En juledrøm som muligens får meg gjennom jula

Started by h.b, December 24, 2006, 04:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Sitter her og funderer på hva som kommer til å skje videre med Leeds.Vi rykker ned.Dette er et senario som nok skjer.
Men hva videre.Leeds United er en fallende kjempe som er i ferd med å dø som fotballklubb[xx(]
1)Hvilken type eier vil vi ha til å eie klubben.Jeg vil ha vekk Bates, og det fortere enn hva jeg kan håpe på.
2)Hvilken manager vil jeg ha osv.
3)Hvilke spillere på dagens Leeds lag vil jeg beholde.

Mine svar hittil er faktisk
1) En eier som vil bruke penger på klubben.En som har fotball som en hobby og har masse milliarder til  disposisjon. En type alla Abrahamovitch i Chelsea ville gledet meg.Det å tro at lokale krefter kan redde denne klubben vil ikke skje
2)En manager som Lippi. En som har bevist at suksess kan gjøres.
3)Egentlig ingen,bortsett fra muligens Killa og de yngre spillerne som ikke har fått sjansen

Kickthemdown

Først : [xx(]

Så... Jeg vil heller vase langt nede i League 2 enn å bli eid av en type ala den gærne russern som er i Chelsea !!! [:(!]

Igjen bare får å kommentere det du sier HB : [xx(][V]

Killa som reality check please...

Bites Yer Legs

Abramovitsj/Chelski-forholdet er ikkje sunt for fotball i det hele tatt! NEI! til at Leeds skal utvikles likedan som den pestbyllen!! Vil ikkje ha en eier som kjøper vekk problemene, det vi trenger er en sunn organisasjon bygget opp fra grunnen av..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

berlin

pøh - life goes on - Leeds reiser seg, før eller senere. Og det blir ikke ved hjelp av en milliardær-dust, heldigvis.
ærlig hardt arbeid med bra folk og litt peeeng, så kommer vi igjen, neppe neste år, men trolig innen 5 år, uansett nedrykk eller ei.

h.b

Ã... tro på folk uten penger skal reise klubben er utopi.Skal man lykkes trengs det penger

berlin

selvfølgelig trengs det penger, men det fins noe mellom Chelski og 0, og det skjer stadig at klubber bygges opp med tilnærmet "normale midler". Men de kan ikke kjøpe 15 toppspillere + en topp manager, og gjøre det på "no time".

Men tråden har ordet DRØM i seg, og drømmer kan ikke sies mot. Således står din drøm, h.b., fast som en påla, og det er mange som deler den.
Jeg er bare en av de som ikke liker Chelseas unike posisjon økonomisk. Og hvis det er litt guts i UEFA, så vedtar de etterhvert noen regler hvor det er mulig å konkurrere på toppnivå for flere enn de 2-3 klubbene  i PL de siste årenene. Og det skjer først når fianansanalysene for fotball peker nedover, når "fobrukerne" begynner å kjede seg over forutsigbarheten år etter år. D.v.s mindre publikum og mindre tv-seere.

ToreLA

1. En med 237 mrd på bok. Kanskje Bill Gates?
2. Josè Mourinho
3. Ingen, men Kilgallon kan få pusse skoene til Ronaldinho.

Jon R

quote:
Originally posted by ToreLA 26.12.06 kl. 05.09.54

2. Josè Mourinho

Vært på fylla igjen nå, Tore? [8D]

Jon R.
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

ToreLA

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by ToreLA 26.12.06 kl. 05.09.54

2. Josè Mourinho

Vært på fylla igjen nå, Tore? [8D]

Jon R.

Det ble muligens en og to juleøl for mange ja, for jeg ser jo nå at dette er noe urealistisk.

Bye

At Kilgallon pusser skoa til Ronaldinho har jeg trua på.
Trønder i Bergen!

Ronald

Rykker ned! Desverre et utsagn som blir mer og mer sannsynlig, men dersom ditt senario skulle skje så skal eg tro både på barnet i stallen, julenissen og Loch Ness uhyret[:D][:D]
quote:
Originally posted by h.b

Sitter her og funderer på hva som kommer til å skje videre med Leeds.Vi rykker ned.Dette er et senario som nok skjer.
Men hva videre.Leeds United er en fallende kjempe som er i ferd med å dø som fotballklubb[xx(]
1)Hvilken type eier vil vi ha til å eie klubben.Jeg vil ha vekk Bates, og det fortere enn hva jeg kan håpe på.
2)Hvilken manager vil jeg ha osv.
3)Hvilke spillere på dagens Leeds lag vil jeg beholde.

Mine svar hittil er faktisk
1) En eier som vil bruke penger på klubben.En som har fotball som en hobby og har masse milliarder til  disposisjon. En type alla Abrahamovitch i Chelsea ville gledet meg.Det å tro at lokale krefter kan redde denne klubben vil ikke skje
2)En manager som Lippi. En som har bevist at suksess kan gjøres.
3)Egentlig ingen,bortsett fra muligens Killa og de yngre spillerne som ikke har fått sjansen

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal