Hvor ligger akilleshælen i laget

Started by h.b, November 02, 2015, 20:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Quote from: Mr Kaizer on November 03, 2015, 22:54:08
Er det én spiller i dagens lag som over tid har bevist at han ikke gjør medspillere noen tjenester, er det Bellusci.

En god kamp i dag gjør meg ikke trygg på en så dodgy type. Så er det selvsagt bra at han tilsynelatende hadde en god kamp i Bambas fravær.

Enig i atman ikke kan være trygg på den karen. Ikke tilsynelatende, han hadde en god kamp.

Konklusjonen er vel til syvende og sist at vi trenger en ny stopper, gjerne kaptein der bak.

Cherry

Quote from: Kato on November 03, 2015, 23:05:29
Er det én spiller i dagens lag som over tid har bevist at han ikke gjør medspillere noen tjenester, er det Bellusci.

En god kamp i dag gjør meg ikke trygg på en så dodgy type. Så er det selvsagt bra at han tilsynelatende hadde en god kamp i Bambas fravær.

Enig i atman ikke kan være trygg på den karen. Ikke tilsynelatende, han hadde en god kamp.

Konklusjonen er vel til syvende og sist at vi trenger en ny stopper, gjerne kaptein der bak.

Det kanskje største problemet er at vi til stadighet spiller folk ut av posisjon/der de hører hjemme....
Wooton er ikke HB, Cook og Mowatt er ikke flanker, Antenucci er jeg usikker på hva er..i tillegg har vi for lite muskler på MB.
Håper Bridcutt kan bidra kjapt...han ser sterk ut, men kan ikke ha samme dårlige tempo som Adeyemi...da er vi like langt!

Kato

Quote from: Cherry on November 04, 2015, 08:03:13

Det kanskje største problemet er at vi til stadighet spiller folk ut av posisjon/der de hører hjemme....
Wooton er ikke HB, Cook og Mowatt er ikke flanker, Antenucci er jeg usikker på hva er..i tillegg har vi for lite muskler på MB.
Håper Bridcutt kan bidra kjapt...han ser sterk ut, men kan ikke ha samme dårlige tempo som Adeyemi...da er vi like langt!

Hvis Bridcutt løser den defensive midtbanen er vi to spillere fra å ha et topp 6 lag. Stopperen jeg har mast lenge om, med fart, fysikk, og først fremst ro. Vi trenger også en spisstype med tempo.

Cherry

Quote from: Kato on November 04, 2015, 08:26:35

Hvis Bridcutt løser den defensive midtbanen er vi to spillere fra å ha et topp 6 lag. Stopperen jeg har mast lenge om, med fart, fysikk, og først fremst ro. Vi trenger også en spisstype med tempo.

Enig i disse betraktningene.
Spissen med tempo skulle jo vært Antenucci, men han er for meg "defus" ift hvor han hører hjemme - og blir  pinglete i dueller i denne divisjonen vi spiller i- man ser på hele han at han ikke liker "kontakt"...
Tror han var vant til " å løpe ballen i mål" i Serie B...og det går dårlig mot sementblokker han treffer i Championship :)

Kato

Quote from: Cherry on November 04, 2015, 09:17:34
Quote from: Kato on November 04, 2015, 08:26:35

Enig i disse betraktningene.
Spissen med tempo skulle jo vært Antenucci, men han er for meg "defus" ift hvor han hører hjemme - og blir  pinglete i dueller i denne divisjonen vi spiller i- man ser på hele han at han ikke liker "kontakt"...
Tror han var vant til " å løpe ballen i mål" i Serie B...og det går dårlig mot sementblokker han treffer i Championship :)

Samtidig så har han flair. Noen av målene er fantastiske. Litt bekymra for holdningene.

samadhi

Wood og Antenucci er gode nok, men vi trenger helt klart en spiss til som kan konkurrere med disse to.

Doukara som eneste spissalternativ fra benken er ikke godt nok.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Tipper det løsner nå.
Vips, plutselig har vi ingen akilleshæl!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

Quote from: Sydhagen on November 04, 2015, 10:45:10
Tipper det løsner nå.
Vips, plutselig har vi ingen akilleshæl!  ;D
To overkommelige motstandere nå - men på den annen side er begge lokalderby...
Could go...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Jeg skønner ikke hvorfor folk har trua på att det skal løsne for Wood, dette er ikke veldig imponerende.

kamper/mål
WBA     21(1)        21/1
Barnsley(lån)       7/0
Brighton(lån)       29/8
Brum(lån)             23/9
BristolC(lån)         19/3
Millwall(lån)          19/11
Leicester(lån)         1/2
Leicester                 52/12 
Ipswich(lån)           8/0
Leeds                       15/5       

DenHviteYeboah

Quote from: Kontakinte on November 04, 2015, 14:53:32
Jeg skønner ikke hvorfor folk har trua på att det skal løsne for Wood, dette er ikke veldig imponerende.

