Hvordan blir livet etter nedrykket?

Started by knut_eknes, December 27, 2006, 02:09:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knut_eknes

Håpet om å unngå nedrykk forsvinner stadig lenger vekk og med dagens tap samtidig som Barnsley vant sin kamp kan det virke som Leeds' skjebne allerede er beseglet og nedrykk for lengst er bestilt!

Har gjort meg noen tanker og profetier ang nedrykket vi står ovenfor om noen måneder og hva følgende blir.

Det vil selvsagt bli et vannvittig frafall av personell på Elland Road i sommer når det er klart at Leeds United, den tradisjonrike klubben med den stolte fortiden(og forhåpentligvis framtiden) og de lojale supporterene, for første gang forsvinner ut av de to øverste etasjene i det engelske fotballsystemet. Mangen spillere blir solgt og sammen med lønningskutt sørger det for klingende mynt i kassen.
Og med tanke på dagens resultater vil ingen av spillerne bli savnet utenom Blake.

Ett nytt lag må derfor bygges opp, forhåpentligvis med mangen lokale talenter anført av Howson på laget. Sammen med aldrene spillere som har rutinen, f.eks Kelly, Sully, Lewis,  kan Leeds atter bli ett topplag, synd at det er i Leauge one. [:o)]

Tror nok og at Wise må gå etter nedrykket og det er vel noe av det mest positive vi får ut av dette! En ny ung, lovende, tenkende og Leeds elskende manager med taktiske evner utover de Wise og Poyet har blir da forhåpentligvis ansatt samtidig som vi får nye eiere med mangen penger. De eller den skal ikke holde på som i Chelski men gi klubben enn sunn og god økonomi som hele tiden kan sørge for at vi henter inn spillere som er på det nivået som kreves for å kunne spille på Leeds. Ikke drive på å leie den ene ubrukelige spilleren etter den andre! Dette vil forhåpentligvis sørge for at vi rykker opp igjen i 07/08 sesongen og med den nye optimisten, selvtilliten og ikke minst økonomien som da råder på ELLAND ROAD vil vi bli en hit i CCC 08/09 sesongen og rykker rett opp igjen til PL. [8D]

At vi har de beste supporterne i England er jeg lenger ikke i tvil om, for at 1500 stykker gidd å ta turen til Sunderland er det samme som om 1500 bergensere skulle tatt turen til oslo på 2. juledag og betalt 1000 kr for å se "Fritt Vilt" eller en eller annen drittfilm på kino. Så når billett prisene synker til neste år samtidig som Leeds begynner å vinne kamper igjen tror jeg vi vil få en oppsving i tilskuertallene, selvom vi spiller i Leauge One. Og vil ligge på rundt 25-30 000 i snitt. Ære være alle Leeds supportere!

Så mine kjære med supportere, framtiden ser lys ut! Som de sier i sangen "vi marsjerer sammen videre"!

OPM

Aldri har vel livet som Leeds supporter vært tøffere. Vi spiller svakt, har nesten ikke poeng i CC, nesten ingen spillere med potensial, nesten ingen penger og et managerpar som uten tvil har ikledd seg altfor store bukser. Jeg gremmes over lagoppstillingen i dag, - hvordan er det mulig? Vi hadde brukbar kontroll defensivt mot Hull, men likevel måtte Foxe tilbake på laget. Howson røk også ut, - uten åpenbar grunn. Douglas derimot fikk fornyet tillit etter en elendig kamp mot Hull.
Nei, - nå kan det kun gå en vei. Jeg nekter å tro at vi rykker ned. Det må være mulig å få mer ut av laget enn det Wise/Poyet har fått til hittil. La oss håpe at det finnes et par tre habile spillere der ute som ønsker å komme tilLeeds for å bli med på oppstandelsen (pinse er ikke det da sånne underlige ting skjer?) Vi trenger kun to-tre seiere så er vi med igjen... La oss ikke miste håpet, ihvertfall ikke i julhøytiden, selv om man skulle tro at både Bates, Wise og Poyet er *!.*?\ utsendinger, som er der kommet kun for å ta oss ned der det alltid er glohett!

OP

GeirO

Etter Mr. Eknes beskrivelse av framtiden frykter jeg ikke nedrykk noe særlig. Men synes beskrivelsen er noe rosenrød med tanke på at økonomien ikke er nevnt. Den store frykten ligger vel i at klubben blir slått konkurs rett etter nedrykket, og at vi havner nederst i ligasystemet.

Ellers høres det forlokkende ut med å kvitte seg med Wise og satse på unge spillere. Men når det er sagt, er jeg faktisk tilbøyelig til å si at dagens mannskap ikke er så dårlig. Det er bare Wise og psykologiens irrganger som gjør følgende gode spillere dårlige: Kelly, Killa, Derry, Lewis Healy og Blake. Dette er i utgangspunktet gode spillere som ikke yter godt nok på grunn av "dårlig styring". Resten av stallen er det vel få som vil savne.
MOT

Leedsfan

Vår skjebne blir forseglet i januar. Kommer det inn 3-5 spiller som forsterker laget så holder vi oss. Kommer det ikke inn noen så blir det en knallhard kamp, men vi rykker nok ikke ned med dagens mannskap. Sesongen er en fiasko allerede.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

knut_eknes

Ja dette er nok et drømme scenario, men på ingen måte et utenkelig scenario!

Leeeeeeeeeeeeds

Kjære medsupportere. Jeg tror fortsatt på over 60 poeng før sesongen er over. At vi tapte mot Sunderland var vel ikke noe stor bombe. Overraskelsen var (i mine øyne) , at vi greide en hel første omgang uten baklengs.
Det var ikke ueffent spill i de bakre rekker,problemet er at spissene ikke scorer mål.
Ã... ha full tilltro til Kandol synes jeg er en spøk.
Mannen minner om FLO før han slo gjennom. Et oppspillpunkt som kan heade videre, IKKE lage mål.
Vi trenger en SULTEN goalgetter.
Vi overlever mine kjære venner. VI OVERLEVER

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

GeirO

quote:
Originally posted by Leedsfan

Vår skjebne blir forseglet i januar. Kommer det inn 3-5 spiller som forsterker laget så holder vi oss. Kommer det ikke inn noen så blir det en knallhard kamp, men vi rykker nok ikke ned med dagens mannskap. Sesongen er en fiasko allerede.

Enda en som klamrer seg til januarhåpet. Er som å tro på julenissen! Mer sannsynlig at Leeds blir svekket i januar!

Tror Leeds heller behøver 3-5 psykologer!!
MOT

Oggy

Kanskje får vi inn et par halvgode spillere i januar,
frykter at vi selger spillere ala Killa og Healy [V]

Vi er neppe alene om å jobbe for å få inn forsterkninger
etter nyttår - tipper bortimot samtlige andre lag i CC
har planer om det samme.

Nei, fytti katta, dette begynner virkelig å lukte
skikkelig trøbbel [:0]
Er egentlig spent på om Bates i det hele tatt bryr
seg nevneverdig lenger.
Oggy

berlin

hmm, får jo håpe at et eller annet skjer i januar, og at vi holder oss i ccc. Men man venner seg jo til ting, kan tåle nedrykk.
Egentlig mest redd for likvidering, selv om ingenting av det jeg har lest noe sted, skulle tilsi en MK Dons.