Main Menu

Kilgallon

Started by KeyserSoze, November 29, 2006, 15:11:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

quote:
Originally posted by GeirO

Overdriver kanskje litt, men synes vel disse nye spillerne (noen har litt få kamper, ja) har en alvorlig-personlige-feil-frekvens som overgår våre "gamle" spillere. Kan kanskje skyldes at de ikke er innspilt i laget. Får håpe det bedrer seg. Poenget er kanskje mer at jeg og mange andre synes feil spillere blir hentet inn.

Ã...åja.. Jepp.

Forever Leeds

Forever Leeds

Tom S

Er også stygt redd at han forsvinner ut dørene på ER i januar, dessverre.

Men, når så ille skjer er det i min verden det beste om han forsvinner til Celtic eller andre lag utanfor England. Det vil vere hardt å sjå Killa blomstre i ein eller annnan PL-klubb.

quote:
Originally posted by Torgeir

Det tror jeg....Celtic er mitt tips..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Ikkje blant våre største tap (samanlikna me andre tidlegare i historia) om Kilgallon forsvinn. Ein kan kanskje forklare noko av forsvarsproblema me at Killa ikkje har hatt dei beste partnarane ved sidan av seg, men nokon stor spelar har han ikkje vist seg å vere i motgong. Får vi £3-4M frå Celtic, e d greit for meg om han dreg dit. Sheffu bør halde fingrane frå fatet (nesten uansett pris)!

Tom S

Sensar at sheffu ikkje er blant dine vener Per-Stian...
[:D]

quote:
Originally posted by Per-Stian

Ikkje blant våre største tap (samanlikna me andre tidlegare i historia) om Kilgallon forsvinn. Ein kan kanskje forklare noko av forsvarsproblema me at Killa ikkje har hatt dei beste partnarane ved sidan av seg, men nokon stor spelar har han ikkje vist seg å vere i motgong. Får vi £3-4M frå Celtic, e d greit for meg om han dreg dit. Sheffu bør halde fingrane frå fatet (nesten uansett pris)!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Eg har hatt nokre ublide møter me Sheffu opp gjennom mi relativt unge Leeds-karriere. Eg fekk ikkje akkurat så mange vennar i området rundt Bramall Lane, for å seie d slik.

Dessutan har eg stor sans for Celtic og Strachan. Gjekk faktisk så langt som å kjøpe meg ei Celtic-drakt når eg va over i desember ifjor. Trur også Kilgallon kan utvikle seg bra der oppe.

sindre12

hvordan ser lage ut egentlig klla ben! håper ikke det!
Beckford 4 England!

KeyserSoze

quote:
Originally posted by sindre12

hvordan ser lage ut egentlig klla ben! håper ikke det!

Say what?