Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Trondjo

Gratulerer med ny kontrakt alle Leeds fan😀. Men enig med Reaney i at det aldri hadde blitt blåst frispark hadde det vært Arsenal som scoret der.

ingve1960

Vis vi snur litt på flisa Trondjo,,at vi ikke fikk en lik denne anulert på darlow og tapt poeng på overtid  mot big six så hadde vi på forumet klikka, inklusive deg og reaney.

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on April 25, 2026, 15:38:26
Quote from: auren on April 25, 2026, 15:25:13
Quote from: Hallgeir * on April 25, 2026, 13:41:13Nå koser jeg meg med opprykksfinalen i National League mellom Rochdale og York.  :)

1 pl  York  108 poeng  +73 målforskjell (!)
2 pl Rochdale 106 poeng +47

1-0 fem minutter på overtid! Litt av noen scener i Rochdale tenker jeg  :)

auren

York har vært klart best. To ganger alene med keeper uten å klare å avgjøre. Så scorer Rochdale på overtid, publikum stormer banen og kampen stopper selvfølgelig opp.

Etter at alle har kommet seg tilbake på plass og kampen starter igjen, utligner York til 1-1. Dette er klubbens 16 (!) overtidsmål på de 46 kampene denne sesongen. Flott kamp og meget bra stemning, slik det ofte er på lavere nivå.

Meget fortjent opprykk for York (som snublet på målstreken mot Oldham forrige sesong).

Endte bra for Rochdale også til slutt :)

Rochdale got 106 points and lost out on the final day to a last minute goal.
Today they were losing 2-1 and equalised in the last minute!!

They have just won on penalties and got promoted to the football league!!
What a ridiculous ride they've had 🤣
https://x.com/nocontextfm1/status/2053519014165418223?s=20

Siste målet
https://x.com/DAZN_NationalLg/status/2053519382387573243?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

I tillegg til armen som hindrer Raya så blir han dratt i trøya av Todibo. Greit frispark etter min mening.

MEN: Jeg trodde VAR skulle ta "clear and obvious errors"? Dersom dommerne bruker 5 minutter på å avgjøre om det faktisk er en forseelse, hvor "clear and obvious" er det egentlig da?

Mulig jeg har misforstått noe.

Killa

Vi hadde vel vært sikret ny kontrakt i går kveld uavhengig av denne hands-situasjonen i West Ham - Arsenal, så tenker den saken i grunnen er litt irrelevant for oss :) Deilig å kunne senke skuldrene før kampen mot Spurs i kveld - har mer lyst til å sende dem ned enn WHU....

HåvardK

Quote from: Bromancer on Today at 07:32:23I tillegg til armen som hindrer Raya så blir han dratt i trøya av Todibo. Greit frispark etter min mening.

MEN: Jeg trodde VAR skulle ta "clear and obvious errors"? Dersom dommerne bruker 5 minutter på å avgjøre om det faktisk er en forseelse, hvor "clear and obvious" er det egentlig da?

Du har ikke misforstått noe som helst. Vi ser gang på gang at VAR-teamet bruker minst fem minutter på å studere situasjoner. Det verste er at jeg, og helt sikkert mange med meg, har begynt å venne meg til det. Noe som igjen innebærer at det spontane gledesutbruddet i forbindelse med at en ball havner i (motstanderens) nett, gradvis forsvinner. Altså selve essensen ved å være fotballsupporter.

Reaney

Det hadde blitt mål i Championship eller om "set piece junk laget" Arsenal som har "brytet" og "hogget" ned motspillere på det meste av sine corner mål hadde scoret.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Bromancer on Today at 07:32:23I tillegg til armen som hindrer Raya så blir han dratt i trøya av Todibo. Greit frispark etter min mening.

Problemet er ikke annulleringen i går, men alle gangene VAR ikke griper inn på tilsvarende. Og selvsagt tidsbruken.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk