Hva er det med meg???

Started by Kickthemdown, November 27, 2006, 00:24:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Sitter å håper på at scumchester slår bluescum sønder og sammen. Trudde jeg skulle gi fullstendig faen men her håper jeg altså på seier for de røde. Kan vel ikke finne et mer usmakelig lag enn Chelsea, spillere, manager og fans. Alle sammen like store drittsekker. Fysj[xx(]

Må jeg ha hjelp?

Killa

Lids

Neida, det er helt i orden Kilgallon. [:)] Selv bryr jeg meg ikke et sekund om hva som skjer, og hvem som slår hvem - i PL.

Thomas
Thomas

Ferre

Hater begge lagene, ett fett for meg hva resultatet blir. Håper bare ingen av lagene vinner PL...

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Neida, Kilgallon!

Gjorde faktisk det samme! Opprinnelig hater jeg Scum mer enn Chelsea, men etter at Chelsea ble Chelski, har jeg i grunnen holdt med Scum når de lagene møtes, ettersom de ikke er like mye et kjøpelag. Det eneste laget jeg håper Chelski slår, er selvsagt Liverpool!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Tom S

Driter langt i begge lagene, men Chelski er nok hat nr.1 for meg.
Hadde satset på manu seier på oddsen difor håpte eg litt på de idag.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Kampen var tett og bra med høyt tempo. Hatet mitt mot Man U har avtatt veldig etter Leeds rykket ned, men jeg håpet helt klart på Chelsea-seier i dag.

Kickthemdown

Godt å høre at jeg ikke er fullstendig ute å kjører... [:)]

Killa

MooCow

Au au au...... Scumchester e verst uten tvil...... Drogba er ikkje noko kjernekar men dog........

berlin

hmmm, holder med manu mot chelsea nå for tiden ja, men de er kun i innbyrdes oppgjør. ellers er begge lagene klare "hat"-lag, sammen med lpool. Men jeg har kun sett en trekvart PL-kamp i år, så omtrent der er interessen min.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Gunnien

ønsker at MU skal tape alle kamper herfra til evigheten[}:)] (kanskje med untak av kampar spelte mot tyske lag...)
Chelsea gir eg egentlig f... i

Per-Stian

Eg, for min del, klarar verken å "halde me" scumsa elle Chelski. Begge lag har altfor mange arrogante skikkelsar i klubben, og vert eigd av russarar og amerikanarar. Forstår godt dei som starta Manchester FC. "Yanks" e jo som kjend ikkje spesielt godt likt blant dei litt meir kontroversielle supportargruppene på øyriket.

No e mi tilknytting og kjenskap t Premier League betrakteleg redusert ette at vi rykka ned, men eg håpar alltid at "mindre" klubbar slår dei store stygge ulvane. Unntaket for dette e Sheffu, som eg hatar intenst!