Skrevet av Emne: League One neste..  (Lest 4334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter7

Re: League One neste..
« Svar #30 på: Desember 11, 2006, 04:24:30 »
Derby rykket nesten ned ifjor, og er et av de bedre lagene hittil i år.
Bates må gi Wise tid, og ikke minst penger til å bygge opp sitt eget lag.
Det er fortsatt hovedsakelig Blackwells lag han spiller med, dette laget har aldri kommet seg riktig etter knekken i play-off i våres. Av spillerne Wise har hentet inn, er det vel bare Ugo som har styrket laget - resten er B-spillere. Det bør kjøpes inn 3-4 A-lagsspillere i januar for å berge plassen, så får vi håpe på bedre tider neste sesong.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28989
  • Total likes: 2670
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: League One neste..
« Svar #31 på: Desember 11, 2006, 04:29:15 »
quote:
Originally posted by Peter7
Av spillerne Wise har hentet inn, er det vel bare Ugo som har styrket laget - resten er B-spillere.

...ja, det er nettopp det. Det vitner ikke akkurat om "nese" for å snuse opp "de rette" - det laget trenger... [V]

Ellers skal lederduoen vår ha én ting, så jevn som divisjonen vår er, er det smååå marginer før marginene kan duppe vår vei. Og slikt har som regel en selvforstrkende effekt...

Men det var å komme dít da...



I don't want to meet your kin Make you spin or do you in
Or select you or dissect you Or inspect you or reject you
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
« Siste redigering: Desember 11, 2006, 04:29:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Re: League One neste..
« Svar #32 på: Desember 11, 2006, 17:53:20 »
Jojo, man skal ha lov å være optimist. Jeg har vært der selv.
Vinterdepresjoner kombinert med mager poenghøst gjør noe med en stakkar.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Sølvreven

Re: League One neste..
« Svar #33 på: Desember 13, 2006, 03:27:20 »
Ã…, hvor jeg gleder meg til vi ligger i toppen av premier league igjen. Til den dagen da vi atter slår Chelsea 2-0 borte. Den dagen vil komme, og det er bare så synd, at det ser ut som at vi må vente noen år til. Men da skal vi atter være positiv på Luscos hjemmeside, og alt vil være rosenrødt, eller som vi vil si det. HVITT. For nå blir jeg bare deprimert av å lese det som blir skrevet på OEF, og for ikke å snakke om å lese tabellen i CCC. "Griner" stort om dagen. Ønsker kun at lykken skal snu. Og håper at vi får en HVIT jul. MOT.

Go Leeds Go
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ragnar

Re: League One neste..
« Svar #34 på: Desember 13, 2006, 23:51:19 »
Svarene vil komme i løpet av januar. Da vil det vise seg om sjefshøvdingen Bates blar litt i seddelbunken sin. Får ikke Wise midler til å kraftig forbedre laget, så er jeg redd det går mot en meget tøff og spennende kamp om nedrykk til League 1.

For det er faktisk pengene det står på nå. Så Leeds sin fremtid er i Bates sine hender. For Wise klarer ikke å lage gull av gråstein, Enda. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Will

Re: League One neste..
« Svar #35 på: Desember 14, 2006, 05:46:50 »
med dette laget går det forhåpentligvis bedre:

kelly ugo kilgallon crainey

richardson nicholls derry lewis

cresswell blake

men det er vell lenge til vi får se denne sammensettingen. Alltids noen som er skadet. Men se på dette laget da! Knalliballi. Tror richardson og kelly kunne dannet en meget god høyre side. Viktig at kilgallon kan støtte opp om crainey en del. Crainey kunne vært en veldig god spiller, hadde han hatt litt mer fart. Ser det på ham at han er vanvittig usikker pga av hans totale mangel på hurtighet..Blake er for meg den mest positive spilleren vi har for tida.

WG
WG

h.b

  • Gjest
Re: League One neste..
« Svar #36 på: Desember 14, 2006, 12:45:46 »
laget er middels. Crainey plasserer seg oftest feil og ruser på som en annen guttunge. derfor er han livsfarlig å ha bak i forsvaret



Will

Re: League One neste..
« Svar #37 på: Desember 14, 2006, 16:32:46 »
jau. Hvis dette laget er middels, så er i hvert fall Derby sitt også det. Og de ligger på andre plass. Og dermed er vell all lag fra derby og nedover middelse lag. Det at vi mister en viktig spiller (Hulse), skal ikke bety at vi rykker ned. Trist å se hvor dårlig selvtillit leeds laget har i dag.

WG
WG

Eirik_B

Re: League One neste..
« Svar #38 på: Desember 15, 2006, 05:20:54 »
20 poeng på 22 kamper!! say no more....

Eirik
Eirik

Eirik_B

Re: League One neste..
« Svar #39 på: Desember 15, 2006, 05:21:57 »
Eirik