Main Menu

LUTV

Started by Larsen., September 19, 2008, 22:36:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

columbi

Hei
Har abonnert på LUTV og har trøbbel med lyden. Det vil si ingen lyd. På andre program, media player etc er det full lyd. Også når jeg starter promo video på LUTV forsiden. Men ikke inne i selve TV boksen er det null. Har IE ver 8.

Og jeg trodde også det var live sending på TV på hver kamp, men der tok jeg tydeligvis feil eller? Har kun funnet live audio med Eddie Gray.

Litt skuffet akkurat nå, men....

h.b

Bates vil spare penger så han har gått over til stumradio ;D ;D ;D ;D ;D

Rudi G.

Quote from: columbi on August 18, 2009, 20:53:31
Hei
Har abonnert på LUTV og har trøbbel med lyden. Det vil si ingen lyd. På andre program, media player etc er det full lyd. Også når jeg starter promo video på LUTV forsiden. Men ikke inne i selve TV boksen er det null. Har IE ver 8.

Og jeg trodde også det var live sending på TV på hver kamp, men der tok jeg tydeligvis feil eller? Har kun funnet live audio med Eddie Gray.

Du kan skifte på settings under sjermen på LUTV.

Asbjørn

Quote from: columbi on August 18, 2009, 20:53:31
Hei

Prøv ulike 'settings'...
Under pre-season mot Blackburn funket bare versjon 3 for meg...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

columbi

Hei og takk for sist!
Har prøvd alle 4 settings uten hell.
Funker ok på en stasjonær, men ikke på en bærbar. Kan være jeg trenger en oppdatering av programvare?

h.b

Har du mac så fungerer det ikke

columbi

fjellhaugen

min funker ikke med firefox, må bruke explorer. kan det ha noe med det å gjøre?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

columbi

tja, kjenner ikke firefox. men jeg bruker explorer ver 8. Det burde gå. Tror det er noen begrensninger på laptop'n min.

fjellhaugen

Quote from: columbi on August 18, 2009, 21:32:23
tja, kjenner ikke firefox. men jeg bruker explorer ver 8. Det burde gå. Tror det er noen begrensninger på laptop'n min.

bergensinger?  fysj for et virus ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ragnar

Har det skjedd noe med oppdateringene av rundens mål fra LUTV. Mener å huske at de var ganske raskt ute i fjor med oppdateringer mens de i år er blitt merkbart treigere med dette.

Noen som vet?
*In El Loco we trust!*

Dennis

Quote from: h.b on August 18, 2009, 21:09:22

Merkelig, hører hver eneste kamp på Mac. Kanskje min ikke vet dette?  ::)
Marching on together!

mac_gyver

Quote from: Mr Kaizer on August 23, 2009, 11:42:45
Quote from: h.b on August 18, 2009, 21:09:22

Merkelig, hører hver eneste kamp på Mac. Kanskje min ikke vet dette?  ::)

LUTV funker på mac. filmene funker i Safari mens liveradioen funker i Firefox... hvertfall hos meg.
Men en annen ting: Hva har skjedd med overseas highlights? ingenting er lagt ut fra Tranmere kampen ennå...
Pride of Yorkshire

auren

Det har ikke vært noe overseas tilbud denne sesongen. Tolker det dermed som at denne guleroten er det slutt på >:(

Vi må nok smøre oss med tålmodighetskremen frem til 17-18 tiden idag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Noen har vel svaret på dette problemet her inne eller kan finne det nå som vi har folk som skal ha god innside info fra Bates & co.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik_

http://www.leedsunited.com/news/dont-miss-a-minute-of-the-new-season-20090806_2247585_1745011

Due to a change in the Football League's licensing regualations, we are unable to repeat the service offered to overseas subscribers last season with immediate highlights after all home matches.

testo

Ja da,det står skrevet.Men hva er årsaken til dette?
Er de på spare bluss ???
Er det regler i tv overføringa som stopper dette ???
Betaler vi for lite  ???
Leser Bates på forumet ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TK20

Det virker som en sentral enhet i TV-avtalen (les Sky Sports) skal ha rettighetene til alle opptak i en viss periode, før vi kan se det på LUTV. Slik får nyhetsprogrammene bilder før andre (for eksempel dette programmet som alltid viser målene via DailyMotion).

Promotion 2010

LUTV: Er det denne karen som kommenterer kampene?

@MichaelWeadock: I'm at Elland Road for @leedsunitedtv to commentate on #lufc v #swfc development squad game with @lucywardleeds. Live from 1pm.

Ganske middelmådig som kommentator, dessverre!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973