En liten brannfakkel

Started by h.b, November 13, 2006, 01:49:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hva ville du anbefalt sønnen din hvis han fikk tilbud om å spille for Manu.
Han spiller i dag i Norsk 2 divisjon. Og får dette once in a lifetime tilbudet.

Her er valgene

1.Nei sønn ikke f..n om du skriver under på en kontrakt for dem
2.Kjære sønn. Vent til Leeds kommer på banen
3.Sønn.Dette tilbudet er for godt til å si nei til. Skriv under du med min velsignelse.

Hva vlle dere gjort.Ærlige svar forventes
Jeg ville valgt alternativ 3

26Killa

Sefølgelig nr 3??
Hadde jo vært helt jævlig idiotisk å avslå et sånt tilbud?:P
syntes ikke det er noe å snakke om ei gang!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Ferre

Hadde det vært min sønn hadde jeg nok valgt alternativ nr. 3.

For min egen del hadde jeg helt klart valgt nr. 2. Hadde jeg fått tilbud fra Barcelona, Inter, Chelsea, Man Utd, Real Madrid osv. og Leeds, hadde jeg valgt Leeds. Ingen annen klubb jeg kunne tenkt meg å spille for [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Jeg hadde valgt nr 3..

For så å fått lurt ham til Leeds etter han hadde blitt kjempeutviklet [:p]

Hadde sagt "Den dagen du bærer Leeds drakt, blir pappa stolt over deg.. ikke før... så pengene disponerner jeg inntil du blir mynig!" [:p] tihi

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

av rent forelderpedagogiske årsaker hadde jeg kun anbefalt, jeg antar da at gutten er 16 år eller mer.
hadde vel da gått for nr 3, forutsatt at kontrakten var god ( altså proff, ikke lærling ). Nr 1 virker ut til å være en kommando, men spiller ingen rolle. Nr 2 er for de som ikke tar sjansen når den byr seg, og det er ikke noe for meg.

hadde jeg vært en jævel, hvilket godt kan være, hadde jeg selvfølgelig blitt hans agent ( ala B.Riise eller B.Mandic(Kewell)), he-he, og klat anbefalt nr 3,
sånn at jeg kunne investert i sesongbillett på ER livet ut.

ps! mine sønner og jente ser ikke ut til å holde fast ved Leeds-troen jeg sverget ved gud å oppdra de etter, så dermed har de ikke A.Smith dilemmaet å forholde sge til i hvertfall.

Må jo også legge til at det er et fåtall engelske unggutter som har hatt mulighet for å spille for sin favorittklubb, så det betyr vel at engeske fedre ( og muligens mødre ) ikke er så ærekjære.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense