Anbefalt plassering på Elland Road

Started by JonK, October 30, 2007, 13:35:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sportcarl1

jag har provat mig fram på alla sidor, och jag föredrar som jag hade det på sista matchen jag var över på(nottingham i september) nämligen East central lower rad 11 plats 86, då kommer du exakt vid mittplan och har perfekt överblick man kan höra spelarna, man ser storbildstvn perfekt, man sitter under taket,(längre ner är sämre då det blir grodperspektiv och inte så trevligt om det regnar)

TK20

Quote from: sportcarl1 on October 14, 2012, 00:16:16
jag har provat mig fram på alla sidor, och jag föredrar som jag hade det på sista matchen jag var över på(nottingham i september) nämligen East central lower rad 11 plats 86, då kommer du exakt vid mittplan och har perfekt överblick man kan höra spelarna, man ser storbildstvn perfekt, man sitter under taket,(längre ner är sämre då det blir grodperspektiv och inte så trevligt om det regnar)

Rad 11. Mener du da rad KK?

Perik

Ok, jeg trenger litt hjelp.
Skal kjøpe 3 billetter til Sheffield kampen, men står at "If you are purchasing tickets for friends or family, their customer number(s) must be linked to your account. Click here to link friends and family."

Må jeg lage en bruker for min far også da, eller kan jeg stå som customer på alle billettene og hente de ut på stadion før kampstart uten noe problem?

ollan

Neida, men det vil stå ditt navn på deres billetter.kjør på
Ollan

ArneS

Bestilte 3 billetter til Wednesdaykampen i forrige uke der det ikke var noe krav om registrering.   Tror bare du skal bestille 3 billetter, og få dem sendt hjem.
Den 17. mann

Perik

Ok, takker masse for hjelpen! Første turen for begge sin del så dette blir konge! :D

berlin

Tar jeg ikke feil så er bortesupporterne nå plassert på West Stand, og da delen som grenser mot South Stand?

Er det noen som har erfaringer og refleksjoner fra kamper de har vært på etter denne "flyttingen"?

Tenker da på atmosfære:

Er West Stand blitt mer "livat" fordi de har en tettere grense til bortesupporterne (spesielt rundt midten)?
Hvordan er South Stand og evt. East Stand påvirket av det?
(Regner med North/Revie Stand er upåvirket av det)

Selv har jeg vært overalt - men mest på West Stand (ca 16 meteres linja) og noe på Revie Stand,
men jeg lurer litt på hvor jeg skal bestille nå. Kan det være andre deler/felter/områder av stadion som er blitt endret til det bedre hva gjelder atmosfære, eller er det omtrent som før?

Takknemlig hvis det er noen som har noe vettugt å si om dette, om det så bare er "Jeg synes det er omtrent som før".

hilsen berlin  :)

testo

Quote from: berlin on December 18, 2013, 12:08:41
Tar jeg ikke feil så er bortesupporterne nå plassert på West Stand, og da delen som grenser mot South Stand?

Er det noen som har erfaringer og refleksjoner fra kamper de har vært på etter denne "flyttingen"?

Tenker da på atmosfære:

Er West Stand blitt mer "livat" fordi de har en tettere grense til bortesupporterne (spesielt rundt midten)?
Hvordan er South Stand og evt. East Stand påvirket av det?
(Regner med North/Revie Stand er upåvirket av det)

Selv har jeg vært overalt - men mest på West Stand (ca 16 meteres linja) og noe på Revie Stand,
men jeg lurer litt på hvor jeg skal bestille nå. Kan det være andre deler/felter/områder av stadion som er blitt endret til det bedre hva gjelder atmosfære, eller er det omtrent som før?

Takknemlig hvis det er noen som har noe vettugt å si om dette, om det så bare er "Jeg synes det er omtrent som før".

hilsen berlin  :)

Personelig så synes jeg det er blitt mere fart og leven fra south stand,  en"North stand lite" om du vil ;)
Selv foretrekker jeg NS eller WS rundt D12
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Jeg har ikke vært på Elland Road denne sesongen, men har fått med meg nytt om South Stand via Waccoe.com. Gjennom facebook, nettside, twitter og waccoe så har noen satt i gang organisering av et område hvor de ønsker å skape god stemning ved å samle "sangere" på et område. Området heter SS5. De lager for øyeblikket også egne skjerf og flagg, og har faste møtepunkter før kamper.

I følge seg selv så har gruppen lykkes godt i å skape bedre stemning på kampene, noe også folk fra andre deler av stadion skriver på Waccoe.

Tråden deres på Waccoe er for øyeblikket på 129 sider  :)
Member of "The Peterborough eight".

berlin

Takk for tilbakemeldinger, Testo og Geiremann!  :)

Mitt inntrykk fra de seneste sesonger er også at South Stand er blitt en bra "motpol" til North Stand.
Har opplevde at de "jobber bra mot hverandre", og " svarer" hverandre.

yup, D 12, evt. C21 har også vært min foretrukne plassering siste 3 år, men lurer nå litt på å prøve
den delen av South Stand som grenser mot West Stand, eller West Stand ( c19 el 18) for å ta del i rivaliseringen mot bortesupporterne. Tror jeg kam komme til å prøve et av de feltene.  8)