kamper/mål
Barnsley(lån)       7/0
Brighton(lån)       29/8

£3mill....for en vurdering....
12 mål på 52 kamper....jajaa

h.b

Quote from: DenHviteYeboah on November 04, 2015, 15:25:07
Quote from: Kontakinte on November 04, 2015, 14:53:32

kamper/mål
Barnsley(lån)       7/0
Brighton(lån)       29/8

£3mill....for en vurdering....
12 mål på 52 kamper....jajaa

179 kamper og 46 mål. Jaja. Hvem pokker er han kronidioten som bestemte at Wood var den rette

Andersen

Akilleshælen er nå den eieren vi har i klubben ! MC har gjort mye bra økonomisk , men har blandet seg for mye inn i det sportslige rundt laget . Håper nå at hans fraværelse nok en gang grunnet snusk i Italia , gjør at Evans får nok ro til å klare å berge plassen i div med dagens spillere på laget. Vi har så vidt klart å holde hodet over vannet siste 3 sesongene vel, vi er for ujevne i spillet , til å klare en playoff plass i år også ! LEEDS PROVE ME WRONG !

SindreWikre

Føler også at Bellusci er vår akilleshæl i lag med Marco Silvestri. De to gjør ingen noen tjenester i de situasjonene som skal være enkle. Må være veldig trøttende og spille stopper med Bellusci og ha Silvestri bak seg. virker ikke som kommunikasjon og konsentrasjon er noe tema i de to.

Tror begge hadde gode kamper i går men stoler fortsatt ikke en plass på disse to.

Scott Wooton tror jeg faktisk kunne heller vært et bedre alternativ om han fikk tillit og fikk spilt på seg selvtillit.
En rutinert, verbal og luftsterk keeper hadde vært alfa omega , Anders Lindegaard ville vært en drøm.

Men største trusselen til vår suksess er nok Massimo Cellino med den trangen han har for og lage overskrifter.
Pontus ❤

Leedsfan

Quote from: SindreWikre on November 04, 2015, 18:24:56
Føler også at Bellusci er vår akilleshæl i lag med Marco Silvestri. De to gjør ingen noen tjenester i de situasjonene som skal være enkle. Må være veldig trøttende og spille stopper med Bellusci og ha Silvestri bak seg. virker ikke som kommunikasjon og konsentrasjon er noe tema i de to.

Tror begge hadde gode kamper i går men stoler fortsatt ikke en plass på disse to.

Scott Wooton tror jeg faktisk kunne heller vært et bedre alternativ om han fikk tillit og fikk spilt på seg selvtillit.
En rutinert, verbal og luftsterk keeper hadde vært alfa omega , Anders Lindegaard ville vært en drøm.

Men største trusselen til vår suksess er nok Massimo Cellino med den trangen han har for og lage overskrifter.

Bellusci gjør en god jobb i denne skrytevideoen:)

https://www.youtube.com/watch?v=d8kDbtOuics
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J-R

Lindegaard er jo veldig lik Silvestri!
Dårlig i luftrommet/feltet men god på strek / reaksjon....
Ser ikkje att han kan gjøre oss så mye bedre.
Men kommunikasjonen hadde muligens bli bedre med Lindegaard?!
MOT

Jon R

Quote from: Mr Kaizer on November 03, 2015, 08:46:43

Personlig er jeg også helt enig med Lexmark at det finnes et hav av eksisterende tråder, hvor denne kunne vært lagt inn. Det er ikke det at man ikke skal kunne starte nye, men jeg er enig i at ny tråd hver gang man har en tanke (som er diskutert før også) gir et rotete forum.

Min personlige mening.

Du er moderator kaizer. Feel Free!  :)

2 nye tråder så langt i november. Ikke akkurat ny tråd-bonanza.  ;)
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on November 04, 2015, 19:14:58
Quote from: Mr Kaizer on November 03, 2015, 08:46:43

Personlig er jeg også helt enig med Lexmark at det finnes et hav av eksisterende tråder, hvor denne kunne vært lagt inn. Det er ikke det at man ikke skal kunne starte nye, men jeg er enig i at ny tråd hver gang man har en tanke (som er diskutert før også) gir et rotete forum.

Min personlige mening.

Du er moderator kaizer. Feel Free!  :)

2 nye tråder så langt i november. Ikke akkurat ny tråd-bonanza.  ;)

Gir vel også et uoversiktlig forum hvis alt presses inn i 200 siders lange tråder?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Hallgeir * on November 03, 2015, 21:23:48
Quote from: Lexmark on November 03, 2015, 03:03:58
Hei folkens,

jeg setter pris på engasjement og debatt rundt laget. Særlig nå, som vi er på en ørkesløs ørkenvandring i CCC, og muligens League One til våren, om vi ikke etter alle solemerker holder oss oppe, til tross for den gale keiseren.

