnegig av jobben da.... ;)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: fmtj on May 24, 2012, 13:27:57
Quote from: Leedsfan on May 24, 2012, 13:07:34

kanskje Warnock har gjort som John Arne Riise i sin tid gjorde, latt Baardsen styre økonomien sin......da er han avhnegig av jobben da.... ;)

En måte å se det på.....;()

Jon R

Quote from: Joe Jordan on May 24, 2012, 09:29:38

Forstår at stallfyllet må ut, men her det vel opp til flere som bør gå gratis og dermed frigjør man lønnsutgifter? Og hvor er pengene etter Kasper, Max og Howson?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7767.0.html
Jon R.

Kato

Ja, da går uka mot slutten, er man blitt noe klokere en uke etter at tråden ble startet?

Fakta er ubestridelig. Ingen spillere signert, og Warnock er dratt på ferie. Hva kan vi lese av det som skjer i kulissene?

Ukas hendelser:

1. Neil Warnock er Simon Grayson in disguise. Vi fortsetter der vi var under Grayson. Løfter om spillere, og ingenting skjer.

2. Kaptein Snodgrass går overraskende hardt ut mot Bates og klubbens manglende ambisjoner. Svært dramatisk at klubbens kaptein uttaler seg slik.

3. Vi taper angivelig kampen om Ward, som havner i Palace? Palace? Visstnok er årsaken at vi ikke klarer å spa frem 400 000 pund.

4. Warnock havner i klammeri med våpendrager Harvey. Om manglende penger selvsagt. Realiteten innhenter Warnock, han er blitt lurt?

5. Mot slutten av uken spekulerer vi om Warnock styrer Leeds-skuta videre.

6. Vi lever av drømmene. Derfor kommer en ny takeover-tråd frem. Sant eller ikke? Ingen kan ta fra oss håpet.

7. Ingen hører noe fra Bates.

8. Forumet krangler. Noen tar ballen, noen tar mannen.

Konklusjon (personlig):

Denne uken viste med all tydelighet (og for første gang internt fra klubben ved Snoddy), at gamle Bates kun har EN intensjon med Leeds. Sørge for at eventuelle arvinger får seg en god slump den dagen han vandrer. Han sørger for å få med seg så mye likvider som mulig, uten å bry seg det minste om Leeds United. Det lille han skyver tilbake til sportslig satsning, gjør han  kun for å holde hordene rolige.

Tror kanskje denne uken fortalte mer enn jeg hadde trodd, dessverre.

Leedsfan

Quote from: Kato on May 26, 2012, 08:41:05

Konklusjon (personlig):

Denne uken viste med all tydelighet (og for første gang internt fra klubben ved Snoddy), at gamle Bates kun har EN intensjon med Leeds. Sørge for at eventuelle arvinger får seg en god slump den dagen han vandrer. Han sørger for å få med seg så mye likvider som mulig, uten å bry seg det minste om Leeds United. Det lille han skyver tilbake til sportslig satsning, gjør han  kun for å holde hordene rolige.

Jeg skjønner fortsatt ikke logikken med at det er mer penger for Bates å tjene i The Championship enn i Premier League?? Alle oppgraderingene som Bates feks gjør med stadioen er jo MYE mer verdt i PL og alle andre inntekter vil ØKE EKSTREMT hvis vi rykker opp.

Kato

Quote from: Leedsfan on May 26, 2012, 09:13:14
Quote from: Kato on May 26, 2012, 08:41:05

Konklusjon (personlig):

Jeg skjønner fortsatt ikke logikken med at det er mer penger for Bates å tjene i The Championship enn i Premier League?? Alle oppgraderingene som Bates feks gjør med stadioen er jo MYE mer verdt i PL og alle andre inntekter vil ØKE EKSTREMT hvis vi rykker opp.

Interessant vurdering. Jeg tror risikoen for å mislykkes holder han igjen. Han må satse mer, likevel vil det ikke være noen garanti for suksess. Han tjener bra med penger der vi er nå, tror det er godt nok for han. Han forbereder nok et salg av klubben etterhvert. Pengene han legger i materielle oppgraderinger, vil han få igjen ved salg.

I tillegg lurer jeg på om alt er kommet frem i forhold til administrasjonen. Flyr det mer penger ut ved et opprykk (enn de 5 mill vi vet om)?