Veteranen: George W. Bush

Started by Erik_, August 10, 2006, 03:26:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik_

quote:
Originally posted by Jon R
Du må gjerne lage en egen topic om George W. Bush, bla bla bla (noe svada om denne Blackwell på Leeds).

Jeg ble litt nysgjerrig jeg på hva du har å si om denne George. Har du noe i mot å dele dine synspunkter om herren i det hvite hus?

Om han er en like stor fjott som jeg mener han er, og at han bare er en nikkedukke for..., osv. [8D]

Altså om jeg er langt bak deg i mine analyser av denne mannen. Eller om jeg er laaaaaaangt bak...

(Som kjent er det jo i min aldersgruppe vanlig å ta feil)

Jon R

Jon R.

RoarG

Synes du virkelig at vi kultiverte Leedsfans skal kaste bort en hel link på denne pappadalten og undermåleren bare fordi han bor i et stort hvitt hus i Washington DC? [xx(]
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Jon R
Du må gjerne lage en egen topic om George W. Bush, bla bla bla (noe svada om denne Blackwell på Leeds).

Jeg ble litt nysgjerrig jeg på hva du har å si om denne George. Har du noe i mot å dele dine synspunkter om herren i det hvite hus?

Om han er en like stor fjott som jeg mener han er, og at han bare er en nikkedukke for..., osv. [8D]

Altså om jeg er langt bak deg i mine analyser av denne mannen. Eller om jeg er laaaaaaangt bak...

(Som kjent er det jo i min aldersgruppe vanlig å ta feil)

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Det er da et fint hus..........

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik_

quote:
Originally posted by RoarG

Synes du virkelig at vi kultiverte Leedsfans skal kaste bort en hel link på denne pappadalten og undermåleren bare fordi han bor i et stort hvitt hus i Washington DC? [xx(]

På den tiden føltes det veldig riktig, Roar. [8D]