Strekk-skade RÃ…D

Started by B-m, October 19, 2006, 21:26:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

For 3 uker siden strakk jeg baksiden av låret(middels strekk), hadde rimelig vondt i lårmuskelen i 5 dager, også hadde jeg bare litt føling til strekken to dagene som fulgte. Men selvfølgelig måtte jeg prøve meg på fotballen igjen etter 8 dager, og slo opp strekken. Denne gangen var den ikke så ille(gav meg med en gang seff). Har iset ned muskelen 6-7 ganger iløpet av de 10 siste dagene nå, og kjenner ikke noe til strekken  i det hele tatt, tror jeg.
Er det lurt å prøve meg på fotball idag(har gått 10 dager)?? Har seriøse abstinenser!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Du kan jo prøve å varme opp litt først... [;)]

26Killa

Jeg spiller selv fotball, og jeg vil tro du må minst vente opp til 2 uker.
lett å slå opp skden igjen hvis ikke...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

B-m

Jau, de sier minst 2 uker!

Tror jeg venter da, er ikke verdt å måtte vente nye 2 uker.

Thanks killa.

Varmet faktisk opp sist, enrique! Med å skyte alt jeg hadde fra 35 meter !! :P

Robert H.

Rakk du fram da[?][:o)][:D]

quote:
Originally posted by B-m

Varmet faktisk opp sist, enrique! Med å skyte alt jeg hadde fra 35 meter !! :P

Dennis

Det er slik man begynner fotballtreninger, B-m!

Skudd fra 35! Trener man ikke på det, blir man aldri bedre! Keep on trying!

Sliter forresten med vondt på baksiden av låret sjøl, tett oppunder ræva. Det har pågått i et par år og er ifølge legen(e) et følge av det samme som gjør at jeg har vondt i korsryggen. Hva i all verden det er, var forskjellig fra lege til lege til kiropraktor. Rift i muskelfeste, skeiv i ryggen, strekk osv osv. Artig!
Det går vondt å gå lissom! (etter treninger vel og merke)

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Proud to be LEEDS!

Hmmmmmm!.... skeptiiiiiisk!... [:0]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

quote:

Det er slik man begynner fotballtreninger, B-m!

Skudd fra 35! Trener man ikke på det, blir man aldri bedre! Keep on trying!

Sliter forresten med vondt på baksiden av låret sjøl, tett oppunder ræva. Det har pågått i et par år og er ifølge legen(e) et følge av det samme som gjør at jeg har vondt i korsryggen. Hva i all verden det er, var forskjellig fra lege til lege til kiropraktor. Rift i muskelfeste, skeiv i ryggen, strekk osv osv. Artig!

Proud to be LEEDS!

Par år!? Og så mange forskjellige ""forklaringer". Det er for dårlig. For det første bare drit i å gå til fastlegen, de vet ikke noe mer enn oss.
Jeg gikk 3 år med en brukket nese, var hos 3 allmennpraktiserende leger og 2 øre nese hals spesialister og ingen kunne skjønne at nesen min var skadet..-jeg hadde bare et anstrengt forhold til denne såkalte "skaden".[}:)] Siste luringen jeg var hos lo faktisk av meg. Var 18 år og veldig usikker av meg på denne tiden. Kjempekult!
Da jeg endelig fikk en konsultasjon med en kosmetisk kirurg(ved det offentlige) var han sjokkert over at jeg kunne gått så lenge med en så forferdelig stygg skade, hadde en beinsplint på 3-4 mm stikkende rett opp, kraftig skjevhet, skjev skillevegg, ødelagt brusk og så tynn hud (arr) at det var på grensen til at den sprakk. :0
Du burde oppsøke en virkelig god spesialist, og ta røntgen for guds skyld!

Dennis

Ja, skal ta det te etteretning og takk for svar!

En kompis av fatter er fysioterapeut så kanskje jeg kan få en gratis diagnose. Idrettslaget skal vel også dekke deler av eventuell behandling.
Jeg har hatt pause fra foppallen et år, og er sugen på å komme tebake. Etter første trening klarte jeg som sagt ikke stå på et bein og nesten ikke gå. Helt sykt vondt!

Skremmende å høre om nesa di forresten!

Ps. Du hakke vært borti Anette Sagen i det siste???

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

B-m

quote:

Ja, skal ta det te etteretning og takk for svar!

En kompis av fatter er fysioterapeut så kanskje jeg kan få en gratis diagnose. Idrettslaget skal vel også dekke deler av eventuell behandling.
Jeg har hatt pause fra foppallen et år, og er sugen på å komme tebake. Etter første trening klarte jeg som sagt ikke stå på et bein og nesten ikke gå. Helt sykt vondt!

Skremmende å høre om nesa di forresten!

Ps. Du hakke vært borti Anette Sagen i det siste???

Proud to be LEEDS!

HEHEHE[:D] Jo ho liker straffe meg når jeg gir henne et dårlig ligg!![^]

edit: hørtes bra ut det gjennom idrettslaget, og fysioterapeuter er ofte veldig mye flinkere enn leger(alt de gjør er å gi piller til folk)!! Kanskje skadet et muskelfeste serious?

lojosang

Vi eksplosive sprintere sliter jo ofte med strekk. Har føling med en liten en bak på låret selv, nesten nede ved kneet. Snarveier ned bratte, fuktige gresskråninger på glatte sko er ikke et sjakktrekk, om man er aldri så for sent ute til håndballtrening. Særlig ikke når man er LANGT over 100 kilo. [:)]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Dennis

quote:
Originally posted by B-m

HEHEHE[:D] Jo ho liker straffe meg når jeg gir henne et dårlig ligg!![^]

edit: hørtes bra ut det gjennom idrettslaget, og fysioterapeuter er ofte veldig mye flinkere enn leger(alt de gjør er å gi piller til folk)!! Kanskje skadet et muskelfeste serious?

Ikke si sånt a! Blir nervøs!

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

B-m

quote:
Originally posted by lojosang

Vi eksplosive sprintere sliter jo ofte med strekk.

[:D][:D]

Tror strekken gikk til hodet på deg Lojo! [8D]

kan forresten skrive under på det snarvei - fuktig fjellskrent - glatte sko greia! [B)]

Dennis

quote:
Originally posted by lojosang

Vi eksplosive sprintere sliter jo ofte med strekk.

Problemet er at jeg er treig som smør! [:D]

Proud to be LEEDS!
Marching on together!