MEN: MÃ... vi sette i gang alle disse trådene, hver bidige dag? Er dette greit, moderatorer? Jeg er innom opptil flere forumer daglig, for å lese siste nytt om ymse. Denne siden er by far den verste å finne frem i.

Daglig popper det opp nye tråder etter innfall; uten annen mening enn å sette i gang diskusjoner om ting vi allerede har tråder om. Hvorfor? To what end?

Moderatorer; kjenn deres besøkelsestid. Flytt tråder som er overflødige inn i allerede eksisterende tråder.

Trenger dere inspirasjon, kan dere ta en tur innom www.rbkweb.no. Der har de full kontroll på postingen, og det er likevel full takhøyde, og åpning for innspill.

Hjertesukk slutt.

Jeg sitter med samme inntrykk som deg. Enkelte er utrolig raske med å starte nye tråder, uten å gidde å bruke et eneste minutt for å sjekke om det finnes tidligere tråder som fint kan brukes.

Flere ganger har jeg vurdert sammenslåing, men jeg ønsker vel ikke å være en "party-pooper".  ;)

Som (nyeste) moderator burde jeg nok tatt affære litt oftere. Din kritikk er nok berettiget.

Kom gjerne med forslag til hvilken gammel tråd hvor denne kunne passet inn.

Lexmark: Hvis du har lyst til å være ryddegutt i moderatorteamet: Send meg en PM.  :)
Jon R.

Kato

Quote from: Jon R on November 04, 2015, 19:25:21
Hei folkens,

jeg setter pris på engasjement og debatt rundt laget. Særlig nå, som vi er på en ørkesløs ørkenvandring i CCC, og muligens League One til våren, om vi ikke etter alle solemerker holder oss oppe, til tross for den gale keiseren.

MEN: MÃ... vi sette i gang alle disse trådene, hver bidige dag? Er dette greit, moderatorer? Jeg er innom opptil flere forumer daglig, for å lese siste nytt om ymse. Denne siden er by far den verste å finne frem i.

Daglig popper det opp nye tråder etter innfall; uten annen mening enn å sette i gang diskusjoner om ting vi allerede har tråder om. Hvorfor? To what end?

Moderatorer; kjenn deres besøkelsestid. Flytt tråder som er overflødige inn i allerede eksisterende tråder.

Trenger dere inspirasjon, kan dere ta en tur innom www.rbkweb.no. Der har de full kontroll på postingen, og det er likevel full takhøyde, og åpning for innspill.

Hjertesukk slutt.

Jeg sitter med samme inntrykk som deg. Enkelte er utrolig raske med å starte nye tråder, uten å gidde å bruke et eneste minutt for å sjekke om det finnes tidligere tråder som fint kan brukes.

Flere ganger har jeg vurdert sammenslåing, men jeg ønsker vel ikke å være en "party-pooper".  ;)

Som (nyeste) moderator burde jeg nok tatt affære litt oftere. Din kritikk er nok berettiget.

Lexmark: Hvis du har lyst til å være ryddegutt i moderatorteamet: Send meg en PM.  :)

Er det ikke bedre med litt flyt og nyhetens interesse med nye tråder, enn 40 sider i eksisterende?

Hallgeir *

Quote from: Jon R on November 04, 2015, 19:25:21
Hei folkens,

Hjertesukk slutt.

Mitt tilsvar var ikke spesielt basert på denne tråden, men mer på generelt grunnlag fra tidligere. 
Super Leeds since 1968

auren

Må dere slutte med dette gnålet om starting av nye tråder, ellers lager jeg følgende tråd: "Hvor ligger akilleshælen på OEF? 

:D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Quote from: Leedsfan on November 04, 2015, 18:39:00

Bellusci gjør en god jobb i denne skrytevideoen:)

https://www.youtube.com/watch?v=d8kDbtOuics
Mye fotball i gutten!

JacobScreek

Leeds sin/e akilleshæler:

UMODENHET:
Spillerstallen OG eiergruppen er umodne og til dels uvitende i hva som skal til for å lykkes i Championsship, spillestil, innsats, kampprogram, disponeringer - vi har et stort forbedringspotensiale her.

UTOLMODIGHET:
Spillerne selv, fansen og ikke minst eieren av Leeds United er utolmodige i prosessen som må til for først å stabilisere et godt lag i CC og deretter bevege oss mot toppen slik at vi kan pushe for promotion. Eksempler på utolmodighet føles unødvendig...jmf. antall spillere og trenere som er/har vært hos oss.

UFORUTSIGBARHET:
Hvem er trener? Hvem er eier? Hvem er spilleklar? Er italienerne 'friske'? Hvem kan man regne med i dag? Hva med i morgen?

Disse tre U'ene påvirker alle i klubben...og stjeler energi som ellers kunne og BURDE vært brukt på banen i kamp.

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...