Kolapset igjen

Started by h.b, November 01, 2006, 04:39:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå er ikke kampen over enda, men jeg registrerer at dagen Leeds mannskap rett og slett er for dårlige. Man må være en Leeds supporter for å tro at Leeds har en bra stall.
Vi har muligens blandt de 5 dårligeste stallene i CCC.Vi er rett og slett ikke gode nok spiller for spiller.
Nå skal jeg la Wiise i fred og la ham få tid på seg. Skal evaluere Wiise til sommeren. Han kan ikke noe for dett dritdårlige laget han har arvet[:(]

Tom S

Ser sånn ut hb, men det var jo stort sette samme laget som tok seg til Cardiff i mai.
Kva skjer??

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

Muligens Blackwell kunne noe som han ikke kunne denne sesongen.
Forrige sesong gjorde han gull av gråstein. Butler var stor ifjor og skapte en ro og sikkerhet som bredte seg innad i laget. I år har han vært elendig og Leeds mangler den spilleren som står frem og får med seg gutta

raggen

ser ut til å bli en kamp om å unngå nedrykk i år ja... blir liggende i sumpa.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Helt enig med deg h.b, foruten at jeg mener at stallen ikke er så verst hvis Wise skaffer de rette spillertypene når transfervinduet åpner igjen. Problemet er at stallen ikke er homogen i det hele tatt..

Blackwell har hentet alt for mange avdanka fotballsjeler, og det verste er at han har brukt 80 millioner kroner på det også.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Ja, ser mørkt ut dette. Får håpe Wise bruker de neste ukene til å forbedre dagens tilstand. Trodde vi var ferdig med 3-5 målstap, men den gang ei. Dette fortjener ikke vi Leeds supportere...

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Jepp, Dennis Wise skal rette på Blackwell's MANGE feilvurderinger.
Dette vil ta tid. Men det er vi jo forberedt på.

berlin

støtter h.b. her.  6 dager i sjefsstolen er selvfølgelig ikke nok, men siste 10 resultaten taler for seg, og det er bare å smøre seg med tålmodighet. Ikke lett, hver 3 poenger er lettelse slik situasjonen er nå.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Promotion 2010

Vi taper mot et topplag. Hva så. Dette  var rimelig forventet. Forbedring blir det på sikt. Vi må nok handle inn noen bedre spillere og bytte ut alle over 30...og det er mange.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

vi(spillerne) er ikke bedre. Vi må bare godta tap her og der og heller glede oss ekstra over dei få seierne..

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Tom S

Viktig at vi ikkje hverken gir Wise heltestatus for å ta tre poeng mot Southend og heller ikkje fordømme mannen for dette klare tapet mot presten.

Wise har ein stor utfordring i Leeds United og det tar tid. Vi må innsjå at laget vårt er altfor ujamt. Enkelte gode spillere, men altfor mykje ugras.
Vi treng ein ny midtstopper, ny venstreback, ny venstreving og ein sentral midtbanespiller - det burde vere ein god start.

Stå på Wisey, dette klarer vi!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

26Killa

ENig. kun oss Leeds fans som tror vi har en veldig god stall!
jeg tror det fortsatt, men vet ikke hva jeg skal tro lengre.

HB: HVA SKJER? FÃ...TT GJORT DET?:P
U KNOW

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Sheridan

Wisey vil få oss på rett kurs - given time.

Ferre

Håper du har rett Sheridan!

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Det er bedre med gradvis fremgang enn en voldsom ny-manager-effekt som varer i 5 kamper (les Keane). Jeg har troen på det som gjøres i Leeds for tiden, og lar ikke troen knekkes etter tap mot et av ligaens beste lag.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Per-Stian

Vi må, som sagt, byrje me å slå antatt like dårlege lag på heimebane. D ska i utgongspunktet halde t ny kontrakt. Dersom vi får midlar å bruke i januar, vil situasjonen kanskje bli noko lysare. Vi bør vere kapabel t å hamne midt på tabellen utan dramatikk i den eine elle andre enden.

GeirO

Oppskrift for bedre tider:

1. Psykolog slik at spillerne finner seg sjæl igjen.
2. Kjøpe noen nye spillere for Chelseapengene
3. Wise out (Ok, han må få sjansen først....)

Skal over til Barnsley til helgen. Veldig spent på hva jeg får se. Regner det som en selvfølge at det blir tap, men skal bli interessant og se på "auraen" rundt laget.
MOT

Sheridan

quote:
Originally posted by Ferre

Håper du har rett Sheridan!

-WE'LL BE BACK-

Du har det i signaturen din, Ferre!

MacMurder

Wise's egne ord etter kampen: I will ship people out and soon !!!!!!!!

ragnar

Tenker det er ganske mange som ligger tynt an jeg i den nærmeste månedene. Men man må ha spillere inn før en kan begynne å kvitte seg med daukjøttet. Evt hive innpå unge spillere, men da blir det en ganske bratt læringskurve.

Jeg tenker det er like greit at Wise og kona flytter opp til Leeds med engang. For det er en ganske stor utfordring Wise har tatt på seg.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Leeds manager Dennis Wise:
"I've been involved in two and watched three games and it isn't what I want really, it's not enough. I've told the players and they know. I just think we might at some stage need to bring in some fresh faces just to give us a bit more competition. There needs to be more competition and I'm very disappointed. I'm not too pleased with it at the present moment."

berlin

quote:
Originally posted by GeirO

Oppskrift for bedre tider:

1. Psykolog slik at spillerne finner seg sjæl igjen.
2. Kjøpe noen nye spillere for Chelseapengene
3. Wise out (Ok, han må få sjansen først....)

Skal over til Barnsley til helgen. Veldig spent på hva jeg får se. Regner det som en selvfølge at det blir tap, men skal bli interessant og se på "auraen" rundt laget.

God tur og god fornøyelse. Atmosfæren rundt kampen er sikra pga lokaloppgjør, det blir 15.000 på tribunen, og sannsynligvis mye liv.
Mangler selv dette oppgjøret. Blir heftig hvis seier, regner med at du har plass blant Leeds-fansen.[:)]

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

SirOlsen

Jaja, Wise.. det tok ikke lengre tid før du måtte begynne å brette opp ermene skikkelig.. beklager.. men vi er et søplelag.. men jeg tror nok du skal få det til med bittelitt tid.. mye kan være gjort når du får pisket noen av de kroppene som har begynt å bli feite, og fått opp fitness og form på dem.... da kan dette begynne å likne noe.. vi greide gjøre store ting ifjor med omtrent denne stallen.. riktignok hadde vi en viss Hulse som hadde målsmak i kjeften oftere enn en annen har blodsmak i munnen.. men det skal være fullt mulig å tyne noe ut av disse gutta.. om ikke... henvis dem ut og i kulden til de har gjort sine plikter som de får feite lønninger for!.. Du er jo bare en manager, Wise, men du er mannen som kan bruke pisken om du må.. og det tror jeg du er rette mann til.. jeg heier på deg, og håper du får tynet "fanden" ut av gutta våre i helhvitt!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Papi

1. Presten er eit topplag som ikkje har tapt på heimebane i år.
2. Leeds er er bunnlag som knapt har vunne i år.
3. Managerskifte i klubben, ikkje spillerskifte. Sitter fortsatt igjen med dei samme spillerne. Hadde eg kunne bytta spillere, han eg eg bytta alle.. Muligens beholdt Killer.

Så gutter, eg fortviler ikkje over tapet i går, det skjønner eit ut frå situasjonen. Me må vinne på heimebana, kjøpe spelarar i januar, så tenkje oppover på tabellen....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil